Jeez, sommige mensen zou je wel....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Jeez, sommige mensen zou je wel....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 22:23

Ik kwam vanavond op stal en wilde eigenlijk het bos in, maar had niet zo'n zin om alleen te gaan.
Gelukkig wilde Simone, mijn stalgenootje, wel mee.
Om 8 uur gingen we op pad.
Heerlijk rustig gereden, niemand tegengekomen, was echt super! Party!!

Op een gegeven moment stapten we heel relaxt met een lang teugeltje naast elkaar op een mooi bospad. Paardjes waren lekker rustig. Echt heerlijk!
Maar...die rust werd ineens verstoord door een hond die als een gek uit het bos kwam rennen, recht op ons af!
Octrooi, het paard waar Simone op reed is nogal een gestresst beestje, dus die schrikt zich een hoedje, vliegt uit paniek tegen Ameretto aan. Ameretto kwam vast te zitten tussen Octrooi en een hele stapel boomstammen aan de zijkant van het pad. Hij viel gewoon bijna voorover doordat ie tegen die boomstammen aan werd geduwd.
Gelukkig werd Ameretto snel weer relaxt en ging het met ons wel goed.

Alleen met Simone en Octrooi ging het een stuk minder goed.
Octrooi was zoooo geschrokken dat ik van schrik er vandoor schoot. Alleen die sukkel is nogal nonchalant met het neerzetten van z'n hoeven, dus doordat ie zo druk was zette ie z'n voorbenen niet goed neer en al z'n gewicht kwam dus naar voren. Simone kon niks anders meer dan er voorover met een koprol af te gaan en in de modder te belanden. Frusty
Ze lag dus op de grond en had de teugels nog vast. Octrooi trok naar achter en sleepte Simone met zich mee.
Simone liet niet los, anders ging ie straks in z'n eentje op de kletter en dan waren we nog verder van huis.

Ondertussen was Simone weer opgestaan en was het hele hoofdstel eraf. Okkie bleef gelukkig heel braaf weer staan.

Die hond was intussen alweer terug bij z'n baasjes.
Die man en vrouw (jaar of 45) zaten op een bankje in het bos en zagen alles voor hun neus gebeuren (zo'n 50 meter verderop).
En ze deden gewoon niks.

Toen het gebeurde was ik zooo ontzettend kwaad op die mensen dat ik me toch een potje heb lopen schreeuwen en schelden op ze.
Zo maakt niemand mij vaak mee, maar deze keer kon ik me echt niet inhouden! Boos!
Ik heb op ze lopen schelden of ze wel goed bij hun hoofd waren om hun hond zomaar los te hebben lopen in het bos en dat daardoor ongelukken kunnen gebeuren. Dat het verboden is om honden los te hebben in het bos, etc.

En raad eens wat die mensen deden? Ze liepen richting auto. Straal de andere kant op terwijl ze hebben gezien wat er was gebeurd! Ze hebben met eigen ogen gezien dat onze paarden op de kletter gingen door HUN hond. Ze hebben gezien dat Simone eraf viel en dat ze achter Okkie werd aangesleept! En dan gewoon straal de andere kant oplopen! Niet eens excuses aanbieden of vragen hoe het gaat.

Jeezz, ik kan me hier zooooo kwaad om maken!
Voor hetzelfde geld was het minder goed afgelopen en dan waren ze gewoon weggelopen!

We hebben ze nog achterna geschreeuwd "nog bedankt voor jullie excuses".
En wat kregen we te horen? 'Ach jullie met die rotpaarden!'
Nou jaaaa zeg, toen werd ik echt heeel erg kwaad! Boos! Boos!

Eigenlijk moeten we dit gewoon aangeven bij de politie. Dit kan toch niet??
Er had ik weet niet wat kunnen gebeuren.
Stel dat die mensen dat dan later in de krant zouden lezen. Dan zouden ze toch wel een schuldgevoel krijgen!
Of juist niet, het was zooo asociaal!

