en ja dit heb ik weer ben zooo boos !! :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

en ja dit heb ik weer ben zooo boos !! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-02 15:49

jahoor ik woensdag avond me rolletje met foto's weg ge bracht ik had net een nieuw foto toestel dus maar eens testen, super gave foto's gemaakt van het nieuwe paard rustique in actie ik met valentina in de les en op het ruiterpad, van ons zelf opvoedende konijntje het veulen wat net geboren is en nog wat foto's een rolletje van 36..
voor mij waren ze erg belangrijk.. Verdrietig
nee kom ik daar.. vrijdag (zijn ze er niet)
zaterdag 2x geweest nog steeds niet..
dan maar dinsdag.. nee zijn ze me rolletje kwijt!! hoe kan het nog erger ik spaug er gewooon van!!!! ga er niet meer heen om foto's te brengen!!

ik spaug er van!! Boos! Boos! Boos! Boos!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 20:35

Oh jee, dat is idd shidikowski Boos! ! Blijven ze wel zoeken? Is het rolletje bij hun kwijtgeraakt, of zijn de foto´s wel al ontwikkeld? in dat geval kan je nog geluk hebben, dat iemand anders de foto´s heeft en ze dan weer terug naar de winkel brengt Scheve mond ! Hoop voor je dat het rolletje/ de foto´s toch nog boven water komt!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 21:34

oooooh wat een poedersuiker zooi!
bontinootje stond er ook op Huilen
ga ze aanklagen, had me verheugd op die foto's! elke dag zeuren: mar zijn de foto's er al en dan raak die poedersuiker winkel ze kwijt Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 20:13

ik kreeg me mapje leeg dt er geen rolletje in zat ofzo.. maar dan had ie nog in de kruidvat bak moeten liggen dus is niet mijn schuld geweest en heb hem er zeker weten in gedaan!!!
want het lege hoesje heb ik weer terug in me jas zak gedaan!!
maar baal er zo an denk dat dit het eerste rolletje was met echt leuke en hele belangrijke foto;s Verdrietig

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 13:30

heywat erg zeg....bij ons maken ze soms ook van die fouten Boos!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 13:37

jeetje wat banketstaaf

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:58

Tsjonge.... wat stom Scheve mond

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:26

risico heb je altijd, helaas...


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:02

Van mij waren ze eerst foto's met het rolletje kwijt geraakt van mijn pasgeboren veulentje. En bij ons andere fototoestel hadden we er foto's mee gemaakt en toen bleek later dat er geen rolletje in zat. Weg foto's van de geboorte. GVD!!!!!!!!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:26

Lang leve de digitale camera.... Lips are sealed

Je suis Charlie.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:57

Cassidy schreef:
Lang leve de digitale camera.... Lips are sealed


sorry? ahum ahum..
mijn oom heeft een digitale camera, alle foto's op zijn laptop.. laptop gestolen

vriendin van mij;digitale camera... computer gecrashed, meer dan de helft van de foto;s weg,foetsie!!

wat stom zeg marjolein!! Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Amyyy, Camino_S, Chantalla, ComscoreBot, douschka, Eefje_Sammy, Flieno, Geodeo, hel1, Jannie79, journee, Just_Natural, Lestria, lillylover, maessie, meisje_, sollair310, Tatjanaa, Travel_me, Valerie93, xEva, xPabloBokt en 176 bezoekers