ideeen voor verkleedrijden????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

ideeen voor verkleedrijden????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 19:08

8 juni hebben we met onze club een onderlinge wedstrijd. Er is dan springen, dresuur, maar ook een verkleedshow.
Dit mag op muziek. Nu wil ik samen met een vriendin hieraan meedoen, maar we hebben geen idee hoe we ons moeten verkleden. We hebben allebei een D-pony, een vos en een donkerbruine. Ik hoop dat jullie een idee hebben Haha!.
We hebben niet zoveel tijd meer!!


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:22

pippi langkous haha Haha!
eum even denken; tijgers zijn wel leuk
dat ga ik ook doen volgend jaar met een vreindin en haar pony

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:34

Ik heb op m'n vorige manege een keer een kuur op muziek gereden als hardrocker Haha! Cool !! Muziek van Metallica er bij (goed hard natuurlijk !). Onder het zadel een pantervelletje (NEP), bandages met daaroverheen panterprint, m'n haar alle kanten opgetoupeerd en ruige kleding aan. Was enorm leuk om te doen en ik viel echt wel op !!! Haha! }> Extreme duivel

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30594
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:56

Ik ben weleens verkleed geweest als heks en dan een hele grote cape die helemaal over de pony heenhangt. Met een leuke hoed en verder zwarte kleren ben je al een heel eind. Je kunt natuurlijk ook allerlei extra's erbij doen zoals een kat etc.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Raja

Berichten: 7160
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:18

Als de moordenaar uit Scream.. Bloos

Heb ik met een vriendin gedaan vorig jaar..

Was een groot succes..
Vooral alle kleine kinderen die hard wegrenden toen we de stal in kwamen lopen!! Haha!

We hadden een masker gekocht bij een verkleed winkel en een cape zelf gemaakt van zwarte binnenvoreing voor bv een jas (5gulden p/m op de markt) De cape hing ook helemaal over het paard heen.. Pling
Was heel gaaf alleen de muziek deed het niet want de CD speler wilde geen gekopieerde CD spelen... Haha!

Laat ff horen wat het geworden is!!

*\o/* Va Bene's Roy L2 + 2 *\o/*



SF STABLES: MIJN ERVARING!! LEES DIT!!![/size]

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 10:19

2 meiden die ik ken hebben een pas-de-deux gedaan, allebei verkleed als kabouter plop met als muziek de lpopdans, zager echt heeel leuk uit!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:04

Ken je de film met Kevin Costner: Robin Hood, prince of thieves?
Je zou bijvoorbeeld dit kunnen doen:

Jullie rijden allebei verkleed als Robin Hood, met pijl en boogje op de rug.
Op de muziek van de film: getiteld Everything I do, I do it for you.
En dan op het eind van de kuur gelijk afstijgen, voor je paardje gaan staan, en dan wordt er gezongen: Evertything I do, I do it for you...
en dan allebei je paard een kusje geven of omhelzen of iets dergelijks, dat het er emotioneel uitziet haha.
Ja alles wat je doet, doe je voor je lieverd... paaaaaaaard! Haha!

Veel succes! Cool

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 11:48

hey presies dezelfde dag als me nichtje en ook een verkleedpartij op die manege en ik ga misschien dan bij me nichtje slapen want haar paard staat daar ook op de manege


Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 13:03

Indianen, een oude blouse van je vader de mouwen in reepjes knippen als franjes en met bonte kleuren verfen. Een grote veer in je haar. Je pony invlechten met allerlei kleuren (brei)wol en sliertjes laten hangen.
zonder zadel rijden met blote voeten strepen op je gezicht stok in je hamd met een speerpunt van alliminium folie ook weer slierten/linten eraan enz enz.

Veel plezier en laat even weten wat het gewroden is.

