hoera ik ben geslaagd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

hoera ik ben geslaagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 16:25

Vanmiddag belde een andere cursist op of ik geslaagd was voor de jurycursus en toen ben ik als een gek naar de bus gerend ,en jawel .
Hoera hoera chocoladevla.
Jij Fitz heb je de uitslag al???


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 16:32

gefeliciteerd!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 16:32

Gefeliciteerd! Goed gedaan! (Ik lust ook wel chocoladevla... Vork )

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:54

Gefeliciteerd!!! Ben nu ook erg benieuwd of Fitz het ook gehaald heeft!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 22:55

Gefeliciteerd!! Party! Party!!

:evaw:

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-02 13:14

Gefeliciteerd!!!

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 06:04


Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 08:48

Gefeliciteerd Ineke!
Vertel eens, heb je nog een tip voor me?
Ik ga eind zomer mijn eerste b-proefje (groen) rijden.
Het is dus nog niet officeel, maar toch...
Wat voor soort dingen wordt door 'beginners' vaak over het hoofd gezien of slecht gedaan?

Heel veel plezier met jureren, lijkt me leuk om eens wat ervaringen van je te lezen (geen namen noemen, denk erom! }> ).
Punt ze! *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:39

Gefeliciteerd Haha! welke namen moet ik nu op gaan letten als ik wil gaan starten Knipoog ???

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 12:35

ha die fitz enzo ,ik had 4 minpunten Haha! ,de beste Knipoog Tong uitsteken terwijl ik dacht dat ik de slechtste was omdat iedereen steeds tegen mij vertelde hoe t moest .Ik heb alleen in de gaten gehouden wat onze meester belangrijk vond en naar aanleiding van dat gejureerd }> ha ha ,
En ja ik ga in Almelo jureren jij ook? Proficiat jij overigens met t behaalde resultaat he ,ik wist wel dat je t ging halen ,bij ons waren er 2 gezakt !!!!! mensen die meenden dat ze heel goed waren en die mij heel veel onzekerheid gaven omdat ik dacht dat ik t fout deed.
Waar wij op moesten letten was een vlotte, voorwaardse, losgelaten ongedwongen ,proef met een vrolijk liefst (in de b dan) nageeflijk paard.(stelling en buiging) met een motor achterin die werkt.
In de L tellen de figuuren meer en een z paard was nog niet goed genoeg als ie te diep liep!!!!!!!!! Hij moet in de L wel nageeflijk zijn. Oprichting dat vond ie erg belangrijk ,ik persoonlijk zie meer in een vrolijk goed gaand paard dan in een opgekrikte ,maar das persoonlijk he.
Wat mij wel opgevallen is dat t boekje( wedstrijdreglement )wel heel secuur wordt genomen.Een aanrader voor iedereen om te lezen dus
als je goed proeven wilt rijden ...Nou ben ik net zo.n juffrouw, maar ik bedoel t goed hoor .

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:49

Hey, echt super hoor, Ineke. Ik weet eigenlijk niet of er bij ons nog mensen gezakt waren, maar ik vind het wel knap als je 39 minpunten mag hebben, dat je dan kunt zakken ....
Dan heb je er echt geen kijk op.
Ik vind dat ik het verhoudingsgewijs al slecht gedaan heb, en dat staat me ook helemaal niet aan.
Wel sneed ik mezelf een paar keer in de vingers door te voorzichtig te punten, hoorde ik bij de nabesrpeking al. Dan wilde ik een 4 geven, dacht ik, nee doe toch maar een 5 en dan hadden zij een 3 gegeven!
Dus ik had toch meer op mijn eigen gevoel af moeten gaan.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 12:54

o maar tis toch maar een momentopname als je weer 6 andere krijgt dan is t weer helemaal anders.Als je maar geslaagd bent toch ..ga ja nou naar Almelo ?en ga je dan jureren ?,lijkt me wel gezellig een maatje erbij.
Die twee die gezakt zijn hadden die Z combinaties heel hoog gepunt zoals ze verdienden ,maar hij is een heel speciale en daarom had ik me op hem georienteerd , Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 12:58

Gefeliciteerd Irene.

Prima als je komt jureren in Almelo als je maar niet bij de L2 dressuur doet hahahaha.

Fitzroy gaat idd ook naar almelo en als ze gaat jureren en het komt uit ga ik schrijven. Alhoewel ik denk dat ze genoeg schrijvers zal hebben Haha! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 13:24

Die schrijvers mogen ook bij mij schrijven hoor ??
en waarom zou ik niet bij jou mogen jureren ,????
snap ik niet ?ik ben nl blond.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 14:01

gefeliciteerd
Goed gedaan hoor......... Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Hobbyhorse, Ptl4ever, rocky_1995 en 124 bezoekers