Koninginnewedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Koninginnewedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 14:29

Hoi,

gisteren naar de koninginnewedstrijd geweest en daar een aantal hele mooie proefjes gezien, o.a. Karin G, Roel, DunnitsMystery, Roosje Ria en Ilona !!!

Ik vraag me alleen nog steeds af wie die meneer was die bij de beginners zijn prijs te voet in ontvangst nam?? Hij reed op een onwijs mooie sorrel Paint met niet al te veel wit. Weet iemand wie ik bedoel Verward ?

Groetjes,

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:02

ik weet wie je bedoeld.
maar ik weet ook niet meer hoe hij heet
hij komt uit waddinxveen!

Dus op een mooie dag moet je daar maar eens gaan rond toeren Haha!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:03

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wie het is Lachen

Ben ook bang dat ik zelf weinig bokkers gezien heb..
Heb ik alleen niet ff met jou staan kletsen Paintje.. ? Heb heel ff met iemand (bij mijn stal) staan kletsen.. ben alleen bang dat ik een beetje bot overkwam Verward
Zat met mijn gedachten namelijk ergens anders Lachen
Dus bij deze als dat zo is geweest .. sorry..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:09

Maar eeh...er hebben een hoop mensen meegaan, maar hebben jullie nog wat leuks (aan prijzen) mee naar huis genomen of niet? Ik hoor er niemand over!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 22:18

Roel was 7e Cool
maar de lintjes gingen maar tot en met 6 Huilen

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:19

ons bosritje liep uit dus wij waren er pas om een uur of drie Lachen maar toch nog genoten van de wedstrijd. Wat een hoog niveau vergeleken met alle andere wedstrijden!!!

Bij de beginners deed wel een man of 20 mee schat ik zo en de winnende proef (beginners dus he!) was op de NK afgelopen jaar ook goed geweest voor de overwinning. Jammer dat de scores niet werden omgeroepen.

Roel heb ik helaas niet zien rijden, wel gezien bij de line up, heel bescheiden op de 2de rij. Maar Karin G wel, inderdaad een mooie proef. En Dunnitsmystery heb ik ook gezien geloof ik. Was dat niet de enorme baal manen op pootjes Haha! Ook een keurige proef. Heb wel bewondering voor mensen die (uiterlijk) zo relaxed op hun paard zitten tijdens een wedstrijd.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:04

Marianne schreef:
en de winnende proef (beginners dus he!) was op de NK afgelopen jaar ook goed geweest voor de overwinning


Verward Verward Verward Verward is er dan ook een NK voor beginners Verward Verward Verward Verward Verward

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 08:30

DunnitsMystery schreef:
Heb ik alleen niet ff met jou staan kletsen Paintje.. ? Heb heel ff met iemand (bij mijn stal) staan kletsen.. ben alleen bang dat ik een beetje bot overkwam Verward
Zat met mijn gedachten namelijk ergens anders Lachen
Dus bij deze als dat zo is geweest .. sorry..

Deze keer niet! Vorige keer op Madepolder heb ik je wel even aangesproken. Ik was die blonde die tegen iemand zei dat jouw merrie de moeder van Japie is Haha! !
Jij reed dit maal een stuk relaxter! Ik kan me voorstellen dat je je gedachten niet bij een kletspraatje kunt houden.

Roel van harte gefeliciteerd joh Party!! !

Toch mooi dat ze van iedereen nog gezegd hebben op welke plaats ze geeindigd zijn.
Roosje Ria was geloof ik twaalfde met Beau en Ilona was zesde met Shari. Tweede was een klein meisje op een grote Appaloosa, erg leuk gezicht. Verder weet ik de stand niet.

Okay, op zoek naar een Paint in Waddinxveen Knipoog !

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:32

deed ilona ook mee?? wat een goeie deed ze het goed of niet?? ik ken haar wel van een andere tijd toen vond ze me leuk! Haha!

feel the power of Nimbo! Knipoog

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-02 09:06

rhynstoner schreef:
deed ilona ook mee?? wat een goeie deed ze het goed of niet?? ik ken haar wel van een andere tijd toen vond ze me leuk! Haha!


Ze deed het keurig en ze werden beloond met een lintje Haha! .

Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:23

Marianne schreef:
Wat een hoog niveau vergeleken met alle andere wedstrijden!!!

Bij de beginners deed wel een man of 20 mee schat ik zo en de winnende proef (beginners dus he!) was op de NK afgelopen jaar ook goed geweest voor de overwinning.



Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Het niveau van de starters in de beginnersklassen op de wedstrijden op de Madepolder is heel hoog. Normaal moet ik Koniginnedag altijd werken, maar ik kon vrij krijgen. Ik heb heel erg genoten die dag...

