Mishandelen!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Mishandelen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 20:48

Bij ons op stal loopt sinds een jaar ofzo een jongen rond van ongeveer 19 20 jaar ofzo.Hij traint en rijd de springpaarden van de baas van de stal.
Het lijkt een aardige jongen met liefde voor dieren maar als hij gaat rijden dan schrik je,je dood!!!
Huilen Huilen Hij houdt de teugels zo kort dat het beest niet meer vooruit kan,dus wat doet dat paard hij gaat achteruit lopen!!
op dat moment gaat die jongen dat paard lopen schoppen en slaan en dan wilt ie dat het beest gaat gallopperen!! wat dus niet kan omdat hij de teugels zo strak houdt!!!
Wat hij ook doet heet bareren ofzo,dan gaat hij met het beest vrij springen en dan gaat hij achter de hindernis zitten en als het beest dan springt en wilt landen dan slaat hij het paard met een houten plank!!! Boos! op zijn achterbenen zodat hij dan hoger gaat springen!! Verward
De paarden worden gewoon vet mishandelt!!! bij 1 paard liggen zijn hele achterbenen open!!,Ook zijn alle paarden die hij rijdt hardstikke bang voor hem omdat hij ze zo hard aanpakt,zelfs als hij voor mensen een paard moet rijden doet hij het!!
Hij reed eerst ergens anders en daar heeft hij een paard met een ketting op z'n kop geslagen!!! waarvoor weet ik niet,maar die jongen is gewoon gek in zijn hoofd!!
Boos! Ik heb er al een paar keer wat van gezegt en het enige wat hij dan zegt is ja,ja,ja,ja het zal wel,hij doet alsof er niets aan de hand is nou moet hij eens opletten als straks de politie voor de deur staat!!!
Ik wil graag weten wat jullie hier van vinden en of jullie me tips kunnen geven hoe we dit monster kunnen laten stoppen!!????


FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:17

politie en de dierenbescherming bellen e/o naar de eigenaar toe gaan, dit is niet te geloven. dat zulke mwensen bestaan Boos!

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:42

Mag ik een keertje langskomen? Extreme duivel

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:43

Ludo schreef:
Mag ik een keertje langskomen? Extreme duivel


en ik ook Extreme duivel Extreme duivel 2 zijn sterker dan 1 Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:59

dan ga ik ook mee met 3 ben je nog sterker Extreme duivel Extreme duivel
Zullen we hem ook maar is laten springen dan?Laten we zeggen een 1.20 om te beginnen? En oh wee als ie niet hoog genoeg gaat Extreme duivel

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 22:03

hahaha ik denk dat je ook wel met 1.50 mag beginnen want die paarden moeten ook altijd zo hoog!!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 22:04

De eigenaar doet zelf ook gezellig mee dus dat heeft geen zin

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:04

laurake schreef:
dan ga ik ook mee met 3 ben je nog sterker Extreme duivel Extreme duivel
Zullen we hem ook maar is laten springen dan?Laten we zeggen een 1.20 om te beginnen? En oh wee als ie niet hoog genoeg gaat Extreme duivel


nee, je kan er beter 1.60 van maken Extreme duivel en een vuurpijl in zijn kont stoppen, met vuur natuurlijk, he! Haha!

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:07

Jeetje, dat zulke dingen gebeuren, zeg Boos! Verdrietig
Inderdaad Dierenbescherming bellen of politie, denk ik!
Of misschien met meerdere eens met hem gaan 'praten' Extreme duivel

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

tssss stelletje gekken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:36

Waar een normaal mens nog niet eens op zou komen...voert een beestachtig monster(menslijkend uitziend)uit!!
Die moeten keihard gestraft worden...hoe is het mogelijk dat er van die figuren op de aardbol rondlopen die zich met dit geweld vermaken!!
Zou zeggen vanuit jou oogpunt(machteloos lijkt wel) lever daadwerkelijk bewijs..zwart op wit bv maak foto's nog liefst video opnames van deze duistere praktijken verspreid dit bewijs..vooral ook naar dierenbescherming en aanverwante sites ed>>>make this people black!!!

FjordenFreak

Berichten: 310
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: amstedam

Re: tssss stelletje gekken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:59

angelique schreef:
Waar een normaal mens nog niet eens op zou komen...voert een beestachtig monster(menslijkend uitziend)uit!!
Die moeten keihard gestraft worden...hoe is het mogelijk dat er van die figuren op de aardbol rondlopen die zich met dit geweld vermaken!!
Zou zeggen vanuit jou oogpunt(machteloos lijkt wel) lever daadwerkelijk bewijs..zwart op wit bv maak foto's nog liefst video opnames van deze duistere praktijken verspreid dit bewijs..vooral ook naar dierenbescherming en aanverwante sites ed>>>make this people black!!!


een flits ziet hij, hoor. beter een digi Lachen

k zoek een verzorg/bijrijd paard/pony vlakbij amsterdam-noord: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 09:41

Ik wil ook wel een keer langs komen en hem laten zien hoe het WEL moet, grinnik! Ik zou ook mijn mond niet kunnen houden hoor. Ben jij de enige op stal die er iets van zegt>? ik hoop het niet.

