Argh! Dit doe je je paard toch niet aan???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Argh! Dit doe je je paard toch niet aan???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-02 16:53

Okee, zo'n hoofd ding is nog tot daar aan toe, maar wat een vréselijk design...
Afbeelding

(was me even aan het verlekkeren bij statelinetack.com)

Haha!

Of deze...
Afbeelding

of een turnpakje??
Afbeelding

ARGH! Ik heb echt medelijden met paardjes van Amerikanen:
Afbeelding

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:57

arm paard..........
die met dat goud???? vind ik nog het minst erg maar mooi vind ik het niet }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:13

Ik heb een paar keer het NK western meegemaakt en wat je daar ziet aan dekens en turnpakjes voor paarden Haha! Stars and Stripes zijn altijd favouriet maar beenbeschermers in de meest vreselijke kleurtjes als paars en roze Clown
Maar ja misschien ben ik gewoon wel helemaal niets gewend als Nederlandse dressuurmuts want fantasie bij het ontwerpen van paarden-tierelantijnen hebben ze absoluut!!! Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:15

Hahahahahahahahahahahaha. Sorry. Dit is echt zielig, haha. Wat een dekens zeg. Mijn paard zou zijn stal niet meer uitdurven, bang om zich te vertonen.
Zo loopt je paard toch kei voor schut?

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:16

ja je paard moet toch ook met de mode mee blijven doen?
ok zelf zou ik het nooit bij mijn paard op doen in zo'n kleur haha beetje opvallend.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:37

haha.. Noueh.. Mooi? Pling

"What we call human nature, is actually human habit.."

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Hood

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 17:49

Zo'n deken heet een Sleezy en is heel erg makkelijk want je paard blijft mooi schoon vooral op wedstrijden is dat makkelijk
En zijn/haar manen mooi glad
Het zijn gewoon ideale dingen voor je paard.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:12

Misschien zijn jullie niet gewoon om deze designs te zien! Haha! Ik vind deze van Amerika wel mooi hoor! Knipoog DC heeft zelf een Sleezy, maar het is gewoon blauw van kleur.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:18

zijn gewoon zielige mensen die dit kopen

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:21

samantha5 schreef:
zijn gewoon zielige mensen die dit kopen


dus jij vind DC zielig..
heel aardig Boos!


Die dingen zien er trouwens wel idd niet uit.. En gaan de knotjes niet erg lelijk worden als je er zo'n ding overheen trekt voor wedstrijd , of hoe zit dat dan?

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:24

Sorry hoor, maar ik vind dit er echt niet uitzien zeg... Haha! Moest echt keihard lachen toen ik deze turn-halspakjes zag... Haha!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:28

DiamondCheckers"]
DC heeft zelf een Sleezy, maar het is gewoon blauw van kleur.
[/quote]

[quote="samantha5 schreef:
zijn gewoon zielige mensen die dit kopen


oe samntha dit is een gevaarlijke opmerking


maar ik weet nie als het die parden niet hindert...(en een normaal kleurtje heeft why not?)

Roelie
Berichten: 60
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:54

Hallo allemaal,

Sorry dat ik het zeg maar jullie zeggen dat die mensen zielig zijn om dit bij paarden aan te trekken.
Maar dan zijn de vrouwen hier ook zielig als ze een zwempak aantrekken. Frusty
Het is van hetzelfde materiaal.
Het ademt gewoon door en het rekt mee dus wat is er zielig aan.
Mijn paardje heeft er 2 FEL GEEL en FEL GROEN valt teminste op.
Ze vinden het heerlijk zitten.
Ik ben zelf een hele enthousiaste western ruiter en gebruiker van sleezy's.
De manen en staart blijven mooi want er zijn ook staartzakken in dezelfde kleuren.
Zelf houdt ik ook van knalgele beenbeschermers en op grote wedstrijden lopen bijna alle paarden er mee. Pling Pling Pling
Het is wel een beetje jammer dat jullie dat niet snappen Slapen Slapen

Groetjes Roelie

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:34

Die kleurtjes vind ik wel geinig hoor! *LOL* Ik zou ze zelf niet gebruiken (ben wat dat betreft iets té gesteld op meningen van anderen Haha! ). Maar wat kan dat paard nou schelen wat voor kleur het is.

Of ze het lekker vinden zitten weet ik niet, maar op NK's van western waar ik het wel vaker heb gezien, schijnen de paarden er niet om te geven.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 20:42

"zijn gewoon zielige mensen die dit kopen"

en

"Sorry hoor, maar ik vind dit er echt niet uitzien zeg... Moest echt keihard lachen toen ik deze turn-halspakjes zag... "

ik moet altijd zo lachen om die witte rijbroeken boven een bepaalde maat.

Roelie
Berichten: 60
Geregistreerd: 10-10-01
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:08

Hai hai

Xono, mijn paardje gaat er helemaal voor staan als ik er een aan wil trekken, dus ik denk dat ie het wel fijn vind en het zit warm.

En Carys ik ben het er ook mee eens met die rijbroeken het gaat wel als je slank bent
Laatst bijgewerkt door Roelie op 28-04-02 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:27

Sorry hoor maar ik vind het een beetje kortzichtig om te stellen dat iemand die dik is maar niet op een paard moet gaan zitten. Net alsof iemand die dik is daar zelf voor kiest ofzo. Tuurlijk moet je niet op 1 of ander rank welsje gaan zitten, maar je kan best rijden als je wat steviger bent. Vind die laatste opmerking wel erg laag.

Die sleezys moet iedereen voor zichzelf weten. Ik vind sommige best wel grappig staan en ach, zo'n paard zit er niet mee. Al trek je hem een paarse deken aan met een gouden randje en roze hartjes, zal dat beest echt niet wakker van liggen, als ie er maar geen last van heeft. Ik zou er zelf geen gebruiken, maar dat is meer omdat ik er geen nodig heb (wat is de functie er eigenlijk van???)

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 22:00

Je hebt het niet goed gelezen, dus probeer het nog eens voor je de opmerking "laag" noemt. Het gaat er niet om of je dik bent, maar over bepaalde stijlen van kleden, die toch wat minder flatteus zijn en als voorbeeld noemde ik de witte broek die ook zo heerlijk doorschijnend is Knipoog .
Misschien ben ik wat overgevoelig als het over "mijn" western stijl gaat, maar ik vind het nml juist leuk dat er veel meer mag en kan.
Je kunt bij ons je "dikbillen" (niet de billen van je paard) ook beter camoufleren Tong uitsteken met leukere kleding, ook tijdens wedstrijden. En... wij hebben dus minder commentaar op kleurige dingen Cool .

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:05

Mmmm,
mijn paarden hebben allemaal mooie manen en dikke verzorgde staarten.

Toch lopen ze er mee in de wei, in de paddock met snipper in het bos langs takken,
ik zie echt niet in wat staartzakken en sleezy's of vlechten in manen en staarten daaraan kunnen toevoegen.
Maar ik geloof ook niet dat een paard er erg veel last van zal hebben.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:08

Ik heb weleesn wedstrijd gereden op een westernmanege (in Oosterowlde ofzo) en daar hadden die beesten ook allemaal van die turnpakjes aan, ik vind het maar niks, echt niet. Voorlopig vindt mijn geweldige dressuurknol Haha! een gewone deken al erg genoeg, laat staan zo'n ding over d'r hoofd......

Maar die beenbeschermers in felpaars ofzo.....dat lijkt me wel wat!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:31

Vreselijk zeg!!!! Whahaha, ik lach me dood. Jurga mag zich nog gelukkig prijzen met haar geruite zomerdeken hehe.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 04:16

Bij appaloosa shows is het heel belangrijk omdat de hals slank moet zijn. Niet te dun dus en niet te dik. Met het werken gaat het paard ook zweten en zodoende neemt het het vet weg. Een beetje moeilijk uit te leggen dus! Haha!
En mij zielig noemen? Als je eerst de reden vroeg van het dragen van een Sleezy zou je het niet meer zo zielig noemen. Buiten dat vind ik het trouwens ook niet erg aardig om mij zielig te noemen. Ik ben misschien zielig, maar de zieligsten zijn die geen respect hebben voor anderen.

Dank je Grassie om voor me op te komen. Waardeer ik heel erg!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 08:45

hallo lekker belangrijk het is toch mijn mening dat ik dat zielige mensen vind. ik vind het er gewoon niet uitzien. in het wild gaan ze die dingen toch ook niet kopen ik vind het allemaal erg overdreven. en dat is mijn MENING

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 09:03

samantha5 schreef:
hallo lekker belangrijk het is toch mijn mening dat ik dat zielige mensen vind. ik vind het er gewoon niet uitzien. in het wild gaan ze die dingen toch ook niet kopen ik vind het allemaal erg overdreven. en dat is mijn MENING


Nou ja hier nog zo'n zieligerd !! Mijn donkere merrie heeft een hals-sleezy in zebra print. Het staat dr echt supercool !! Vooral met een zwarte deken erbij. (die kan je overigens gewoon bij een nederlandse winkel kopen, ze hebben er ook dekens van Haha! )

Net wat hiervoor al gezegd is, ze blijven mooi schoon voor een wedstrijd, en de manen blijven mooi glad op de hals liggen. Ook is het lekker warm wanneer het vriest.

Nee, de knotjes gaan niet plat zitten, want westernpaarden hebben namelijk geen knotjes met wedstrijden. Die stijve rare knotjes zijn voor de dresuurpaardjes, die daar vast heel blij mee zijn.

Als ik naar een dressuur wedstrijd ga kijken, val ik altijd in slaap na 4 combinaties omdat alles er zo lekker hetzelfde uitziet. Op zich wel makkelijk, ik doe altijd veel moeite om leuk voor de dag te komen met een wedstrijd, heb ook verschillende kleurencombi's. Maar iedere keer zwart met wit is veeeel makkelijker kiezen...

Dare to be different !!

En dat is mijn mening !!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 10:12

[quote="Cer
Nee, de knotjes gaan niet plat zitten, want westernpaarden hebben namelijk geen knotjes met wedstrijden. Die stijve rare knotjes zijn voor de dresuurpaardjes, die daar vast heel blij mee zijn.

Als ik naar een dressuur wedstrijd ga kijken, val ik altijd in slaap na 4 combinaties omdat alles er zo lekker hetzelfde uitziet. Op zich wel makkelijk, ik doe altijd veel moeite om leuk voor de dag te komen met een wedstrijd, heb ook verschillende kleurencombi's. Maar iedere keer zwart met wit is veeeel makkelijker kiezen...

Dare to be different !!

En dat is mijn mening !![/quote]


Zit wat in van die knotjes Knipoog . Ookal vind ik ze wel mooi staan.. Maar verschil moet er zijn nietwaar?

Nou je het zegt is het idd wel leuk dat je bij westernwedstrijden gewoon mag 'opvallen'. Of dat nou met zo'n ding moet dat weet ik nog zo net niet, maar het is wel leuk Party!!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 166 bezoekers