voor het eerst gelongeerd in een 'grote' bak

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 11:28

Gisteren heb ik Razinda voor het eerst gelongeerd in een buitenbak. Voorheen deed ik dat alleen op de oude stal in het longeerbinnenbakje waar ze geen kant op kon. Ik kwam de bak in en aan de ene kant zag ze koeien en aan de andere kant schapen. Schapen had ze 2x gezien (niet zo dichtbij maar toch) maar koeien nog nooit! Je kunt je mischien voorstellen hoe ze keek! Lachen

Ik liet haar weg gaan bij me en ze begon meteen heel hoog te steigeren en het touw ging om haar nek. Maar ze draaide naar de goede kant en toen kon ik haar met een zweep naar voren krijgen. Ik had geen longeerzweep want die is gebroken dus dat was niet echt slim maar ja. Maar ze liep en ze keek eerst alle kanten op, maar uiteindelijk ging ze met haar neus over de grond waardoor ze allemaal schillen in haar mond kreeg Lachen

Ik had haar eerlijk gezegd nog nooit zo zien lopen!! Ik wist niet dat ze zulke mooie gangen had!! Kwijl
Daarna de andere kant op en dat ging ook goed! Ze was behoorlijk nat maar ik was super tevreden. Nu van het weekend haar met haar moeder los doen, maar ik vrees het ergste...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 11:40

mooi zo!!hihihihihhihihihiihi
droppie ging gister helemaal uit z'n dak aan de longe..hij ging heeeeel hard galloperen en bokken dat ie deed!!en toen er lang de weg een heuveltje was waar we omhoog moesten ging hij stijgeren!!het is ook zo'n idioot af en toe!!maar het zag er wel stoer uit!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:38

Gaaf zeg. Het zal er wel heerlijk rustig zijn ?

Voelen ze zich ook nog steeds op hun gemak in de stal.

gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 13:40

jaha nou kan ze lekker showen he! misschien toch echt een toekomstig sportpaard?

fijn dat het verder zo goed ging ondanks de loeikoeien en de bheeehwolletjes Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 22:41

De paarden zijn helemaal veranderd!! Ik heb het idee dat ze zich erg thuis voelen! Ik regel alles zelf en ik vind het heeeeeerlijk!! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 21:37

Gaaf gevoel he Lachen.
Die Razinda toch, wat een drukte. Maar wat zijn ze dan mooi he.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-01 22:57

Ja dan blazen ze zich helemaal op he! Lachen

Ik ga morgen weer eens longeren, kijken of het dan nog zo goed gaat, of dat ze me dan gaat uitproberen! *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Adrija, Aranel, Cantheon, DanaxxLester, Earth, Jet, Kimm4, Kimmej, Miran, Patriesje, Raamzicht, tienus63 en 131 bezoekers