Gisteren een superles gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-01 09:56

En het was supergoed. Wat er uitkwam (wat we dus al wisten) dat we Barbiano veel te verwend hebben en hij gewoon een hele trucjesdoos heeft om er onder uit te komen om te werken. Hij heeft dus een hele tijd zitten te kwallen. Ipv stappen dribbelen ipv draven galopperen enz. Wegdraven als hij ergens van schrikt. Dus ik heb constant stelling moeten vragen en op een gegeven moment ging het beter. Maar het wordt nog een heel gevecht heb ik wel door. Donderdag heb ik weer een half uur les. En ik blijf 2 keer per week les nemen tot het een stuk beter gaat. Ik ben in ieder geval heel blij met haar manier van lesgeven ze is constant aan het uitleggen. Groetjes Lisette


Kitty

Berichten: 7694
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 10:39

Dat had ik al wel verwacht. Als je les hebt van een topruiter, dan komen er ineens dingen naar voren waar je normaal eigenlijk helemaal niet aan denkt. Fijn dat de les zo goed verlopen is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 15:11

Jullie komen er wel uit! Fijn dat je les zo goed is gegaan; keep going!!! Groetjes, Sonja


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 16:19

Ik herken echt een heleboel in wat je vertelde over je paard! Pie had de vorige week voordat ik ziek werd ook die neiging: schrikken van kleine dingetjes, door de bak stuiven zodat hij niet 'aan het werk hoefde'. Tijdens het springen deed hij dit niet, maar was hij ook vrij lui en wilde weinig met zijn achterhand doen tijdens het losrijden. Hij kreeg dus een beetje vaak een snauw van mij, want dat hij gaat shagrijnen daar hou ik niet van. Toen hij merkte dat het niet hielp en dat hij toch aan het werk moest, werkte hij weer mee. Vooral die woensdag toen hij na het losrijden er achter kwam dat we gingen springen: hij liep ineens KEURIG! Als hij zo in een dressuurproefje loopt... tja. Dat zien we wel over een aantal weken haha. Succes met je paard! Groetjes, Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annibel, Dartel, desireeee_x, E4D, EsmeeKKK, Punz, ramasso, RenateHidden, Temeraire en 74 bezoekers

cron