aanvulling op verslag van obsession!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

aanvulling op verslag van obsession!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 17:58

Vandaag dus op concours geweest, gezellig samen met Obsession + vriend en kind, Nathalie en New-Forest hier van bokt. We moesten vanuit Apeldoorn helemaal naar Lemele...vroeg opstaan dus!! Gaaaap
Om kwart over 7 waren we al op stal (ik zag Babe al denken: wat moet jij hier?! Verward ) en om half acht de paarden geladen en vertrokken.
Daar aangekomen met zn allen het secretariaat gezocht en ondertussen het terrein verkend (een waterbak is er niks bij!!).
Toen snel opgezadeld en los gaan rijden.

Ik heb net een nieuwe instructeur (sinds gisteren) die op een hele andere manier traint dan ik gewend was, dus het viel niet mee! Toch maar eraan gedaan wat ik kon en na 20 minuten de ring ingegaan. Ik vond het niet super gaan, maar ook niet beroerd. Hoewel er natuurlijk wel een paar dingen inzaten waar ik van baalde, zoals het halsstrekken. Dat deed ze namelijk amper.

Tussen mn eerste en mn tweede proef zat wel een uur, dus ik deed het een tijdje rustig aan. Tegen de tijd dat ik moest starten was ze al behoorlijk moe en toen kropen er nog twee tussen...daar was ik dus niet blij mee Frusty. Uiteindelijk in die ring als laatste gestart. Iedereen voor mij had als commentaar gekregen dat ze te voorzichtig reden, dus ik heb m flink naar voren gereden. Ik had het idee dat ik de hele proef in plaats van in 6 minuten in 3 heb gereden!! Het leek wel alsof ze alleen nog maar kon uitstrekken!! Haha! Het commentaar van de jury: een mooi voorwaarts gereden proef...tsja...hier in Apeldoorn noemen wij dat gewoon scheuren. Knipoog

Toen naar de trailer, afgezadeld en op naar de puntenlijst!
In de eerste proef was ik ex-aequo 3e met 161 punten en in de 2e proef 1e met 165. Ben dus wel tevreden Haha! Haha! Haha!.
Babe is lief Lovers !!

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!


Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:00

Hey, super netjes hoor! Party!! Party!! Party!! Gaaf! En dat op zo'n bagger terrein!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 18:02

Thanx Joleen!!! Ik moest je trouwens nog een knuffel geven van Babe Knipoog
Dus bij deze Kusje

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:03

Haha, lief van Babe! De super knuffel! Lovers Geef d'r maar een hele dikke knuffel terug hoor! Pling Kusje

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:23

Zo zo, das supernetjes toch??? Vooral als de bodem zo bagger is! Gefeliciteerd hoor!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 18:36

Dankjewel Jurga! Ben helemaal blij Haha! Haha!

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:43

gefeliciteerd!!!!
goed gedaam joh
in welke klasse?

Love the life that you live, live the life that you love

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:47

heeey keurig op naar de L1 dus! super zeg! Nou ben ik wel heel benieuwd bij wie je lest sinds gister? en bij wie leste je eerst?
wanneer gaan jullie weer op concour? kan wel een keertje kijken of anouk en ik daar ook kunnen starten kunnen we met z'n 4-tjes

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 20:18

Citaat:
gefeliciteerd!!!!
goed gedaam joh
in welke klasse?


Ik ben nu nog B met 6 winstpunten. Op 20 mei in Hattem ga ik voor het eerst L1 starten. In de tussentijd heb ik nog 2 wedstrijden (4 proeven dus) die ik in de B start.


Citaat:
heeey keurig op naar de L1 dus! super zeg! Nou ben ik wel heel benieuwd bij wie je lest sinds gister? en bij wie leste je eerst?
wanneer gaan jullie weer op concour? kan wel een keertje kijken of anouk en ik daar ook kunnen starten kunnen we met z'n 4-tjes


Nou ehhh...ik heb met m'n pony (zie profiel) jaren lang bij Diana van der Spek gelest. Toen een paar jaar helemaal geen priveles gehad en daar had ik ook geen behoefte aan hoor.
Met Babe heb ik alleen de lessen op de vereniging (Marjolein Gevaert) gevolgd. Dus na een jaartje of drie helemaal niemand wilde ik het wel weer eens proberen. Heb al een paar instructeurs uitgeprobeerd...maar ik had nog niemand gevonden waar ik wat aan had.

Via via ben ik terechtgekomen bij Gerald (achternaam weet ik niet, hij staat/lest bij Rien van der Schaft geloof ik) en daar had ik dus gisteren mn eerste les van. De eerste waarbij ik niet gelijk dacht: dit kan ik zelf ook wel, tot ziens! Haha! Haha! Haha!
Was heel wat anders maar ben zeer tevreden!! *LOL*

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!


MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 20:22

Citaat:
wanneer gaan jullie weer op concour? kan wel een keertje kijken of anouk en ik daar ook kunnen starten kunnen we met z'n 4-tjes


Ik was nog even vergeten om te zeggen dat we, als we een auto+chauffeur kunnen vinden, 5 mei in Beekbergen (Riant) starten. Ook starten we op 15 mei in Wezep (avonddressuur) en 20 mei het Hippinksterconcours in Hattem. Lijkt me gezellig om met zn 4tjes te gaan...hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:13

haha gefelciteerd! hardstikke netjes man!!
en ik had je naar niet eens gedaan en dan nog zo goed gereden Knipoog Tong uitsteken
goed hoor Pling

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 14:17

MMBabe schreef:
Via via ben ik terechtgekomen bij Gerald (achternaam weet ik niet, hij staat/lest bij Rien van der Schaft geloof ik) en daar had ik dus gisteren mn eerste les van. De eerste waarbij ik niet gelijk dacht: dit kan ik zelf ook wel, tot ziens! Haha! Haha! Haha!
Was heel wat anders maar ben zeer tevreden!! *LOL*



leuk om te horen, das de Gerald waar ik bij werk op zaterdag Haha! Gerald Drent. Fijn dat t je goed is bevallen

gefeliciteerd met je punten, netjes joh!!!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 17:36

heeey bij Gerald leuk joh hij is cute haha doe 'm maar de groetjes van Kim met d'r groninger weet ie wel wie ik ben!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers