Divoza feestweek-mijn feestweek

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Divoza feestweek-mijn feestweek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 19:01

Vanmorgen even Divoza een bezoekje gebracht, ’t is daar tenslotte feestweek…. Schijnheilig
Mooie nieuwe wollen zweetdeken gekocht, donkerblauw met grijs. Beenbeschermers had ik ook nog nodig voor die wedstrijd Haha!. Verder nog even een aantal halstertouwtjes meegenomen voor onze halstertouwetende paarden. Vork De grijze rijbroek was ook wel erg mooi en erg afgeprijsd dus die kon ik ook niet laten hangen. Party!!
Bezoekje divoza is aan te bevelen dus….

:evaw:


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:58

Ik ben niet verder gekomen dan een Pagony Statson hoofdstel en 2 zakken snoepjes Haha!
Ik was bij de hoofdstellen aan het kijken, en het viel me op dat er 2 soorten waren. Wel hetzelfde met een gevlochten neus- en frontriem, maar de ene had een pagonymerkje op de zijkant van de frontriem.
Toen ben ik eens gaan vergelijken, en die met het merkje was een mooiere kwaliteit, fijner leer, en de springteugels waren smaller en van betere kwaliteit dan van de andere hoofdstellen. Ik vond het net of Pagony ze eerst zelf had gefabriceerd en het daarna had uitbesteed aan een of andere goedkope oliebol fabriek in het oostblok of Azie of zo Verward
Ik heb dus de fijnere kwaliteit meegenomen.
De halstertouwen vond ik niks, alleen van die linten en van die softe, en de dekjes ben ik niet tegengekomen. Maar goed, dat zou ook alleen voor de heb geweest zijn.
Het hoofdstel heb ik gekocht als reserve en omdat ik te lui ben om elke keer bitten te wisselen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Billy op 28-04-02 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Goedgekeurd onderschrift :)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 23:03

Ik ga er echt NIET heen, gezien ik mijn moeder nog een bedrag moet betalen allemaal over mijn babes... Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 00:06

haha ken dat billy ik heb die stratson vor het longeren. BTW is best een mooi kwaliteit leer van absoluut niet tegen.

Nou ik heb julli ebeide gemist dan vanmiddag in Zoetermeer. Ik was er met karin. Nieuwe jas gekocjht en oude zadel verkocht.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:54

waar is divoza eigenlijk??

xx linnie


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:21

Tot wanneer duurt de feestweek?!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-02 07:43

Divoza zit in zoetermeer en leek en de feest week duurt iig deze week nog.

:evaw:

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 07:57

ben zaterdag direct gegaan, wilde een nieuwe cap, de airstream met flock, maar die waren er dus niet meer in maatje s. Dat vind ik wel erg belachelijk, alleen L/M verkopen, geen s. Na wat gezeur toch een s meegekregen, een gladde voor de aanbiedingsprijs (de flock zou uit het magazijn gehald worden, nou , na 15 minuten nog niets, na 30 minuten nog niets, toen was die er opeens niet meer Boos! Boos! Boos! ).
En een rijjasje, hadden ze ook niet veel van, maar precies eentje in mijn maat.
Ik ben echt geen voorstander van Divoza, maar soms heb je wat nodig en dat kan dan elders niet goedkoper. De dekjes waren echt va nslechte kwaliteit, erg dun, en nog duur ook (15 euro).
Verrder natuurlijk de 2e hands zadels bekeken, ze verkopen ze zelfs met kapotte beugelriemhaken. Niet duur trouwens, 35 euro, maar wel gevaarlijk, de haken waren lam, en die wilden ze neit repareren, als je er geen verstand van hebt, dan verlies je zo je beugels.
En ze verkpen zadels waarvan de boom gebroken is geweest, die is dan weer gerepareerd, maar dat blijf je altijd voelen.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 09:00

ik ga er vanmiddag heen(leek) ff flink in kopen doen.
o.a rijbroek, nieuwe cap, hengstenketting,halster, misschien alvast een zweetdeken als ze niet te duur zijn. Het wordt dus een dure middag.

Wodan en ik onderweg in de M2

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 15:04

Het was ook grote [naam verwijderd]-verwen-dag afgelopen zaterdag in Leek...
ik heb nu een nieuw zweepje, twee nieuwe shabrakken van Eurostar (eentje groen met blauw/witte bies en eentje okergeel met goud/zwarte bies), een KNZliksteen, twee zakjes paarden snoep, boek Ruiters en REchters deel 2, een nieuw leren halster.
Ondanks de inspanningen van Naz heb ik niet kunnen kiezen in het assortiment zomerdekens....

Maar eh, ik zit nog te glimmen vanwege de shabrakjes, dat was zo hoog tijd! En ze staan erg knap!

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 19:41

Ik was er idd zaterdag met Prisca. Eigenlijk kwam ik voor die grijze rijbroek, maar 'gelukkig' hadden ze die niet (meer) in mijn maat, anders had ik het nog knap moeilijk gekregen! Ik vond ze namelijk eigenlijk te licht van kleur (ik draag altijd donker bij de paarden omdat licht bij mij zo snel goor wordt Haha!), maar ze waren wel van erg goede kwaliteit en ook nog eens van goede pasvorm. Twijfel twijfel, maar toch maar geen maat te groot/klein genomen. Haha!

Heb wel die blauwe Mondoni regenjas gescoord (die gisteren tijdens Horse Driving Oldenzaal z'n dienst al goed heeft bewezen), een pessoateugel voor m'n zusje, een paar grijze BR-sokken en natuurlijk de bekende vanillesnoepjes. Weer een productief dagje dus - helaas kwam ik er thuis pas achter dat ik nog springschoenen had willen hebben, maar dat komt dan een volgende keer wel.

BTW Billy: de sjabrakjes lagen rechts van de caps. Ik vond ze niet zo heel bijzonder, die blauw/zwarte kon er nog mee door maar ik heb ze dus ook maar laten liggen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 9 bezoekers