scooters! grrr!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

scooters! grrr!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 18:25

beetje laat verslag maar woensdag was ik aan t buitenrijden en toen hoorde ik brom geluiden maar ik dacht dat het iemand in een tuin was die zijn apparaat aan t maken was Clown

en ik was op zon veldje, rijd ik ervan weg,wil ik zo'n heuveltje af.. komt er op dat pad langs dat veldje een scooter aan, die stopt maar bromt door of hoe je dat noemt Tong uitsteken

en ik wil er dus vanaf gaan (van die heuvel,naar beneden) die scoot. stond naast mij, en opeens gaat die gast zo'n rare geluiden maken met zijn scooter.. expensive schiet dus weer naar boven, in galop ,harstikke geschrokken. ik heb mijn beugels nog niet eens weer 'gevonden' en hij maakt weer zo'n geluid (deed die gast he met zijn scooter was niet zo dat zijn scooter dat uitzichzelf deed) dus ik roep zo: sukkel!
Extreme duivel

ik rijd naar beneden vanaf de andere kant en toen evenlater kwam die scooter weer...
expensive schrok weer een beetje en die scooter ging de andere kant op... naar het huis van een hele goede kennis, en die kinderen daarvan zijn van die leeftijd nou ja kinderen 18 en 20 ofzo.. was dus een vriend van die kennis
Schijnheilig

ach moet hij maar niet zo dom zitten te pesten met zijn scooter!
sommige mensen kunnen ook echt geen rekening met dieren houden... Slapen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:16

Ja, helaas blijven er zulk soort mensen het leuk, grappig of 'cool' vinden paardjes aan het schrikken te maken!!
Maar, er zijn niet alleen mensen die dit expres doen, ook van die goedaardige buschauffeurs, die wel even remmen als ze je naderen, MET EEN HOOP GEPIEP! Schrikken ze erger van als dat ze gewoon door rijden! Maar ja, dat kun je ze natuurlijk niet kwalijk nemen, ze bedoelen het immers goed..
Hier zijn op zondag ook honderden (...) scooters en brommers, denk je even lekker ustig buiten te rijden, word je eerst 12 keer ingehaald door zo'n groepje.. ***ZUCHT*** Woonde ik maar op de Veluwe..

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:00

Irritant he! Had ik ook laatst, loop ik met Wietze over straat (aan de hand) komen er 2 scooters aan. Gaan ze keihard vlak langs Wietze heen. Wiets vindt scooters gelukkig niet zo eng meer (sinds m'n broer er een heeft, die hij regelmatig ziet vertrekken) maar dan springt hij wel met 4 benen de lucht in! Motors daarintegen, duivelse dingen (vind Wietze) Extreme duivel

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:29

Hoho...sommige scooters! Als ik langs een ruiter rijd rem ik heel rustig af, kijk of het paardje niet schrikt en rijd weer verder Schijnheilig Maar als ik ergens rijd en er komt een scooter langs vertrouw ik het ook niet, ik ken jongens van mijn leeftijd langer dan vandaag!
Even scooterlesje Tong uitsteken : doorbrommen=motor aan laten zonder te rijden, raar geluid maken is veel gas geven. Vind ik ook heerlijk om te doen, maar niet bij paardjes/kindjes/oude mensjes hoor!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 21:43

Margje schreef:
Even scooterlesje Tong uitsteken : doorbrommen=motor aan laten zonder te rijden, raar geluid maken is veel gas geven. Vind ik ook heerlijk om te doen, maar niet bij paardjes/kindjes/oude mensjes hoor!


maar dat raar geluid was een soort deuntje :p iig bedankt voor je les Lachen woonde ik maar ja zucht...
maar in t bos zijn er OOK van die rottige motortjes die zo hard mogelijk crossen en niet uitkijken en ja van die mensen die het goed bedoelen en het toch fout doen, daar word ik ook niet kwaad om ofzo..

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:46

Jammer, maar ook op de Veluwe hebben we dat soort gasten Boos! . Bijna elke zondagmiddag gaan er hier twee crossmotors het bos in en dat is echt niet leuk meer. Drie weken geleden gingen ze zelfs autocrossen in het bos, gelijk de politie en de boswachter erop afgestuurd, maar ze waren er alweer vandoor en een nummerbord valt niet te lezen bij die lui. GRRR... Boos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 21:49

balen zeg!! toch maar emigreren naar canada Knipoog maar daar kan je ook niet fijn rijden,dan te koud, dan te warm...grrr...

is er geen paradijs voor ruiters op aarde,waar geen brommers of scooters zijn alleen maar ruiters die met elkaar rekening houden Lachen ? Verdrietig

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:53

IJsland misschien *LOL* ?
Schijnt heel mooi rustig en bergachtig te zijn daar!
Maar, misschien ook geen ideale weersomstandigheden..
Zucht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:58

Bij ons heb je achter de manege een berg met een bos en daar een stuk achter zit een woonwagenkampje. Het is verboden maar de woonwagenscooters komen dus regelmatig keihard door het bos langs de manege gescheurd. Is errug leuk als je net met je paard in het bos stapt en er komt opeens een scooter met piepende remmen achter je uit een bospaadje...
Ook fijn is is dat er een pad vanaf het bas tussen onze buitenbak en longeerbak loopt...komen ze dus ook in het donker zonder lucht opeens voorbij gescheurt. Er zitten hele keurige lui tussen, ook van het kamp of wezen vozen in het bis die zelfs hun scooter helemaal uit zetten en voorbij schuifelen maar ook lui die pas vlak voor de bak keihard gaan remmen.
En wat ben ik dan blij dat Pablo zo verkeersmak is.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 11:00

Yentl schreef:
balen zeg!! toch maar emigreren naar canada Knipoog maar daar kan je ook niet fijn rijden,dan te koud, dan te warm...grrr...

is er geen paradijs voor ruiters op aarde,waar geen brommers of scooters zijn alleen maar ruiters die met elkaar rekening houden Lachen ? Verdrietig


Dan moet je naar terschelling ofzo gaan... daar hebben ze in ieder geval geen auto's (en misschien ook wel geen scooters Verward ) Haha!

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:03

Irritant is dat he?
Laats reedt ik met Jerai buiten, Patries fietse naast mij, kwam er een scooter keihard tussen ons (patries op de fiets en mij op jerai) rijden, Jerai schrok gelukkig niet, volgens mij schrokken ik en Patries nog meer Clown
Echts stom als je zoiets doet... Boos!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:11

Ik heb ook eens een (voor het bromfietsjochie) een vervelende ervaring gehad.
Ik reed toen op mijn verzorgpony (een 3/4 arabiertje). En als we naar de ponyclub reden moesten we over het fietspad waar ook regelmatig bromfietsers over reden.
Meestal ging dat goed, maar er was één rotjoch die minderde nooit vaart en scheurde op zijn ongevoerde crossbrommer ons voorbij. Op een dag had ik er genoeg van en hield mijn dressuurzweep horizontaal gestrekt naast me en maande de jongen om rustiger te rijden. Dat deed hij dus niet. Tja en dat was niet zo slim van dat jochie. Hij kreeg de zweep namelijk recht in zijn gezicht en als je met zo'n snelheid er tegen aan rijd, snijd dat volgens mij nog even akelig langs je gezicht. Schijnheilig
Dit joch had er van geleerd hoor. Voortaan stak hij de weg over (ging dus aan de verkeerde kant van de weg rijden) en passeerde ons op deze manier.
Het was een "harde leerschool" maar hij heeft het nooit meer gedaan.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:36

Scooters..... Grrrrrrr!! Boos!

Mijn paard stond altijd heel rustig in de trailer totdat een malloot op een scooter het nodig vond om een heel eind achter mijn trailer te blijven hangen.
En maar gas geven met die herrie-pijp. Boos!
Sinds die tijd raakt mijn paard flink in paniek als er iets of iemand achter de trailer blijft plakken.... Huilen