Dutchtone-bellende-mensen... ff een vraagje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Dutchtone-bellende-mensen... ff een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 17:33

Ik heb een dutchtone prepaid-kaart en nou heb ik vorig jaar 2 mei opgewaardeerd (toen stond er ineens 60 piek op)
Aangezien ik nooit bel en alleen op school sms (thuis doe ik via internet...) is dat beltegoed nou nog niet op!
Maar ze zeggen TOT 2 mei

ben ik dan morgen me beltegoed kwijt?
( Scheve mond toch 10 euro)

ga vanavond denk ik toch nog ff fietsen naar een ander tankstation (hier vlakbij hadden zegeen dutchtone Boos! )

Weet iemand dit?

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:55

ja volgens mij wel, tenzij je het opwaardeerd maar ik weet het niet meer helemaal zeker... en dan heb je daarna nog een maand ofzo om nieuw beltegoed te kopen als je er toch geen hebt gekocht anders wordt je simkaart geblokkeerd en dat krijg je er niet meer af... zoiets was het volgens mij... Scheve mond

jen

Berichten: 3211
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:03

jep zoiets was het
dus ik zou maar opschieten met beltegoed halen anders is dalijk je sim kaart verkl**t Koe
ik had eerst dutchtone maar nu ben
daar heb je beltegoed kaarten al vanaf €10,-
xx jen

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 19:19

Ja dat vind ik ook zo irritant dat die beltegoed kaarten van Dutchtone er pas vanaf 20 euro zijn. Zo veel bel ik niet eens. Ik laat me altijd terugbellen.

janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 20:57

s
Laatst bijgewerkt door janna op 04-05-22 07:09, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:51

Hmmm, klinkt me bekend in de oren......
Ik had m'n beltegoed een paar weken laten verlopen, en kon dus niet meer bellen, hoewel ik genoeg saldo had.
't Was dus "over de datum" Haha!
Toen heb ik even het servicenummer van Dutchtone gebeld, en toen werd m'n nummer weer vrijgegeven.
Na 5 dagen kon ik weer opwaarderen, en zodoende ook weer bellen.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 22:19

okey heb vanavond dus maar weer geinvesteerd in me foon (wat niet de bedoeling was Schijnheilig ) en weer 20 euro opgewadeerd... kan ik weer een jaar vooruit... Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 15:06

ik heb ook dutchtone, maar nooit jouw probleem, haha.
bij mij is het echt wel eerder op, ik kom niet rond met 1 kaart per jaar.
het maakt trouwens ook niet uit of je nou dutchtone hebt of wat anders, het gaat om dat je prepaid hebt, daar moet je nl altijd minimaal 1 maal per jaar weer nieuw beltegoed bij opdoen.

maargoed, ook al heb je nog genoeg beltegoed, je moet wel opwaarderen.
het ouwe behoud je dan en het nieuwe komt er dan bij op.

en ach, zoveel zul je er nog wel niet op hebben staan, en met het nieuwe erbij (min 20 euro dacht ik toch) is dat in toaal ook nog niet zoveel dacht ik toch.

als ik wat over had, dan zou ik gewoon een beltoontje/logootje what ever erbij laten komen (gaat nl meestal van je beltegoed af) en anders meer sms-en en bellen.
ik zou wel weten wat ik zou doen, maarja.
je moet het natuurlijk ook niet expres weggooien want dat is ook weer zonde.
maar tis ook zonde dat als je volgend jaar er weer wat bij op moet doen, terwijl je er genoeg op hebt staan (dit jaar, het jaar ervoor, etc etc).

maarja, ik zou iig maar opwaarderen, het moet wel, ik weet niet precies wat er gaat gebeuren als je het niet doet, maar dat er wat gebeurt (en tis natuurlijk niet voordeliger) is wel zeker.

wazzup

Berichten: 636
Geregistreerd: 03-02-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:14

jah dahn raak jehet kwijt !!\
maar ik vind dat opwaardeer tarief van dutchtone niet echt lekker moet ik zeggen het start bij 40,- ( gulden ) 20 euro !!! damn dat moet je ook maar ff voor elkaar zien te krijgen !! ( jah sparen is moeilijk voor mij Haha! )

Nobody is perfect , my name is nobody Haha! *LOL* * hehe *

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 19:58

Ik heb Libertel (ja, het is Vodafone geworden, maar op mijn scherm staat nog steeds Libertel), en daar geldt hetzelfde. Na een jaar raak je het beltegoed wat je nog hebt gewoon kwijt, tenzij je opwaardeert.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 21:20

tja ik bel nooit met dat ding: mag niet in de klas Knipoog , en op de fiets vind ik het aso... en als ik bij Tos ben heb ik wel wat beters te doen! *LOL* !
Op school zit ik altijd te smsen *mag ook niet.. maar dat zien ze niet... Schijnheilig en ik zit me toch maar te vervelen... Gaaaap *
en thuis sms ik via internet en (op school in de tussenuren ook) en tja verder gebruik ik me foon alleen voor noodgevallen (lekkeband... iets vergeten...)

Dus mijn beltegoed slijt niet zo hard!
En ik wil zodra deze leeg is overgaan op me telford kaart (kreeg ik bij die siemens van de postbank... die heb ik allang verkocht.. maar me simkaart nie!)
Maar voorlopig ben ik dus toch nog dutchtone beller!
*maar op me scherm staan 2 lieve beertjes!... en beltonen composeer ik wel (met internet) Knipoog *

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 23:47

Ik werk bij de D* klantenservice.
Je moet het beltegoed binnen een jaar opwaarderen. Heb je dit niet gedaan dan heb je nog drie maanden waarin je nog wel gebeld kunt worden om alsnog op te waarderen. Dit wordt overigens in de toekomst 1 maand.

Je telefoon word ook geblokkeerd als je langer dan 3 maanden helemaal geen beltegoed meer hebt (dus echt 0,00).

De derde reden waardoor je telefoon kan worden geblokkeerd is als je langer dan zes maanden helemaal geen gebruik maakt van het toestel. (als je dus geen gesprekken voert)

Je kunt me eventueel ook even je mobiele nummer pb'en dan kijk ik het morgen op het werk wel even voor je na!

Ik kan precies zien per wanneer je geblokkeerd wordt. Je moet wel uitkijken. Als je na die drie extra maanden nog steeds niet hebt opgewaardeerd raak je, je nummer kwijt en moet je een nieuw sim kopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, annaxmaex, Berdien, Besje, Britta31, c_alsemgeest, CarpeDiem_, Celebi, daiswees, DDD3, Dees, Eva1975, GrapeshotBot, Jacquelinee_, Jive03, Larissa123, limagirl, Luna_Rose, maava, Mutti, Natascha, rien10, Unit, Winged, xdniesje en 47 bezoekers