Heeft er hier iemand last van PMS? (Pre Menstrueel Syndroom)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Heeft er hier iemand last van PMS? (Pre Menstrueel Syndroom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 14:48

Heeft er hier iemand last van PMS en waar heb je dan last van? (huilbuien, depressief, hoofdpijn, iets anders?)

Ik wil graag weten of dit vaak voorkomt...!

Thanx, xx Pneekz

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 14:52

ja, heerlijk he van die jankbuien Knipoog . Door allerlei ellende met de pil ben ik er pas mee gestopt en ik werd al gewaardschuwd voor de PMS. Na 2 keer ben ik homeopatische tabletjes gaan slikken tegen "vrouwenklachten" en het is een stuk minder geworden. Dat neemt niet weg dat ik af en toe zo 1 keer in de maand niet vreslijk depri kan worden van bijvoorbeeld zielige oude honden die door hun baasje vooruit gesleurd worden Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 15:11

Ik heb er dus ook last van, ik ben de dagen voor mijn ongesteldheid chagrijnig, depri, jankbuien heb ik gelukkig niet zo snel (ben niet zo'n jankerd Knipoog ) maar wel als ik dus enorme ruzie heb gehad daarvoor, wat weer door die chagrijnigheid komt...

Alleen, ik slik de pil, moet het dan niet overgaan?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:41

pniekepnak schreef:
Alleen, ik slik de pil, moet het dan niet overgaan?


Jawel, mijn emoties en gevoelens werden toen helemaal getemperd, zo erg dat ik van boven niet wist dat ik van onder nog leefde Verward (huh?)
Ik ben al jaaaaaaaaren gestopt met de pil en ik voel me stukken beter, ondanks mijn maandelijkse jank-buien Haha!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:58

M'n zus heeft het, en m'n tante ook, ikke niet.
M'n zus kreeg een speciaal dieet, zo min mogelijk suiker en cafeine...
of je daar nou vrolijker van wordt Verward Haha!

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:32

Ik heb er geen last van Haha! hihi sorry maar ik vond het wel eens grappig om als jongen op zo'n topic te reageren, anders voel ik me natuurlijk niet geëmancipeerd he Knipoog

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:47

Ik slik de pil, maar als ik in de stopweek zit ka ik ontzettend sentimenteel zijn. Huilen *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:17

Sypheron schreef:
Ik heb er geen last van Haha! hihi sorry maar ik vond het wel eens grappig om als jongen op zo'n topic te reageren, anders voel ik me natuurlijk niet geëmancipeerd he Knipoog


En DAAR hoor ik nou niet bij.... Schijnheilig

(zie ook topic statjestijd??? van prisca hehe)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:35

Ik heb geen PMS maar de dag voor en als ik ongesteld wordt ben ik vreselijk emotioneel. Kan echt niets hebben. Mijn vriendje hpeft maar per ongeluk iet verkeers te zeggen of ik hoef maar een flits van Bambi te zien en ik jank al. Ik ben dan zo gauw verdrietig. Kan om alles janken of juist me vreselijk boos maken.
Toen ik nog aan de pil was was dat wel een stuk minder maar had ikaltijd hoofdpijn dus dan ben ik liever wat gevoeliger Knipoog die dagen. Ik heb liever een flinke jankbui waarin ik alles zielig vind en mijn vriend een blik heeft van: oho het is weer zover laat ik maar vooral lief zijn dan weer die eeuwige hoofdpijn. Ik weet niet wat het is met de pil maar ik voel me en stuk fijner sinds ik die niet meer slik.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:42

Nou, volgens mij heeft iedereen dat wel in meer of mindere mate toch? Ik ben ook niet echt te genieten zeg maar, en vind mezelf dan vaak erg zielig. Maarja, je weet waar het aan ligt dan hè.....en er is mee te leven Haha!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:46

Vergeet ik helemaal te vermelden at ik NOOIT ergens last van heb. Ja wel eens buikpijn, maar last van depressies ed???? Nee hoor, aan mij merk je niets, maar dan ook helemaal niets en daar ben ik (en meneer de bijdehandte Boyfriend vast ook wel Tong uitsteken ) erg blij mee. Scheelt me weer een hoop trammelant met mezelf....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hagelslag, Loreke2 en 160 bezoekers