Hellup, een muis!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Hellup, een muis!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-02 01:33

Eigenlijk ben ik niet bang voor muizen maar terwijl ik nu laat in de nacht nog even lekker zit te bokken kom ik opeens tot de ontdekking dat er een muis op mijn slof zit!! En dat terwijl er gewoon een kat in de kamer is grrrrrr. Na mijn "Waaaaaaaaah" liep hij rustig weg en kroop tussen kast en muur. Leuk hoor, heb ik zoveel kattenbeesten, loopt er nog een muis door de kamer Lips are sealed

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 01:44

Vork Vertel die katten om dat muisje te gaan vangen! Haha!
Ik ben nog nooit bang geweest van muizen. Heb zelf 4 hamsters en die zijn toch net muizen he! Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 07:10

Ik heb een muis in de badkamer. Inmiddels is ie zo tam dat hij gewoon op een afstandje blijft zitten als ik de badkamer in loop Frusty

Ik heb van de week 2 speelgoedmuizen voor de katten gekocht, daar zijn ze nu hard mee aan het oefenen (vooral 's nachts). Gisteren hebben ze ook het eerst spreeuwennestje leeg geroofd en Moos heeft een poging gedaan om de konijnen te vangen (zie ITP).
Nu hoop ik dat ze het binnenkort aan kunnen om een bijna tamme muis te vangen...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 08:33

Ik beng ook niet bang voor muizen maar je schrikt er altijd zo van. Zes poezen in huis en maar eentje kan maar muizen vangen Haha! Hij maakt ze dan kapot en brengt ze ons. En eigenlijk hoef ik ze niet Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 10:26

Ja greetje.. zo had onze kat toen die nog jong was een eenden kuikentje meegenomen, Levend! Had ie em heeft voorzichtig naar mij toe gebracht.. hij had geen scharmmetje, maar wel heel trots te kijken zo van; "he baasje moet je nou eens kijken wat ik gevangen heb!!"
Haha:)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 11:10

Tsja...wat heb je dan aan die katten he'? Ze zyn er speciaal voor gemaakt..vreten ze nog niks uit Gaaaap Haha!