Iemand ervaring met paarden paragnosten??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Iemand ervaring met paarden paragnosten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 22:48

Nou dit is dus mijn vraag.

Ik vind het allemaal kant en klare onzin eigenlijk.
Wat vinden jullie? En wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik wil graag meer weten.

www.dressuurstalseren.com


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:39

DePennyBitch op Bokt heeft Banjer voor me geconsulteerd, zij doet aan communiceren op telepatisch niveau, en ze had het niet beter kunnen verwoorden/omschrijven... zoals het er stond, is het echt 100% Banjer...

Ik vind het dus geen kant en klare onzin... want DPB zei dingen die ze niet KAN weten, die ik dus ook nog nooit op Bokt had gezet!

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 12:23

ik heb zoiets een keer via de mail gedaan nou daar kwam uit dat ik mijn paard zou mishandelen haha nou afentoe geef ik mijn paard een keer in tikje om consuqeunt te blijven. dus wel terecht. ik vind het gewoon onzin. En dat mijn paard harstikke onder voed is.. terwijl hij juist op een goeie manier bijgevoerd word. vind het gewoon onzin

www.dressuurstalseren.com

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 12:26

verder heb ik bij ons tegen over ook een paranormaal iemand wonen, die zegt woww hij kijkt zo helder uit zijn ogen hij is gewoon een prins in het witte paard, toen ze hem zag begon ze spontaan te huilen en viel ze bijna flauw. het is verder wel een dood goeie meid hoor. maar ja toch is het gewoon eng. dingen die ze soms zeggen van jah ik heb over jou en baron gedroomt.. over een jaar springen jullie de sterren van de hemel en daar bij word je gesponsort en begeleid enzo..

www.dressuurstalseren.com

Splinter

Berichten: 4271
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 13:32

Een goede vriend van ons is dan wel geen paragnost, maar hij heelt paarden en mensen als het ware wel. Ook kan hij precies aan een paard en mens voelen en zien wat er mis is. Ik geloof er wel degelijk in, maar ik geloof ook dat er kwakzalvers zijn die een centje willen verdienen~!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 17:15

Splinter schreef:
Een goede vriend van ons is dan wel geen paragnost, maar hij heelt paarden en mensen als het ware wel. Ook kan hij precies aan een paard en mens voelen en zien wat er mis is. Ik geloof er wel degelijk in, maar ik geloof ook dat er kwakzalvers zijn die een centje willen verdienen~!



Dat geloof ik ook wel... en die kwakzalvers bezorgen de "groede" mensen een slechte naam... Scheve mond


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 18:42

verplaatst naar vmr

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

pantarhei

Berichten: 9060
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:52

In amerika is een organisatie die veel uitlooft voor mensen die dit echt kunnen en dit moet worden aangetoond via een dubbel blind test. Er is nog niemand geweest die door de test heen is gekomen. Trek zelf je conclusie maar

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:55

ik geloof wel degelijk in dit soort dingen, maar er zijn gewoon TE veel mensen geld ziek...

I'll be with you, I'll be waiting for you,On the other side,And the winds that blow they'll guide you home,Get you through the night,It will all be right
Izzy Khaleesi

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 15:08

Als je er als paardeneigenaar maar blij van wordt en gelooft dat je iets goeds gedaan hebt voor je paard, dan is het toch goed?
Laat je geld maar uit je zak kloppen door zo'n zweeffiguur, paardebeest lijdt er heus niet onder. Beter dan 'm door een of andere kwakzalver vol laten stoppen met rommel.

Nulla tenaci invia est via

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 16:28

pantarhei schreef:
In amerika is een organisatie die veel uitlooft voor mensen die dit echt kunnen en dit moet worden aangetoond via een dubbel blind test. Er is nog niemand geweest die door de test heen is gekomen. Trek zelf je conclusie maar


die conclusie had ik al getrokken Haha! Mjah ben wel benieud erna omdat mensen zeggen dat het helpt bla bla bla haha ik geloof er niet in hoor mjah.

www.dressuurstalseren.com


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: estell__, IASCrawler, YandexBot en 39 bezoekers