Wie rijdt er nog meer western met een fries

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Wie rijdt er nog meer western met een fries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 19:44

Sinds een half jaar heb ik een 6 jarige fries en rij sinds een half jaar ook western en een goede vriedin en buurvrouw heeft mij hier ingestort en het gaat met stappen vooruit.
Natuurlijk is het niet de makkelijkste weg maar een hele leuke uitdaging
en ik was nieuwsgierig of er meer mensen zijn die dit doen dan kunnen we leuke en minder leuke ervaringen uitwisselen en misschien afspreken op een wedstrijd want daar zijn we ook geweest en dat was hartstikke leuk en ook nog met resultaat.
groetjes lissy Lachen Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:50

Ik rijd dan weliswaar geen western met een Fries, maar dat hoeft toch ook niet uit te maken? Wat voor onderdeel heb je op die wedstrijd gedaan, en waar ben je geƫindigd? Vertel eens wat meer Haha! En natuurlijk...foto's! *LOL*

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 22:10

Leuk dat je er op reageerd en natuurlijk maakt het niet uit waar je op rijdt en zo bedoel ik het ook niet alleen ik krijg veel reactie omdat het niet gebruikelijk is op een fries en ik er benieuwd naar ben of er meer mensen dat doen.
Friezen hebben ook een heel ander karakter en lichaamsbouw dan een paint en vandaar mijn vraag.
Maar ik heb even op je profiel gekeken en je bent wel een echt dierenvriend niet ,leuk man.
Ik ben inmiddels op 2 wran wedstrijden geweest in zuidwolde en heb meegedaan aan showmanship en trail en bij de eerste wedstrijd had ik bij trail niks en bij showmanship van de 6 was ik 5e.
De eerste keer ging ik ook heen voor de ervaring want ze was nog nooit op een wedstrijd geweest maar ze was superlief.
En de tweede keer was ik bij trail van de 13 de 6e plaats en showmanship van de 5 de 2e plaats. Dus ik was zeer tevreden.
Foto's komen misschien binnenkort even want ik ben niet zo'n ster erin dus even mijn vriedin vragen.
groetjes

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 13:15

Je gaat wel goed vooruit! Die eerste keren zullen bij mij ook niet denderend gaan, alles is nieuw voor zowel mij als mijn bonte koetje. Ik wil eest halter met mijn beestje gaan doen, niet zozeer voor de prijzen, maar gewoon voor wat ervaring voor ons allebei.

K@rin

Berichten: 415
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Maarheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:29

Hier op Bokt zit nog iemand die western rijdt met een Fries: Oeleboele (haar paard heet Oebele)

lissyjd

Berichten: 440
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 23:11

Bedankt karin voor je tip ik heb gelijk even oude berichten terug gezocht en daar vond ik een zo'n bijna gelijke vraag van haar en ik heb haar even een pb gestuurd en nou maar afwachten
Het is trouwens ook verstandig om je paard de eerste keren rustig te laten wennen aan een wedstrijd en ook voor jezelf.

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38710
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Wij ook

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 23:07

Hoi, wij rijden ook western met onze Fries...we hebben geen wedstrijden met hem gestart maar is helemaal "Western" beleerd. Ik vind het trouwens super mooi staan...de hele optoming....maar zoals je al zei....de meeste mensen staan raar te kijken Lachen)))