brabant meeting?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

brabant meeting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 22:36

Ik was begin van het jaar bezig met het organiseren van een brabo meeting. Door overlijden van de schoondochter van de stalhouder heb ik dit toen afgeblazen.
We hebben tal van mogelijkheden, en beschikken over een paardentram/huifkar voor mensen die niet willen/mogen/kunnen rijden.
Verder beschikken we over een PAAR pony's die mee naar buiten kunnen, iets meer als we in de bak blijven.
Dan hebben we ook nog een mooie overdekte locatie (kantine) waardoor we bij slecht weer toch elkaar kunnen meeten.
Broodjes/BBQ whatever is allemaal bespreekbaar.
Eigen paarden zijn, mits ge-ent, welkom.
Intresse? En zo ja, Hoe, wie wat etc?

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:06

ikke ikke Haha!

en dan neem ik wel kvika mee Cool

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 00:11

Ja hoor, op zich wel waar is het etc. en wanneer lijkt me erg gesellie!!
vooral met brabanders die bokken onder elkaar niet waar!!
groetjes jeannette

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 17:46

als ik weet waar, wanneer enz. dan kom ik ook wel!!

gr linda Lachen

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 11:26

Hey ik heb ook wel zin, maar meer info graag! Mag je ook met je eigen pony komen?

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:30

Volgens mij heb ik bij je vorige poging zelfs een paardje gereserveerd, dat wil ik dan eigenlijk ook weer zo houden, tenzij er hele andere plannen zijn.

effe gezocht, ik bedoelde dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=

Poolen kan in overleg, afhankelijk van de wensen en welke auto ik beschikbaar heb. Trailers trekken behoort altijd tot de mogelijkheden, zelfs een kleine vrachtwagen (tot 7500kg) mag door mij bestuurd worden, voor het geval zo'n ding er staat zonder chauffeur.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 20:45

Bobo, beetje lezen, mits inge-ent zijn eigen paarden welkom.
Wil gerust (gezien de intresse) een mini meeting organiseren, maar daarvoor laat ik niet mijn stalhouder zijn paarden inspannen.
Dus als er suggesties zijn (als het bij weinig mensen blijft) van wat we gaan doen ofzo, hoor ik het graag

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 11:35

Hee, ligt eraan of ik op de meeting-dag vrij ben, dan wil ik ook wel komen hoor! Haha! Ik ben wel gebonden aan openbaar vervoer, maar met de trein naar werkendam komen is geen probleem, mits ik daar op het station afgehaald zou kunnen worden...
Ik heb wel zin in een ritje hoor, "gewoon" te paard of met paardentram/huifkar maakt niet uit, vind het allebei leuk! Het lijkt me trouwens ook wel gezellig om tijdens de rit in een mooi stukje bos te picknicken, en dat dan b.v. alle "meeters" wat lekkers van thuis meenemen ofzo, misschien een ideetje?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-02 19:59

Ik wil ook heel graag mee! (Als ik mag Haha! ). Uhm, ik kan niet met mijn eigen paard komen, maar zou het wel heel leuk vinden om mee te mogen in de huifkar! Haha! Cool *LOL*
Groetjes Rinske Haha!