Heb echt nog nooit zoiets meegemaakt!!
Echt belachelijk!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:29

wow..... hier kan ik me dus echt zooooooo kwaad om maken als mensen zulk gedrag vertonen!!!! Boos! Dit is werkelijk niet te geloven. Mijn bloed kookt!!!! Boos! Boos! Boos!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:34

ja, echt vreselijk he...
ik kreeg laatst een stok naar me toe gesmeten..ik had echt mazzel dat ik net op dat moment wegdraafte anders was hij op mijn pony gekomen...echt een klote streek...

ik ben ook al een aantal keren door een hond achtervolgt, ik in draf en de hond erachter aan...en die mensen gewoon dood leuk door wandelen en niets doen...en ik maar draven en die hond maar rennen...

of honden die bij de achterbenen van je pony komen, ik ben dan dus echt als de dood dat ze hap zeggen, soms hangen ze erg echt zo achter alsof ze willen gaan bijten. dat had ik dus een keer, vroeg mij vriendin heel beleefd of die man zijn hond terug wilde roepen(die man stond op een meter afstand te kijken..)zegt ie: hij houdt vanzelf wel op..dus ik: voor of nadat hij in de benen van mijn pony heeft gebeten?ging ie lachen die klootzak..

echt, sommige mensen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 23:07

Wat een monsterlijke types zeg! En dat noemt zich dierenliefhebber? Ze hebben per slot een hond. Gelukkig maar dat het goed afgelopen is.

Pluutje, klein tipje: het is verstandiger om stil te blijven staan als je met een hond geconfronteerd wordt. Voor sommige rassen honden is het normaal om iets te gaan doen met een bewegend dier. Als jij niet stil staat, kan die hond daar dus des te feller op reageren. Misschien niet door toe te happen, maar misschien wel door achter je aan te komen en daar bereik je dus niks mee.

Tijdje terug werd ik zelf geconfronteerd met een losgebroken border collie in het bos. Ik dus stilstaan (piaffe geoefend Haha! ) en schreeuwde echt keihard van wie die hond was, krachttermen liet ik even achterwege. De Border was intussen druk met mij en mijn paard en het duurde erg lang voordat de eigenaars kwamen aangehobbeld. Hondje was door het lint en paard inmiddels ook bijna. TOch heb ik die mensen even heel duidelijk uitgelegd dat het niet zo handig was om een oncontoleerbare hond los te laten. Hondje bleek ontsnapt. Vervolgens heb ik ze uitgelegd dat een Border toch wel iets anders behandeld moet worden, lief en mooi als ze zijn, saaie honden zullen het nooit worden.
Nog een keer een incident gehad met een uitlaatservice, toen kwam er een Mechelaar achter me aan, daar was ik wat minder kalm over. Wonder boven wonder luisterde die hond wel naar mij en bleef op afstand.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 23:31

Nou, dat van de honden ken ik, maar ik denk, als ze eens in de benen van mijn paard zouden happen, dat mijn paard ze wel een lel verkoopt, en doetie dat niet, sja....dan is het nog een grotere drop|ul als dat ik dacht *LOL*

Dat soort mensen hebben inderdaad een bord voor hun kop, en leven in hun eigen wereldje. Helaas is er niets aan te doen....de politie ziet nooit iets, en is er alleen wanneer je ze JUIST niet nodig hebt!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:44

Wat een idioten zeg.
Sommige mensen kan je wel wat , ze snappen gewoon niet hoe gevaarlijk het is.
Laatst liet een man zijn border collie achter de paarden in de wei aan jagen. Heel de kudde aan het rennen en die man lachen.
Ik ben naar hem toe gegaan en heb rustig gevraagd of hij voortaan zijn hond buiten de wei wil houden. begon hij te lachen dat ik me niet zo moest aanstellen, dat de hond toch niet beet. Ik ben toen veel te vriendelijk gebleven ondank dat ik kookte. Heel rustig heb ik duidelijk gemaakt dat het een privewei is en dat zijn hond daar niet hoort, dat de paarden in paniek raken, zijn hond door een trap ook het leven kan laten etc. Als ik hem nog een keer betrap ga ik wel helemaal uit mijn dak; mijn paardje is net niet meer kreupel en dan heb je zo'n idioot.

Wat een geluk hebben jullie trpouwens nog gehad. Zo te horen had heel wat anders kunnen aflopen. Echt niet te geloven hoe associaal die lui.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:15

Laat ik maar niet vertellen over die keer dat een man "vriendelijk" het hek voor mij open hield, maar in het voorbijgaan wel z'n peuk op mijn paard probeerde uit te drukken....

Wat betreft honden: Nooit wegrijden. Je paard omdraaien en op de hond afrijden, dan binden ze meestal wel in. Of de eigenaar grijpt in omdat hij bang is dat je z'n hond plet

Nulla tenaci invia est via

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:29

of ze gooien rotjes onder je paard, ook erg leuk.

Maar het probleem is dat sommige ruiters de mensen zo maken met hun gedrag. Ik heb wel eens meegemaakt, en ik fiets regelmatig lagns een paadje, van ongeveer een meter breed, mogen geen paarden komen, en toch 2 meiden op pony's in galop, elk aan een kant langs de fietsers, dus ook langs mij. Dat doe je ook niet, dan krijg je een hekel aan ruiters, want stel je voor als het paard even schopt, dan lig je wel van je fiets.
GEwoon in stap erlangs, en men klaagt niet , maar dit is gevaalrijk gedrag van de ruiters.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:44

Sjeees wat een lui zeg! En wij schrikken ons maar helemaal lam. Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:06

Ik had ze ook helemaal kapot gescholden! En ze zeker bij de politie aangegeven, wat denken ze wel! Boos!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:13

Ik word ook zo kwaad als ik dit lees he! Had je dat nummerbord niet op kunnen schrijven en ze bij de politie aan kunnen geven? Die hond liep tenslotte los en dat mocht vast niet.

De hond is de betere mens

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 09:14

germie schreef:
Maar het probleem is dat sommige ruiters de mensen zo maken met hun gedrag


Dat is ook erg asiociaal, maar moeten dan alle ruiters over 1 kam worden geschoren? Mensen zijn wel erg kortzichtig als ze dat doen.
Wij liepen gewoon met onze paardjes aan een lang teugeltje te stappen, ze hadden helemaal geen last van ons.
En ze riepen hun hond niet eens terug toen ie keihard richting ons sjeesde!
Zo asiociaal!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:18

Dat van die peuk heb ik bij de politie gemeld. Of tenminste, ik ben het gaan melden bij het "wooncentrum" (Met paard en al! Was toch vlakbij) waar die meneer vandaan kwam en daar was toevallig de politie ook. Ze hebben me aangehoord (Vette rel! Je trekt toch bekijks met een paard Haha! }> ) en ze zouden hem er op aanspreken, hadden wel een vermoeden om wie het ging, nog voordat ik een signalement had gegeven..... Nooit meer wat van gehoord, maar ik hoop dat hij een "tik" heeft gekregen.

Nulla tenaci invia est via

germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:27

tuurlijk zijn niet alle ruiters aso, maar het probleem is dat mesnen alleen hetslechte onthouden.
Vaak is het onwetendheid, ze zijn zelf niet met paarden opgegroeid.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:42

Nou over dat soort mensen heb ik ook nog wel een aantal verhaaltjes,
De eerste keer dat zoiets gebeurde was bij mij als iemand expres vlak achter je keihard gaar toeteren. 2e keer toen ik allemaal schoolkids tegenkwam die uit waren en een van die kids ging heel hard gekdoen en schreeuwen ed, mijn pony schrikt daar gelukkig niet van (Zou zo een politie paard kunnen worden! Schijnheilig )
Maar ook een keer toen ik en mn pony nog minder ervaren waren moesten tussen 2 auto's door elk aan een kant van een smal een richtings weggetje en in een van die auto's zat dus een man die net toen wij eraan kwamen extra gas ging geven, mijn pony schrok dus toen wel, gelukkig is dr niks gebeurt maar toch.. Frusty
En de eerste keer dat we onze fries op buitenrit meenamen, kwamen we ook wat van die vervelende straatschoffies tegen met honden en die kid hun honden maar opjutten en met stokken zwaaien, en ja hoor friesje keerde op en ging op de kletter, dus ik dr achteraan en mn zusje was natuurlijk erg geschrokken dus die had de teugels al niet mee in de hand dus ik haar in halen en steeds langzamer gaan totdat ze weer stapte, mijn vader was ook mee, maar die fietse over het fietspad want op de houtsnippers zou ie vast een lekke band krijgen dus die later weer terug naar die kids en ze even aan gesproken. Ze zaten ook bij ons op school en toen ik ze de volgende dag weer zag kon ik me niet inhouden en heb ik ze een dreun gegeven. Had het verhaal op school uitgelegd en hoefde niet eens na te komen *LOL*
En een buurvrou van me heeft een pony die een fobie voor honden heeft, toen ze een keer langs een boederij kwam waar de mensen in hun voortuin zaten met hun hond die dus ging blaffen en achter haar aan hollen, sloeg die pony (met wagen!) op hol. recht op een rij bomen af waar ze dus net niet meer omheen kon wijken, tuig stuk, kar stuk, buurvrouw vloog een stuk door de lucht en pony kreupel... Frusty En het stomste was dat die mensen alleen maar een beetje dom bleven toekijken, ze heeft zelf haar man moeten bellen om hulp.
verder heb je nog van die figuren die rakelings langs je scheuren met hun (soms erg luidruchtige!) auto....
Maar ja zulke mensen heb en hou je altijd.. Boos!
Ook heb ik nog een keer meegemaakt dat een paar pubers hun hond op mij en mn vriendin afstuurden, mijn pony zag m aan komen en viel m aan door er bovenop te gaan staan dansen en trappen, gevolg was dat die hond het niet heeft overleefd en wie zou de schuld krijgen?? Wij! Maar gelukkig wist ik een paar mensen die het tafreel hadden gezien die ik kende dus die bevestigden het verhaal van mij en mn vriendin.
Normaal doet mn pony dat nooit, laatst hadden we les en het hondje van de instruktrice was ook mee en die bleef maar achter mijn pony aan lopen, maar ze deed dus helemaal niks.. Lovers

Btw ik zou trouwens gewoon voor die mensen gaan staan met die loslopende hond en naam en adres eisen! Boos! Zoiets doe je gewoon niet!!! (Dat met die peuk trouwens ook al helemaal niet ik had die vent terplekke een dreun gegeven!!!!!)

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:57

Tssss.... Rare lui! Gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen!

Ik heb ooit eens tijdens een galop op het strand een pitbull achter me aan gehad. Gelukkig kon mijn toenmalige paard verdomd hard galopperen.....

Nog een keer op het strand: hond los, compleet door het dolle, lekker door het water en achter ons aan: groepje ruiters stappend door de branding. Paarden schrokken zich kapot van "aanvallende" hond en namen een korte sprint richting strand. Daar liepen toevallig de eigenaars van die hond, mijn paard ging rakelings langs die mensen en ik raakte de vrouw met mijn knie. Je wilt niet weten wat ik naar mijn hoofd heb gekregen van dat mens, het was notabene haar hond die onze paarden liep op te fokken!

Een van mijn stalgenoten viel hierbij van haar pony en dat dier klom gewoon het duin op en verdween uit zicht... gelukkig weer teruggevonden door hulpvaardige wandelaars.... niet die mensen van die hond trouwens...

Mer1980

Berichten: 18735
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:41

Ik heb het ook meegemaakt met mijn pony tijdens een oefencross notabene. Vloog een hond mij aan. Ik had de mazzel dat ik een goede zweep was (de pony was maar 1.36m dus lekker klein Haha! ik toen ook overigens) En ik heb die hond dus een enorme mep gegeven. Maar het is toch van de zotte dat zo'n hond op wedstrijdterrein liep Verward

Mijn volgende paard werd ook een keer aangevallen en die heeft de hond een trap verkocht dat ie zij poot brak. Tsja ik reed op een ruiterpad en die hond liep daar los. Die mensen super kwaad. Hadden ze die hond maar niet los moeten laten lopen op het ruiterpad. Maar ze wilden dat ik de rekening ging betalen Verward

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:24

even voor de goede orde, die hond waar ik door achterna gezeten werd was een klein inie minie hondje, weet niet precies weer welk ras eigenlijk. als het een grotere hond was geweest was ik echt niet doorgedraaft hoor, ook niet als het een jachthondje was geweest.

die andere keer met die hond bij zijn achterbenen ben ik ook niet weggereden vandaar dat we aan de eigenaar vroeger of hij hem weg wilde halen, dat was namelijk wel een grote en vooral enge hond.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:38

ken je ze?
of heb je hun kentekennummer nog?
aangeven zou ik zeggen.

is het hoofdstel niet kapot gegaan?
anders is dat de schade die jullie vergoed willen hebben, haha.

beetje aandikken, want de politie is maar flut als er niet iets totaal ernstigs is gebeurd.
en is er wel wat gebeurd door diegene die een beetje slechte naam hebben, dan doen ze er ook niks aan (kheb het over een hond die gestolen is, naam en adres was bekend en door die naam wouden ze niks doen).

maar het is idd van de zotte hoe die mensen reageren.
ik heb ook een hond, maar ook een paard.
ze zijn beide goed aan elkaar gewend, maar ook aan andere honden (als paard zijnde dan) en andere paarden (als hond zijnde dan).
en zou er nog wat gebeuren, zou ik tenminste proberen te helpen en mijn excuses aanbieden, tenminste als het mijn schuld of die van mijn dieren was.

ok, ik heb ze niet altijd voor 100 % in controle, maar beide luisteren toch wel aardig goed naar mij.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:57

k kook van woede! Boos! sommige mensen! aarch dat is gewoon niet normaal! wat erg voor je stal genootje zeg! je zou die mensen toch weet ik veel wat aan doen! ik ben zoooo boos hierom echt niet normaal Boos! Boos! kunnen ze niet even rekening houden met anderen? wat een verschrikkelijke asociale irritante mensen, ik zou ze idd bij de politie hebben aangeven, jeetje mina!! Boos! laatst was ik met monique (apollo v bokt) en expensive in het bos, was ook zo'n enge hond los maar die werd snel aangelijnt, ik al expensive vastgepakt (monique zat erop) dat is nog netjes!! ook een keer een loslopende rennnende hond door het bos zien rennen,ah je zal ze toch.... @!#!$ Frusty

ook erg leuk als je aan het buiten rijden bent en iemand modder bal op je paard gooit vanaf een berg, erg leuk.. die mensen
ahum Lips are sealed dit van die modder heb ik dus ook gehad Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:07

haha,mijn mams heeft een keer iemands auto in elkaar geschopt,omdat er zo'n associale gast het stoer vond ons net ingereden 3jarige paard tegen z'n kont te rijden{hij had geen geduld om ff te wachten tot wij langs een geparkeerde auto waren,en dat op een dijkje waar maar net 2 auto's langs elkaar kunnen Boos! }daar wordt je zooooooo gigantisch boos van!!!
wurgen zou je ze!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:50

Ja hoor, als ik dit zo allemaal lees..... dan durf ik helemaal nooit meer op een buiten rit Huilen
Wat een stelletje gestoorde mensen wonen toch in Nederland (niet allemaal).
Maar is verder alles goed afgelopen met jullie en de paarden?

Gr. Adriana


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:07

Daar kan je idd zo boos om worden!!!
Heb ik ook wel is! Dan rijd ik in een bos waar ruiters zijn TOEGESTAAN en honden NIET losmogen. Rent er opeens een hond voor de voeten van mijn paardje, begint zo'n man te schreeuwen dat WIj (ik +vriendin) uit onze doppen moet kijken etc. terwijl HIJ fout zat!!!

Daar kan ik dus ook ECHT boos om worden!!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:41

Tsja, reageren op de topic boven aan op algemeen. De mensen moeten hun instelling veranderen, dat zie je wel.

De hond is de betere mens

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Jeez, sommige mensen zou je wel....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:33

Lautje schreef:
Toen het gebeurde was ik zooo ontzettend kwaad op die mensen dat ik me toch een potje heb lopen schreeuwen en schelden op ze.


Net zo erg als ik laatst tekeer ging tegen die kerel op die scooter bij de brug? Jij treft het ook wel deze week zeg, eerst die kerel in z'n blote kont en nou dit weer...

Aso's van de bovenste plank zijn het. Met 'die verwaande lui op die knollen' hebben ze niks te schaften, dus doen ze maar. Hebben jullie toevallig het kenteken onthouden, bedenk ik me net?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, Maaike_Ma, Mark0919 en 44 bezoekers