Ik ben zo GELUKKIG!!! :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 15:45

Gisteren heb ik mijn valentijnskadootje gekregen. Echt iets wat ik het aller aller liefste zou wensen : een hond!! Het is een vuilnisbakkie teefje van bijna een jaar. Ze lijkt het meest op een setter maar dan in het zwart. Mijn man heeft haar samen met een vriendin uitgezocht in het asiel. Het is echt een scheet van een hond!
Ze luisterd heel goed, is super aanhankelijk naar mensen en dol op mijn smerige sokken hihi. Ze kan goed overweg met andere honden en de katten vindt ze ook reuze interessant. Paarden heeft ze nog nooit van haar leven gezien want gisteren schrok ze zich een hoedje toen een van de hengsten vrolijk zijn hoofd uit de deur stak.
Ik ben zo blij dat er weer een hond in huis is. Begin november hebben we Jocky, onze vorige hond, in laten slapen. Hij was bijna 17 en had geen lol in het leven meer. Jocky kwam ook uit het asiel en is bijna 10 jaar bij ons geweest. Ik hoop dat Kayleigh [want zo heb ik haar genoemd] ook nog minstens 10 jaar bij ons zal blijven!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 15:56

Wat gaaf zeg!! Ik zou ook wel graag een hond willen, maar ik heb er geen plek voor en geen tijd. Mijn favoriete ras is de Canadese herder (spierwitte herder) en ik heb er ook een gehad. Maar toch is mijn ideaal een vuilisbakkie uit het asiel halen. Dat wil ik later ook zeker doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 17:52

Wouw, top zeg.
Vroeger, heel lang geleden heb ik ook een tijdje een hond gehad. Ook een vuilnisbak, ook een zwart settertypje. Boomer heette hij uiteraard, was een zwarte vrolijke wervelwind met een guitige kop. Zijn enthousiastme heeft hem zijn leven gekost, helaas.
Kayleigh klinkt ook als een geweldige hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 18:36

**snik** mijn hond heette ook Kayleigh (de jouwe ook naar het nummer van Marillion?) HEEEL VEEL GELUK MET HAAR!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-01 20:32

ja Kayleigh heet inderdaad naar dat nummer van Marillion.
Iedereen bedankt voor de lieve reacties. En als er nog iemand besluit een hond of kat aan te schaffen: het asiel zit vol met hele lieve honden en katten die wachten op een baasje, dus ga eerst altijd eventjes langs het asiel.