Goed en Minder goed nieuws over Imatador..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 17:49

..zijn rug was eigenlijk vrijwel goed, dus dat is heel positief. Het mindere nieuws was dat ie positief reageerde op de spatproef, in tegenstelling tot de vorige keer. Nou zegt ze dat het op zijn leeftijd en met zijn cariere allemaal niet zo vreselijk is, hij mag het ook hebben, zeg maar. Ze had het ook over 'een beetje spatachtig'. Ze kan het dus niet wegtoveren, maar beweging is juist heel goed voor hem, verder een pot homeo pillen (smooth locomotion?) en een smeersel. Eens kijken hoe ie het daarop doet. Eventueel kunnen we zijn gewrichten in laten spuiten, maar vooralsnog raadt ze mij dat pas aan als ik wedstrijden met hem wil rijden en dat is voor mij nu niet eens meer een vraag natuurlijk!
Mat zit wel heel goed in zijn vel, hij voelt zich prima, is ook niet kreupel, maar wel stijf. We gaan het maar eens rustig aankijken.
Het andere goede nieuws is dat we naar een heel gaaf huis zijn wezen kijken, met veel grond (15.000 m2), een goede, gedraineerde bak en 8 boxen etc etc....het was natuurlijk maar een eerste indruk, we zijn ook nog met dat 'vorige' object bezig, maar ik vond dit persoonlijk leuker!!! Ik zie Imatador daar al helemaal op zijn gemakkie door de wei kuieren!!!!

O,ja...nog 1 ding...heeft iemand hier ervaring met spatbeslag???

Groetjes Suzanne


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:02

Inderdaad... rustig aan doen lijkt mij ook het beste. Ikzelf heb er gelukkig geen ervaring mee, maar ik ken wel iemand die dat wel heeft. Ik zal haar eens vragen. Wat dat huis betreft, mochten jullie het toch gaan kopen, dan ben ik heel benieuwd naar hoe het er uit ziet. Foto's zijn welkom

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:25

He Suuz, dus jullie hebben het toch nog gevonden *LOL* *LOL* *LOL* ??
Persoonlijk zou ik eerder voor deze optie gaan dan voor dat vorige object.
Of heb je wel zin in al die lastige pensionklanten *LOL* *LOL* *LOL* , die willen dat hun paard zus en zo gevoerd moet worden, opgestrooid, niet in een koppel in de wei en meer van dat soort ellende ....
Ik zou het wel weten en me beperken tot mijn eigen stalletje en paarden.
Maar ja, dat blijft voor ons een droom omdat we aan die ellendige Bollenstreek gebonden zijn Huilen Huilen Huilen

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:56

oef zeg.......tja met ouder worden komen er ook kwaaltjes....wel oliebol zeg voor je!

maar hoe gaat het met je mannetje en zijn astma???

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 19:01

Ja Fitz...het was een hele zoektocht...grijnz!
Tja, dit trekt me toch ook wel meer aan, behalve dan het gebrek aan binnenbak... Scheve mond\ Scheve mond\
Maar 8 boxen, eigenlijk 9..die ene is nog niet helemaal af, maar zou perfect zijn voor Mat: supergroot, afgelegen van de rest, uitkijkend op de bak en als je de deur openzet en het paadje naast de staldeur afzet heeft hij in de winter een uitloop naar de buitenbak! Ideaal voor hem natuurlijk! De binnenboxen zijn eens zo groot als de gemiddelde box, er is een spuitplaats met warm en koud water en mogelijkheid tot ophangen van solarium. En megagrote inbouwkasten met planken, dekenrekken, bakken etc!!! Het huis was ook naar mijn smaak en daar ontbreekt het bij ons vaak aan... Maar er moest ook nog wel veel aan gebeuren, dus daar hangt nu een hoop van af: wat zijn ze bereid van de prijs af te doen????
Enne...bij 8 boxen reserveer ik er 4 voor onszelf (Mat, Maril, Phoebe, en dan wil ik graag na verloop van tijd een wedstrijdpaard erbij en misschien dus een veulen van Mat..kom je op 5) en dan in de overige boxen wel pension, maar op zeer kleinschalige wijze, puur voor de gezelligheid zeg maar. En dan met prijsverschil als je zelf uitmest ofzo.....maar ja...eerst maar eens afwachten!
Het is trouwens een kl***eind bij jou vandaan!!!!!!! weeeeeeeh Huilen Huilen Huilen Huilen

Groetjes Suzanne

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:05

met spat beslag heb ik geen ervaring maar wel met spat mijn vorige paard had het dus als je vragen hebt.

Ineke2

Berichten: 33036
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:16

Jammer zeg van die spat maarja niks aan te doen en op zijn leeftijd kijk je er idd niet echt van op, zeker omdat ie al zo veel geddan heeft. Verder heb ik (gelukkig) niet veel ervaring met spat.

Klinkt leuk joh dat huis!! Waar is dat helemaal dan? Voor mij blijft dat voorlopig nog een droom (misschien wel altijd hihihi)maar foto's kijken is altijd leuk!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 21:32

wat naar van de spat...

maar je toekomstige huisje misschien klinkt heeeeeel leuk...
waar is het als k vragen mag???

..... leeg .....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 08:58

Waardeloos bericht over die spat... Boos! Wat een tegenvaller! Ik had al een berichtje voor je bij medisch gezet en ik hoop dat je in ieder geval in de toekomst nog gewoon wat met hem kunt blijven doen. Dan maar geen wedstrijden toch? Je hebt Marillion ook nog en je kan toch veel van Imatador leren denk ik.

Dat van dat huis klinkt gaaf zeg! Ik hoop dat het jullie lukt! Je paard bij huis... Das mijn grote droom... Eerst maar eens een rijke vent zoeken, want dat red ik niet in mijn eentje! *LOL* *LOL*

Groetjes Mieke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mieke op 2001-05-04 09:59 ]</font>

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 09:47

Hey allemaal!

Ja, we hebben besloten een tweede bezichtiging te doen en een vriend van ons mee te nemen die een eigen 'klussersbedrijf' heeft. Bob heeft geinformeerd wat het gaat kosten om hem 3 maanden in te huren en alles af te maken zodat het naar onze zin is. De bak moet bv al van 20/40 naar 20/60 gemaakt worden en ik wil perse van die witte kunststof hekken eromheen. Er moet een kantoor voor Bob bij gemaakt worden en achterstallig werk verricht worden. Die vriend gaat dus mee om een lijst te maken. Ik heb er gewoon van gedroomd vannacht. We hebben nu al zoveel huizen gezien, maar altijd mankeerde er wat, of vonden we het niks...nu ben ik helemaal verliefd!! En ik ben dom dat ik het hier opschrijf, want misschien wordt het wel helemaal niks, hihihi!
O,ja...het huis is in Standaarbuiten (jaja..

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 09:48

oeps..drukte op enter...was nog niet klaar!
Op wwww.funda.nl kun je het huis vinden. In Standaarbuiten dus, Vlietweg 5.

Groetjes Suzanne

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 10:50

ff een vraagje:hoe oud is je paardje??

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:25

Ik was eens aan het kijken op Funda.nl maar ik kan geen Vlietweg vinden. Of kijk ik nu bij de verkeerde Standdaarbuiten???
In welke provincie ligt dat?

Vervelend van die spat trouwens. Ik heb geen verstand daarvan, dus verder helpen kan ik je niet...

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:49

ik kant ook nie vinden!!!!

..... leeg .....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:11

Ik heb het lekker wel gezien! Nanananana! *LOL*

Je moet zoeken in de provincie Noordbrabant en dan in het rijtje plaatsnamen zoeken naar Standaardbuiten, dan klik je op het pijltje wat naar rechts wijst en dan prijs aangeven 750000 en hoger geloof ik, dan op zoeken en tata: Vlietweg 5 staat in het rijtje!

Ziet er goed uit Suzanne! Ik duim voor jullie!

Groetjes Mieke

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:20

Wauwie da's een mooi huisje! veel succes!! Kwijl


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:54

mhhh das inderdaad minder van die spat proef maar zolang hij daar normaal mee kan leven zonder wedstrijden tja das beter dan niets he?

de het wordt brabant leuk joh! dan kom je vast niet meer op kootwijk starten he?
ik hoop voor je dat het doorgaat ene dan mogen lottie en ik wel eens langskomenhe of kun je er niet mooi rijden?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 18:19

Tuurlijk Kim!!!! Maarre...echt mooi buitenrijden, daarvoor moet ik denk ik toch maar naar jou toekomen!!! Meer boerenlandweg in dat Standaarbuiten..hihi!

En Kootwijk...ach..kom ik wel bij jou logeren de nacht voor de wedstrijd! Ik blijf ook gewoon bij Vivian lessen trouwens, dus ik kom er nog wel eens in de buurt. Volgende week donderdag hebben we de 2e afspraak!

Trouwens..Maril gaat morgen uit logeren! Ik heb les en de manege sluit om 15.00 (vanaf 12.00 open) en ze laten me er daarna niet meer op. Hij mij naaien...ik hem ook..ik ga dus mooi alsnog en Marillion blijft daar een paar dagen. Ik vind het eigenlijk heel erg, wie weet wat Maril denkt, hij zal er wel niks van snappen...snik Huilen Maar denk ook dat het wel goed is voor 'm, je weet wat voor een neuroot het is!

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 19:45

jep en daar heeft ie het echt wel super zij heeft een boel verstand van paarden. Maar wat een eikel is die vent bij jullie zeg dat je het nog uithoud kan het vast niet hebben dat je niet meer bij hem wilt lessen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 20:18

Dat is ook meer de reden, dan dat de manege dicht is...
Met wedstrijden is het ook nooit een probleem om na sluitingstijd terug te komen!
Maar jij weet inmiddels ook wel hoe het er bij ons aan toe gaat toch?!?!?!

Groetjes Suzanne

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 20:27

jep en sorry maar ik ben blij dat ik niet bij jullie sta... zoveel gezeik en dan moet je ook nog eens zoveel betalen... ene heb op die site jullie toekomstige huisje gezien Lachen
:
WAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWW Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 23:05

Ja, leuk he???? Ik hoop zoooooo dat het doorgaat! Party!! Party!! Party!!

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 18:41

GGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFff

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 11:48

Ha die Roel; dat is waar wat er stond, alleen moeten paarden vervangen worden door dieren.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 21:53

Leuk he uitkijken naar een nieuwe plek ,ook spannend,ik kijk nog weleens op de site van
http://www.boertjes.nl heeft een speciale afdeling met alleen maar paardenhouderijen te koop.......Smullen!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers