springwedstrijdje....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

springwedstrijdje....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 16:04

Ohhh ik ben zo blij!!Ik had vandaag op de manege een springwedstrijd...Enne ik ging meedoen op de sloomste, kleinste en oudste (in de 20) pony! Het is een shetlandertje en twas echt zo cool!!Iedereen in mijn les zei dat ik op boy enz. geen kans zou maken maarja ik deed mee voor de lol!En niemand reed verder op boy mee omdat ie toch geen kans zou maken enz. Dus ik als enige, En jaa hoor hij was al súúper snel met losrijden...echt die benen en hij gaf ook nog wat vreugde bokjes..echt zo gaaf!!Enne toen had ik het pacourtje zelf en iedereen zei dat ie zou weigeren enz. Maar nee hoor...geen één weigering en helemaal foutloos!!!!!Echt wat een haast in dat pacoutje...En toen de barage...was die al iets minder snel...maar nog steeds hard genoeg voor een tijd van 34...nog wat..dus voor een 1e PLEK!!!!iedereen echt heel verbaasd ohh echt zo leuk!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 16:06

Proficiat!!!!!!!!!!!!:#
Goed zeg, en nog dubbel zo goed dat je het met een pony hebt gedaan die niemand goed genoeg vond!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 16:08

Goed man Haha!
GEFELICITEERD!!

VOLGENDE keer weer op boy Lovers

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:05

Haha, super gaaf! Leuk is dat, wanneer niemand verwacht dat je wint, dat het dan toch wel gebeurd! Party!!
Gefeliciteerd!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:26

Gefeliciteerd hoor Rosanne! Je hebt wel weer bewezen dat Boy het wel degelijk kan! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 19:39

hardstikke goed gedaan joh... en leuk dat je die andere even heb laten zien dat je het wel kunt Tong uitsteken

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:28

Goed gedaan zeg!!
heb jij ze eens even laten zien dat die shet het écht wel kan!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 20:31

Hey rosanne

nog een keer gefeliciteerd, het zag er echt zo super leuk uit, kleine oude Boy in z'n 2e jeugd. Hij heeft daarna trouwens de hele dag in z'n stal liggen te suffen. Met het ere-rondje was het leukste, al die grote pony's achter jou *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes anique

ps je was snel weg!! Maar je moest natuurlijk ook nog op Gipsy rijden. Ik was ik de B 5e en ik heb niet meegedaan in de C want ducotje was beetje erg moe Slapen

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 11:25

ducotjuh schreef:
Hey rosanne

nog een keer gefeliciteerd, het zag er echt zo super leuk uit, kleine oude Boy in z'n 2e jeugd. Hij heeft daarna trouwens de hele dag in z'n stal liggen te suffen. Met het ere-rondje was het leukste, al die grote pony's achter jou *LOL* *LOL* *LOL*

Groetjes anique

ps je was snel weg!! Maar je moest natuurlijk ook nog op Gipsy rijden. Ik was ik de B 5e en ik heb niet meegedaan in de C want ducotje was beetje erg moe Slapen


Jaaah sorry dat ik zo snel weg was....Ik heb nog wel het pacoursje van Duco gezien maar niet de barage... Huilen Want moest dus inderdaad ook nog Gipsy rijden en verzorgen en Malou wilde ook alweer weg en had niet zo zin om daar in mijn eentje te blijven.....Hhahahah was boy zo moe daarna???? Haha! Haha! had ik nie verwacht Knipoog

De rest trouwens ook bedankt voor jullie reacties!!Het was trouwens mijn eerste springwedstrijdje...goed begin!! Haha! Haha!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 14:26

Hey wat leuk! Een goed begin. Nu maar hopen dat ze de volgende keer niet allemaal op Boy willen..

:evaw:

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 14:34

Hee, leuk joh!
Zo zie je maar, shetten kunnen echt alles... (zelfs de oudste)
Haha, jammer dat ik niet meer op shetten kan rijden, (niet normaal) het zijn zulke leuke beesten! Nou ja, nogmaals gefeliciteerd en veel succes nog met Boy.

Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-02 20:06

Sjimmy schreef:
. Nu maar hopen dat ze de volgende keer niet allemaal op Boy willen..


tja...dat hoop ik dus ook dat de volgende keer ze der niet allemaal op willen...want deze keer was die lekker vlot en hoefde die maar 1x te lopen dus gebruikte die al z'n energie...maar met 5 tegelijk...???En dan wil ik er zeker op en dan is die al bezet Huilen Nouuu dat mag nie hoor...want Boyyytje blijft voor eeuwig voor mij bezet Haha! Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 07:05

Haha suoper gaaf is dat Party!! Party!! Party!! Party!!
Dat had ik ook altijd met een hele oude pony(die later van mij werd).
iig gefelciteerd
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 11:03

heej gefeliciteerd!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 11:55

gaaf joh!
eneh reserveer alvast maar een plekkie op boy haha
enneh gefeliciteerd met je 1e plaats!
Party!! ga zo door!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers