LANCET verkocht!!!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

LANCET verkocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-04 09:44

Bron KWPN.

KWPN
08-10-2004: Lancet verkocht
De hengst Lancet is verkocht aan de Britse dressuuramazone Emma Hindle. Nadat eerder deze week de veterinaire keuring geen problemen opleverde, kwam gisteravond ook het groene licht van de verzekeringsmaatschappij. Het enige dat het vertrek van de KWPN-goedgekeurde hengst nog in de weg kan staan is een probleem met de betaling. "Maar dat verwachten wij niet", aldus mede-eigenaar Jacques Marée.

Al voor aanvang van de Olympische Spelen bestond er kapitaalkrachtige belangstelling voor Lancet, die zich in de Grand Prix onder Imke Schellekens-Bartels in razend tempo ontwikkelde. Eén van de geïnteresseerde partijen was Ulrich Kasselmann. De zoon van Wenzel keert nu inderdaad terug naar zijn geboorteland, maar dan in eigendom van Emma Hindle die daar een trainingsstal heeft.
"De verkoop van Lancet levert gemengde gevoelens op", aldus Jacques Marée. "Natuurlijk hebben wij als eigenaren ook een sporthart. Maar de commerciële kant van het verhaal woog zwaar. Vooral ook omdat Lancet geen hengst is zoals Jazz, die elk jaar een aanzienlijke omzet haalt. We hebben deze keuze dus wel moeten maken, hoe vervelend dat ook is voor Imke."

trotse moeder van 2 prinsesjes



Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:59

Commerciele kant... pfff... tis wel hard.
Echt heel jammer voor Imke!!!

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Sullie97
Berichten: 1346
Geregistreerd: 13-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:49

Heel hard voor Imke, vind ik.

Conny_

Berichten: 2147
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Hilvarenbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:07

ahh vind ik heel zielig voor imke.....

Formidable (v. Apache) ZZ zwaar + 2

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:08


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 15:33

Op FA staat inderdaad al een topic. Zet ik deze op slot Lachen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, cariena1, desi92, heidy_wilco en 18 bezoekers