Mijn (natte) wedstrijdverslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Mijn (natte) wedstrijdverslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 19:08

Vandaag de allereerste wedstrijd van Odin en mij, en het regende onwijs erg! We hadden haar in de vrachtwagen opgezadeld en toen ging dat pennetje van mijn singelgesp eraf Frusty en ik had ook geen reserve mee. Dus toen had ik er maar een knoop ingedaan, dat ging ook wel. De grasbodem was niet erg nat (ik had ook geen kalkoenen) en het losrijden ging best wel goed. Ze liep goed aan de teugel en ze ging niet te hard.

Toen ik mijn eerste proefje moest starten waren er problemen met mijn paspoort want ik had geen meetbewijs. ( dat wist ik niet, dat was per 1 april) maar ik mocht toch doorgaan. In de eerste proef ging ze alleen in de verkeerde galop (daar had ik een 4 voor) en voor de rest vond ik het wel netjes gaan. Voor het halsstrekken had ik een 7. Daar was ik wel blij mee.

De tweede proef ging niet zo goed, ik moest sneller starten dan ik verwachtte dus ik snel weer op Odin klimmen en ff draven enzo. Het begon ook heel hard te regenen en in het proefje dacht Odin dus ook, dat we lekker snel klaar konden zijn. Ze sneed de hoeken af, ze ging veelste hard en ze ging weer in de verkeerde galop. Mijn zadel zat ook scheef (kwam door die singel) Snel afgegroet en toen weggegaan.

Na een half uur kwam de uitslag. Voor de eerst proef had ik 146 punten en voor de tweede 151!! Dat laatste had ik echt niet verwacht!!
Over 3 weken mag ik weer starten, ik hoop dat het dan beter weer wordt.

Mijn moeder heeft nog foto`s gemaakt, dus die komen volgende week ofzo op bokt te staan. Haha!

Groetjess

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 13:17

hoi hoi
ga nog je wedstrijd rijden

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 14:09

Medelotgenoten! Haha!
Ik ben zaterdag ook kletsnat geregend op de 1e wedstrijd van Nimro en mij. BAH!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 21:57

Hoi Hoi

Ahh bah zeg die regen....ik hoop voor je dat het de volgende keer beter weer is!

Veel succes op je volgende wedstrijd!