De hond is de betere mens

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 10:33

Hey,

Heeft ie nog wat tegen je gezegd na gisteren?
Of heb je hem niet meer gezien.
Hij huilt in ieder geval wel snel, dat scheelt maar weer (watje). }>

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 10:56

Ik ben wel bijna de enige die er wat van zegt de rest durft niet ofzo
Nee richt,hij heeft niets meer gezegt hij jankte alleen maar gnagangna Extreme duivel

anibreG

Berichten: 399
Geregistreerd: 17-12-01
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:18

ik zou een camera ergens in de bak ophangen (verborgen) ong. een dag laten hangen en dan er weer weg halen. en dan de video naar de dierenbescherming en/of de politie brengen
dan heb je bewijs dat hij die paarden zo behandelt

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:25

Ik zou gewoon de dierenbescherming opbellen,en misschien kun je foto's maken van paarden die gewond zijn aan de mondhoeken,of aan de achterbenen ofzo Verdrietig
Veel geluk,zulke mensen mochten gewoon niet bestaan Extreme duivel
Groetjes Julie

germie

Berichten: 25915
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:38

bareren mag volgens mij echt niet meer hoor, deden ze vroeger wel. Moet je maar even navragen bij de dierenbescherming, nhs, enz.

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 11:57

Helaas komt de dierenbescherming niet zo gauw opdagen dan moet je ze helaas wel iedere dag 30 X bellen ik heb het meegemaakt dat ik ze belde, maar ze kwamen maar niet opdagen. Vervolgens was de pony dood en zeiden ze dat het misschien maar beter was ook Verward nooit wat mee gedaan dus.

Ik zou het op de video zetten en ook de benen van de paarden die open liggen. Vervolgens naar de politie gaan. Die doet er waarschijnlijk nog meer aan dan de dierenbescherming.

Succes en strekte.

Merilyn

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:39

Sorry bokkers, lijkt zo eenvoudig, ken ook zo'n type en 20 jr ouder dus 20 jr meer ellende veroorzaakt. Ik stond daar dus op stal en effe niet mijn mond kunnen houden. Kreeg de wind van voren, dreigementen en toen mijn paard rotzooi gevoerd en het beest ging zienderogen achteruit, heb dus als de zodemieter mijn paard weg moeten halen.

Stille hoop dat er een paard is dat wraak neemt, de staleigenaar laat hem zijn gang gaan, want wij zijn mutsen. Vaak gedacht hem plat te rijden, heb echter meer angst voor mijn paardje. Je kunt ze zwart maken, ze zijn wel bekend hoor of worden het (lees liever berucht), maar die types pakken je via je paard.....

Op zo'n moment geloof ik in knokploegen, maar heb net iets te veel fatsoen en jullie ook, maar zou zo graag.....

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

diernbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 22:04

Ik en een vriend zijn op dit moment bezig met de dierenbescherming ,die vriend heeft 4 blaadjes volgetypt naar de diernbescherming en morgen hoort hij wat ze er tegen gaan doen!!
Ik hoop op goed nieuws helaas kan ik morge niet op het net omdat ik op vakantie ga maar ik laat alles zo snel mogelijk weten

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 23:03

Ik heb ook bij zo'n persoon op stal gestaan...net zo lang sarren tot die dieren kompleet over hun toeren waren en ze dan straffen als ze wat verkeerd deden...Frusty
Het vervelende is dat je er heel weinig aan kan doen, mensen van buitenaf merken het niet en op wedstrijd gaat et altijd super! (netjes zitten, paarden 'goed' aan de hulpen...Lips are sealed ) Toen hij een keer een slof doormidden trok ben ik echt heel kwaad geworden, maar vervolgens toch maar weggelopen...Boos!

angelique

Berichten: 581
Geregistreerd: 30-05-01
Woonplaats: regio rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 00:17

make this people GOOD,GOOD,GOOD black:( Boos! Boos! hoop dat die lijkende ene hersencel die ze nog hebben ooit nog is in positiviteit met paarden omgezet kan worden(niet voor te stellen)...Deze lui moet flink aan gepakt...op hun strepen gezet MAAK OPNAMES/verspreidt..maak deze monsters/namen negatief bekend! &&*%#@$#@ Extreme duivel

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 09:47

Maar ik heb toch besloten dat ik mijn mond niet meer hou. En ik zou ook bij de stalhouder gaan klagen dat ik naar een andere stal zou gaan. Ik ga voor mijn plezier naar mijn paarden toe en ik wens niet geconfronteerd te worden met dergelijke praktijken. En ze hoeven van mij dan niet OOK nog eens te verwachten dat ik me voor ze in ga houden! Ze moeten zichzelf maar eens in leren houden!

De hond is de betere mens

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 21:58

Je ziet iemand een paard met een plank tegen de benen slaan.Je weet: dit is mishandeling!
Je pakt ook een plank en gaat de bak in.
Je slaat de "plankenman" met de plank tegen zijn benen, en nog eens,...en nog eens....en nog een keer!
Wedden dat ie de volgende dag last heeft van plankenkoorts?
Walgelijke lui die paarden slaan.Daar moet ik van kotsen! Misselijk !
Je paard doet nl. alles voor je als je er voor zorgt dat hij je kan vertrouwen. Easy toch?

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, juniper, Lanoca en 123 bezoekers