bewerkte foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

bewerkte foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 12:22

Ik word ziek van al die bewerkte foto's...we weten nu wel dat er allerlei filtertjes zitten op die programma's, en dat het er mooi uit komt te zien. Maar om nou 60 keer dezelfde foto in verschillende uitvoeringen te gaan zitten bekijken gaat me iets te ver.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:30

Beetje Frustie Xono ?

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Re: bewerkte foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:45

XoNo schreef:
Ik word ziek van al die bewerkte foto's...we weten nu wel dat er allerlei filtertjes zitten op die programma's, en dat het er mooi uit komt te zien. Maar om nou 60 keer dezelfde foto in verschillende uitvoeringen te gaan zitten bekijken gaat me iets te ver.


Mee eens Haha!
Gewoon af en toe bewerkte foto's vind ik ook wel leuk, maar om nou idd. steeds dezelfde ener te zetten maar dan in verschillende uitvoeringen vind ik ook saai worden...

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 12:54

Dan kijk je toch niet?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:03

je heb t zeker over die foto van Acci ?! Boos!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:05

Dit komt altijd weer terug ... eens in de zoveel tijd komen er heel veel topics met bewerkte foto's ik vind het persoonlijk ook helemaal niks aan doordat er idd elke keer weer dezelfde zijn...doe dit dan via pb

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Tja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:07

Sorry daar kunnen sommige niks aan doen .Alleen als jij een tekening maakt show jij die ook en nu maken wij een bewerkte foto en dat mag dan niet.Tja het zijn toch een soort van foto's

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:08

ach, steeds is er wel een tik wat op dat moment veel gedaan wordt.
Gaat ook vanzelf weer over.
Vaak staat het al bij de naam van het topic dus klik je er gewoon niet op..
Wat misschien wel fijn zou zijn is dat alles in 1 topic kwam. lekker overzichtelijk voor diegene die het leuk vinden en niet storend voor de andere.
Ik heb er zelf niet zo'n last van maar echt leuk is anders...

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Re: Tja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 13:09

Sheerza schreef:
Sorry daar kunnen sommige niks aan doen .Alleen als jij een tekening maakt show jij die ook en nu maken wij een bewerkte foto en dat mag dan niet.Tja het zijn toch een soort van foto's


mee eens

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-02 14:03

Tekeningen vind ik anders, niet iedereen kan tekenen, maar een filtertje over een foto heengooien kan elke idioot. Ik ben niet frustie, die dingen komen mijn strot uit. Ik kom hier om foto's/tekeningen te bekijken van paardjes/andere beestjes van anderen, en als ik dan weer een topic induik, kom ik weer een foto tegen die ik allang gezien heb ik allerlei verschillende uitvoeringen. Daar stoor ik me gewoon aan. Als je dat wilt doen, doe het dan via PB.

En Clautje, ik had het niet specifiek over de bewerkte foto's van Acci, maar gewoon in het algemeen.

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 14:20

Ik ben het wel met je eens hoor Xono...Enne clautje dan niet meteen beledigd worden Huilen het gaat niet om jou maar om die foto's die je steeds maar weer ziet....dan denk ik: Ja leuk he zo computer?en iedereen wil zijn haar foto laten bewerken...en dan wat heb je eraan...????tis tegenwoordig geloof ik een rage... Huilen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 14:56

kijk Xono, ik heb me daar ook aan ge-ergerd... en erger me er nu nog steeds aan, ik heb zelf ookw el een programmatje waar ik iets in kan bewerken als ik dat wil, dat hoeft een ander dan niet voor mij te doen en boven dien is een tekening iets heel anders, zoals Xono zegt neit iedereen kan het...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 17:55

dit forum is bedoeld voor foto's enz. en dus niet voor topics die geen foto's enz bevatten, vandaar slotje