stal amstelhoeve??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
casjuh

Berichten: 760
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Zoetermeer

stal amstelhoeve??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 20:55

hey wie van jullie kent stal amstelhoeve?!?!?!
ik ben der laatst wezen kijken en het lijkt me een prima stal voor m'n paardje Haha! Maar ja ben benieuwd naar reacties van mensen die er staan/gestaan hebben...


muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:18

waar is dat? aan de amstel? aan welke kant? aan de kant van de politie paarden(duivendrecht) of aan de kant van *het klein kalfje*? cafe(amstelveen)

ik sta bij stal aan de amstel , voorheen bij ronald braam (misschien dat een optie?)

start paardensport Zie profiel voor meer info


Donna
Berichten: 65
Geregistreerd: 16-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 22:56

ik deze stal wel, ik vind de sfeer niet zo super. Maar dat komt denk ik omdat ik niet zo wedstrijd gericht ben en een behoorlijk aantal mensen daar dat wel zijn. Maar er staan ook echt hele leuke mensen. Je moet je eigen soort er even tussen vinden.
Mij is het te massaal, maar je paard heeft het er prima. Je moet er van houden.
en die bak is natuurlijk heerlijk en de buitenbak is meestal het hele jaar prima te rijden en je kan les krijgen van wie je wil en op welke manier je maar wil. Dat is er wel heel fijn. En ik weet niet of je wedstrijd rijdt, maar dan hoef je niet meer de deur uit, want er worden 's winters KNHS wedstrijden gehouden, zowel springen als dressuur.
Dus het is maar net wat je wil! Laat maar even weten wat je doet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 23:17

muiszje schreef:
waar is dat? aan de amstel? aan welke kant? aan de kant van de politie paarden(duivendrecht) of aan de kant van *het klein kalfje*? cafe(amstelveen)


Aan de kant van de politie, maar dan aan de andere kant van het dorp.

Ze zijn ook bezig met een recreatiegebied in de achtertuin Lachen.

Het is een prima stal, de verzorging is goed en alles wat je nodig zou kunnen hebben, is aanwezig.

muiszje

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Am*dam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:00

wat zijn de kosten per maand?

start paardensport Zie profiel voor meer info

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:41

Hangt er vanaf wat je wilt, binnenbox, buitenbox, mot, vlas, stro, enzovoort. Als het precies wilt weten kun je wel even bellen met de eigenaar, ik heb het nummer wel voor je via pb.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 33 bezoekers