Arabisch paardentuig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Arabisch paardentuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 19:14

Je ziet tegenwoordig vaak arabisch/Marokkaans showtuig met allemaal van die kwastjes eraan. Je hebt die in veel kleuren wol en met belletjes, maar ook van wol en met gouddraad - en soms zelfs met echte plaatjes goud bedekt. Hoeveel kosten zulke showtuigen, zowel de gewone als de echt sjieke?


sjaantjuh

Berichten: 57
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:36

ik wil je graag helpen maar
zou het mijn god niet weten Verward

Lovers loves junior Lovers

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 00:23

ik zou nou heel graag hetzelfde weten!!! ik vroeg het me van de week ook af.. en waar je ze kunt kopen!! ben benieuwd!

'Moonlight Holly'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 08:33

Ik weet dat bij het Duitse bedrijf Hu (met puntjes) & Hott arabische paardentuigen verkocht worden. Dat zijn de wollen in allerlei kleuren met een hoop flosjes en soms ook zilverbeslag. Er bestaan echter nog veel rijker versierde tuigen. Die van Hu & Hott kosten (zadel + hoofdstel + voortuig) gemiddeld 1000 - 1200 euro en je kunt ze bekijken op http://www.hue-hott.de (en dan zelf even die enorme lijsten aan zadels en hoofdstellen doorwerken Haha!).

Maar dat is dan dus het nog relatief 'goedkope' tuig, maar ik heb ook wel eens tuig gezien dat bijna alleen maar uit gouddraad of zilverdraad bestond. Hoe veel zou dat dan wel niet kosten?

Diamonds
Berichten: 88
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Ees

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 08:58

Hallo

Wij verkopen deze hoofdstellen, die jij zoekt. Je kunt een kijkje nemen op www.studofdiamonds.tk voor voorbeelden.
De hoofdstellen zijn 95 euro p.s.
Voor meer informatie bel : 0591-585121 of mail naar studofdiamonds@hotmail.com

groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, bamisalami, ComscoreBot, ElinaSK, Jooytjee, Poezebeest, Rex_Rolfo, StalNollie, Talindos, urosa, vierhoef, xRoossie95 en 90 bezoekers