Je suis Charlie.

rhynstoner
Berichten: 146
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:40

Paintje"]
[quote="rhynstoner schreef:
deed ilona ook mee?? wat een goeie deed ze het goed of niet?? ik ken haar wel van een andere tijd toen vond ze me leuk! Haha!


Ze deed het keurig en ze werden beloond met een lintje Haha! .
[/quote] das mooi shari is een leuk paardje ook vind ik! mooi feliciteer dr maar als je dr ziet van donny! die kent ze wel tenzij ik zo onbelangrijk was! Haha!

feel the power of Nimbo! Knipoog

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:57

Citaat:
Deze keer niet! Vorige keer op Madepolder heb ik je wel even aangesproken. Ik was die blonde die tegen iemand zei dat jouw merrie de moeder van Japie is !
Jij reed dit maal een stuk relaxter! Ik kan me voorstellen dat je je gedachten niet bij een kletspraatje kunt houden"



Aah.. ja dat weet ik nog Lachen
het gaat geloof ik wel goed met hem he? vind ik tof... alleen die naam Knipoog
Het ging ook wel wat beter als de vorige keer in madepolder.. D was in ieder geval relaxter, zat alleen zelf een beetje te rommelen, had ook last van mijn nek, de dag ervoor met mijn scooter tegen een paal gereden..lol .. Helaas ging het wel minder als in de kalverhoek.. maar ja, kan niet altijd goed gaan en ik heb samen met D een leuke dag gehad.. en daar gaat het tenslotte om..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:20

Hoe ben je geëindigd Dunnit?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:31

weet eerlijk gezegd niet hoeveelste.. maar ik had iets van 60 punten..
Niet echt best dus.. Knipoog

Ach, ik weet waar het aan heb gelegen, en dit was mijn 3e wedstrijdje dus ik zie het toch allemaal als ervaring..
Volgende keer weer beter Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:34

Op welke onderdelen heb je meegedaan? Ook de reining toch?
60 punten is inderdaad niet zo best, maar je moet ergens beginnen, ik weet zeker dat als je doorgaat zoals je nu doet, dat je volgend jaar dik in de prijzen gaat vallen! *waar is toch die duim-omhoog smiley?!?!*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:41

Yep de reining.. doe eigenlijk alleen maar daar aan mee..
Trail zou misschien ook nog kunnen want ze is niet echt snel onder de indruk ergens van.. Pleasure zou een ramp worden.. lol.. ze houdt er niet van om achter een ander paard te lopen en ingehaald worden is helemaal uit den boze.. Lachen

haha niet zo best is eigenlijk zacht uitgedrukt.. Maar ik vind het niet zo erg eigenlijk.. Belangrijkste voor mij is dat D het goed doet.. en tot nu toe 3 uit 3 keer doet ze dat, de fouten maak ik.. Ze doet precies wat ik wil, dus ook de foute dingen.. Haha!

haha we zullen zien Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 10:47

Nou ja, das dan wel mooi. Lijkt me wel gaaf om jouw paardje een reinigproefje te zien lopen, met die gave manen enzo. Dus nu moet je alleen nog even aan jezelf werken Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:12

haha volgens mij trekt ze wel veel bekijks.. tenminste wel als ik vrienden hoor die in de tribune zat.. Lachen

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 11:17

Ja, dat kan ik me voorstellen, ik vind het prachtig om te zien (moeilijker om te onderhouden Haha! ). Buddy zijn manen worden ook lekker lang, maar niet té lang...met zijn rare krullen ben ik dadelijk 3 uur per dag bezig om ze uit elkaar te gaan halen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 08:34

Ik merk zeker aan reacties dat mensen het mooi vinden..
Dat onderhouden valt echt wel mee, als je het maar regelmatig doet.. Dat zal je ook nog wel merken, alleen als je het een tijd niet doet is het een rotklus.. haha het enigste wat je moet doen is investeren in manenspray Knipoog

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 08:56


Freeform classic te koop
Wijsheid is: alleen praten als je de stilte kunt verbeteren.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:04

hahahahaha sorry.. je heb helemaal gelijk Knipoog

We moeten weer terug naar het onderwerp Lachen Heb zelf helaas weinig van de verschillende proeven gezien.. Toen ik aankwam was de pleasure net voorbij, had ik nog wel willen zien..
Dat vind ik wel een nadeel van zelf meedoen, je ziet eigenlijk niets van de proeven..

Western Training 11J
"Good judgement comes from bad experience, and a lot of that comes from bad judgement."

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 09:47

DunnitsMystery schreef:
haha het enigste wat je moet doen is investeren in manenspray Knipoog


Nog even offtopic }> Ik heb al 2 spuitflessen manenspray ingeslagen Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers