jullie trailers,wat zouden jullie voor deze trailer betalen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

jullie trailers,wat zouden jullie voor deze trailer betalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 22:32

wat hebben jullie betaald voor jullie trailer?
en wat voor een is het
en hoe oud en in welke staat
mijn vader wil graag wat meer weten over trailers en prijzen
( iets waar ik natuurlijk niet mee kan zitten Haha! )
Laatst bijgewerkt door My Dominique op 25-04-02 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt


Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:36

ben ook benieuwd Haha!
Als ik ooit geld heb (uuuh nooit dus Knipoog ) ook een trailer kopen! Mag ik eerst nog wel goed sparen maaja!!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 22:40

lk weet een zeeeeer gunstig geprijsd tweedehandsje voor je. Anderhalf paards. Is goed, maar niet mooi, moet afgeschuurd en opnieuw geschilderd worden.
Als je vader interesse heeft, kun je me PB'en (verwacht niet binnen 24 uur antwoord want ik Bok maar heel erg weinig momenteel Haha! )

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 23:01

Wat voor trailer zoek je precies? Geremd, ongeremd, enkel, dubbel, anderhalf?

Ik heb zelf een ponytrailer ongeremd, passen denk ik pony's tot 1.40 in.
Kostte niet gek veel.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 23:15

ik heb een paard
ik zouk een gewoon goede VEILIGE
trailer
voor mijn paard om mee te kunnen lessen

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 07:37

Ik heb een Hotra Othello 1,5 paards.
Vorig jaar nieuw gekocht voor 5750 gulden.
Deurtje aan de bermkant (ook belangrijk) en super wegligging. Geen onnodige extra's waar je paard toch niks aan heeft.
Lichte trailer met lage instap, ook moeilijk te laden paarden lopen bijna zonder problemen in die van ons.
Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:01

Ik heb een Waco 1½ paards, in 1999 nieuw gekocht voor NLG 6500,-. Meteen een rubber gietvloer erin laten leggen. Vorige week net even laten nakijken of ie nog in orde is. Ziet er nog perfect uit en is helemaal OK Knipoog. Kan ik weer veilig met m'n monsterje naar de les.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:07

m'n verzorgpaarden gaan in een dure Brenderup 2 paard met zadelkamer. Kost iets an 16.000 guldne nieuw

user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:12

wij hebben een polyester blommert extra hoog (2.35)
die was nieuw rond de F18000.-

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:34

Ik heb een tweedehands Böckmann Aluminium. Super trailer. Gekocht bij Vervloed in Nieuw Vennep. Kijk eens voor meer info over prijzen van nieuwe en gebruikte trailers op hun website: www.vervloed.nl

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:41

en nou wil ik wel eens weten waar jullie die trailer dan achter hangen!
Ik heb 1x per maand les in Hoenderloo, maar ik kan mijn knollie helaas niet meenemen (geen trailer, geen auto die 'n trailer mag trekken...).
Gelukkig is boyfriend-lief op zoek naar een andere baan = andere bedrijfsauto!!!!! Welke auto mag een 1,5 paardstrailer trekken?????

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:41

Wij hebben een 2,5 paards Böckmann Duo trailer, XXXL dus. We hebben er een speciale bodem in (geen idee hoe het heet, heel speciaal iig.), zadelsteunen aan de voorkant en veeeeel reclame Cool .

Hij is nu 3 jaar oud, en hij bevalt echt geweldig. Heel ruim, supersterk en degelijk. Het enige nadeel is dat ie behoorlijk zwaar is, dus een sterke auto is echt noodzakelijk.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 11:45

sterke auto's hebben we genoeg Haha!
een bus ( van citroen) en
2 landrovers en een een jeep Haha!
geen probleem dus
Knipoog

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 11:51

BBL schreef:
en nou wil ik wel eens weten waar jullie die trailer dan achter hangen!
Ik heb 1x per maand les in Hoenderloo, maar ik kan mijn knollie helaas niet meenemen (geen trailer, geen auto die 'n trailer mag trekken...).
Gelukkig is boyfriend-lief op zoek naar een andere baan = andere bedrijfsauto!!!!! Welke auto mag een 1,5 paardstrailer trekken?????


Dat hangt erg van het gewicht van de trailer af. Ik heb een "opgewaardeerde" 1,5 paards trailer met extra zware assen, met een totaal gewicht van 2000 kg. De gemiddelde personenauto mag dat niet trekken. Maar de meeste 1,5 paards trailers zijn lichter. Ik trek mijn trailer met een Toyota Hilux (pick-up) 2.4 diesel. Die auto is gemaakt voor dat werk.

user_2293
Berichten: 127
Geregistreerd: 18-12-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:08

wij trekken onze trailer met een nissan patrol maar zijn op zoek nu naar een kleinere jeep een daihatsu of toyota

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:26

Ik heb een Sluis tweepaards trailer ( toevallig net een maand geleden gekocht van bokker marja)Een hele luxe met zadelkamer en stootkussens en voerbakken. Ik ben echt superblij ermee! Hij ligt super op de weg en t is een plaatje om te zien. Ook issie lekker ruim .Ik heb er dus twee joekels van paarden in staan en dat gaat prima.HIj is pas 5 jaar oud en nog helemaal perfect!

Ik heb zelf nog geen auto die deze trailer mag en kan trekken . Hij weegt zon 2000 kilo omdat ik er twee paarden in mee neem van beiden rond de 175.
IK leen nu altijd de landrover van mn schoonmoeder die het makkelijk kan trekken.
Ik ben nog op zoek naar een bus ofzo, grijs kenteken met dubb cabine.Of een jeep .
Dus als iemand wat weet.....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:28

Ik heb een Westeria 2-paardstrailer uit 1986. Houten bouw met polyester kap. Rubber op de vloer en 2 nieuwe gasveren. Hij is nog in picobello staat, omdat hij in een dichte loods gehouden wordt. Ik heb er 2 jaar terug fl. 3500.- voor betaald, en geen rare dingen ermee gehad. Tja, 1x een spijker in mijn band.

Deze trailer wordt getrokken door een echt werkpaard: een Verlengde Nissan Patrol 2.8 GR

Als ik dus mijn trailertje erachter heb, merk ik zowat niet dat ik iets achter mijn autootje heb hangen.... Haha!

Toos paardloos

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 21:50

ok deze heb ik van marktplaats en heb hierop gereageerd
welke prijs hebben jullie in gedachte bij deze trailer
dus wat vinden jullie redelijk ( aub niet op marktplaats gaan kijken maar wat vinden JULLIE Haha! )
omschrijving:
mooie ruime 2 paardstrailer
lage instap
gasveren
met papieren
foto Haha!
Afbeelding

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 22:13

Wij hebben een bordeaux rode Ifor Williams 2 paards. Echt een geweldige trailer. Echt luxe voor het paard zegmaar. Wij hebben hem 2e hands gekocht ( was een jaar oud en 10x gebruikt ) en we zijn er echt superblij mee. We hebben een Toyata Carina, dus met Sevin erin (E-pony) mogen we het gewoon trekken, maar op snelweg kun je wel merken dat ie er flink aan moet trekken, maar gelukkig rijden we niet zo vaak op de snelweg. Haha!

Voor achter een Jeep ofzo lijkt me dit een ideale trailer, ze kosten alleen wel wat, das minder.

Hiervoor hadden we een 1,5 Heja 5 sterren trailer. Ook een hele fijne, maar was naar mijn idee iets te goed geremd.

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 22:58

My Dominique schreef:
ok deze heb ik van marktplaats en heb hierop gereageerd
welke prijs hebben jullie in gedachte bij deze trailer
dus wat vinden jullie redelijk ( aub niet op marktplaats gaan kijken maar wat vinden JULLIE Haha! )
omschrijving:
mooie ruime 2 paardstrailer
lage instap
gasveren
met papieren
foto Haha!
Afbeelding


goh, wij zijn ook opzoek! deze vind ik ook erg mooi (pas maar op voor ik je voor ben! Haha! ) als jij hem niet wil zeg het dan ff, laat ik hem aan m'n pappie zien.

sorry, over de prijs weet ik niets! hoe oud is de trailer, heeft hij een zadelkamer? heeft ook met de prijs te maken!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 23:05

haha nee hooor deze is mijn droom trailer ik bied em hier dus NIET aan!
Haha!
ik wil em heel graag ik vraag alleen wat jullie ervoor zouden vragen
mijn vader wilde weten of het een redelijk bedrag was


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:34

Wij hebben een Ifor Williams HB 505 R DL 2paards trailer met voorlaadklep.
Ik heb hem op 27 april 2000 nieuw gekocht voor FL12.800,=.
Er zit 2 jaar garantie op en die is morgen dus afgelopen (zie ik net op de verkoopbon Haha! ).
Voor mijn oude trailer (een Ifor Williams HB 305) uit 1990 kreeg ik toen FL3500,= terug maar de bodem en de zijschotten waren erg slecht.
De trailer die ik nu heb heeft een aluminium bodem en de zijschotten zijn ook bekleed met aluminium, hij heeft dus weinig onderhoud nodig.
Het totaal gewicht is wel wat zwaarder dan een doorsnee trailer nl. 2480 kg.
Ik heb er dus ook een terreinauto voor, een Ssang Yong Korando (mag 2800 kg trekken).
De trailer is lekker ruim en ook makkelijk te hanteren als je alleen op pad gaat.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:54

Haha, pijnlijk onderwerp *LOL*
Wij hebben namelijk niet zomaar een trailer.. Nee, een knal rose/paarse Haha!
We hebben 'm nu vanaf september, en toen hebben we 'm nieuw gekocht. Was niet de bedoeling een nieuwe te kopen, toch iets te prijzig, maar na veel 2ehandsjes, vonden we een goedkopere nieuwe. In het wit/grijs zou 'ie 8500 gulden zijn, wij hebben 'm in het paars/rose voor 6000 of 7000 (weet t niet meer precies). Erg fijn ding, nog nooit problemen mee gehad, mooi licht van binnen, goede ventilatie en bodem. Even een foto..

Afbeelding

Let niet op mij (die met die fijne smile Haha! en pet) en Navy, maar dit is dus een klein deeltje ervan!
Groetjes, en succes met je (aanstaande..) trailer!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131994
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:21

Wij hebben een Brenderup 2-paards trailer met zadelkamer.
Nieuw gekocht voor rond de 15.000 gulden.
Is overigens een hele fijne trailer.
Hij is al wat ouder, maar ziet er echt nog als nieuw uit.
Door het vele aluminium dat eraan zit roest ie ook niet, en is ie superlicht in gewicht.
Ik ben er nog steeds erg blij mee !

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:59

Manon schreef:
Wij hebben een bordeaux rode Ifor Williams 2 paards. Echt een geweldige trailer. Echt luxe voor het paard zegmaar. Wij hebben hem 2e hands gekocht ( was een jaar oud en 10x gebruikt ) en we zijn er echt superblij mee. We hebben een Toyata Carina, dus met Sevin erin (E-pony) mogen we het gewoon trekken, maar op snelweg kun je wel merken dat ie er flink aan moet trekken, maar gelukkig rijden we niet zo vaak op de snelweg. Haha!

Voor achter een Jeep ofzo lijkt me dit een ideale trailer, ze kosten alleen wel wat, das minder.

Hiervoor hadden we een 1,5 Heja 5 sterren trailer. Ook een hele fijne, maar was naar mijn idee iets te goed geremd.


Hee Manon, ik wil echt niet vervelend doen, maar een Toyota carina mag maximaal 1500 kilo trekken, en je moet niet uitgaan van het gewicht dat je daadwerkelijk trekt (je zal trailer + pony ongeveer 1200 kilo hebben) maar wat je trailer mag laden, en dat is 2000 kilo. Je bent dus gewoon in overtreding.
Je zal zeggen, wat een ****zooi, wat een muggezifterij, maar als je de KLPD tegenkomt, kan je naar huis bellen, om te vragen of er niet iemand is met een zwaardere auto, die je naar huis kan brengen. Je krijgt er een fikse boete voor, en het ongemak dat het met zich meebrengt.

Toos paardloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 89 bezoekers