Je kunt het ook heel simpel houden en gewoon in je pyama gaan Haha! en je pony een slaapmuts opdoen zelf je sloffen aan teddybeer onder je arm en gaan met die banaan.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

ideetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 14:21

hoi,

wij zijn een keer als sneeuwpoppen gegaan op 'last christmas" van wham.

heel eenvoudig:
om je cap een rand van zwart karton en je hebt een hoge hoed,
witte rijbroek, witte truien, zwarte laarzen.
sjaal om en pompoenen gemaakt in zelfde kleur (rood) en die op de sweaters gespeld.
gezicht witschminken en van oranje karton neuzen maken met elastiek vastmaken achter je oren ofzo. we haddden de paarden versierd met "sneeuwvlokken (wattenbolletjes aan paardenelastiekjes) en met kerstslingers.
het had succes, want we vielen in de prijzen.
succes en laat nog even weten wat het geworden is (met foto!)

marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 18:06

Mijn vriendin is een keer als zoeloemeisje met Fjebra gegaan.
Oftewel, zelf bruin gesminkt, haar in knot met bot erin, kokosnoten als bh, bruin truitje eronder. Van strotouwtjes een rietenrokje gemaakt, bruine panty of mailot en schoenen.

Fjord was geverfd in zebraprint met voorpluk in knot en bot erin.

Muziek was van Sjaka Zulu (oude serie over stam in de rimboe) geloof ik of iets in die geest.

Was erug gaaf om te zien, maar wel veel werk, vooral om schoon te maken naar ik begrepen heb, hihiii.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 18:16

Je kan ook als Tarzen en Jane.
Ik ben een keer met iemand anders als 2 Chineesjes geweest, dat was ook wel lachen. Je kan ook als Schot gaan, compleet met geruite kilt en doedelzak Haha!

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 18:35

Mijn zusje en ik zijn een keer als roodkapje en de wolf gegaan! Was ook errug gaaf! Haha! Vooral omdat we een heel braaf kinderliedje van roodkapje gecombineerd hadden met een hele aparte brute versie. Was echt super Haha!

Pino, de super Fjord!

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 19:36

echt onwijs bedankt voor al die reacties!! We weten nog niet precies wat we gaan doen, maar uit deze gaan we waarschijnlijk kiezen: heks, in pyama, als hooinet of roodkapje en de boze wolf }> Jullie horen nog wat het is geworden! Alle reacties zijn nog steeds welkom!! Haha!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:56

ik ben een keer verkleed gegaan alsof ik net uit mijn bed kwam, in een nachtjapon en met stro in de manen van mijn pony.

vorig jaar gingen veel mensen verkleed als maxima en alexander, omdat toen zeg maar net dat huwelijk bekend was geworden maar je kan natuurlijk ook als gewone bruid en bruidegom gaan lijkt me wel leuk,dan met zo'n hele lange jurk...of als spaanse danseres ofzo..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 20:13

Ga als zoete tweeling.

Doe roze kleding aan, een lollie in je mond, 2 vlechtjes, je pony versieren met strikjes en bandages en aan je dekje hang je dan snoepjes etc.

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 12:51

wij hebben op stal ook een paar een een pas-de-deux gehad op muziek én verkleed...uuh er waren mensen als kikker, kabouter plop, pipi lankous, BRUID EN BRUIDEGOM! dat was écht leuk..lange witte jurk over de kont van de paard/pony heen...andere strak in het pak..lachen joh! ennuh lolly was ook errug geslaagt...die hadden overal lolly's op geplakt en van hun cap een grote lolly gemaakt Haha! verder nog duiveltjes..koeien etc etc Haha! dikke lol dus veel plezier jullie en laten even weten wat het gworden is Haha!

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 17:01

Ik heb een x een kur gereden als non! met de muziek van sister act! dat was echt vet! en dan als binnen komen en groeten een kruisje maken met je handen en al dat soort diongen! het was heel leuk om te doen
en dan de paarden een kruis om hun nek en wij ook en zwarte bandages om! jezelf ook in het zwart met z`on soort hoed op en een rok die over ze hele kont valt!! als je foto`s wilt zien moet je maar even Pb-en!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers