Zo nu en dan heb je er weer 1 aan de lijn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Zo nu en dan heb je er weer 1 aan de lijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 15:58

Van die domme wichten met een IQ beneden zee-niveau Verward

Bel ik net om een afspraak te maken bij een instantie krijg ik (na 5 minuten geklik van het doorschakelen) een telefoniste aan de lijn....

Ik:
Goedemiddag, ik ben doorverwezen door .... en wil graag een afspraak maken..

Telefoniste:
En? Blond

Oooo, wat kost het me dan zo ontzettend veel moeite om geen sarcastische opmerking te maken Lips are sealed

Ik:
O sorry, ik dacht dat ik net zei dat ik een afspraak wou maken?? Verward

Telefoniste:
(er begon eindelijk een lampje te branden) o, dan noteer ik even uw telefoon nummer en dan wordt u terug gebeld...

Ik: Boos! oke. (telefoon nummer gegeven en vriendelijk gedag gezegd)...

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:02

yeah right

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:04

Ik ben ook 'telefoniste' en vind dit bijzonder onbeschoft Knipoog

Wij beginnen standaard met een goedemorgen/middag, bedrijf en naam voluit, en dan netjes teruggroeten...

Deze dame was denk ik vergeten, klant = koning Knipoog

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:06

Daar word je ook niet veel wijzer van.
Niet echt netjes van ze.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:21

hmmm, zou er nog maar eens achteraan bellen. Ik verwacht niet dat je gehele telefoonnummer in 1x goed doorgegeven wordt (als dat al gebeurt) bij zo iemand... Heb er Zo'n hekel aan!

(zit zelf ook achter de telefoon, maar niet zo!)

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:25

Als ik telefonist zou zijn zou ik toch vragen waarvóór je een afspraak zou willen maken... in mijn ogen wou die telefoniste dat ook weten, maar ontbreekt het haar aan tact Haha! Beetje vaag maar ach, je went er wel aan op den duur, ik kijk in ieder geval nergens meer van op, zo vaak van t kastje naar de muur gestuurd... Scheve mond

Mailen gaat trouwens wél fantastisch: zowel bij de Gemeente Enschede als bij de IBgroep (WONDER WONDER!!!) heb ik via mail allerlei wijzigingen doorgegeven en kijk: alles in 1 X goed !!
Laatst bijgewerkt door Ronnoz op 07-10-04 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:29

Grrrrrrrrrrrrrrrrr...... Soms tref je bij zulke dingen echt mensen met het IQ van een bevroren vistick.....
Had vorige week nog zoiets, na 15 minuten wachten en 3 x doorverbonden, nog geen antwoord op mijn echt niet moeilijke vraag, heb ik er wat van gezegd, hangen ze gewoon op, als u zo toon aanslaat hoeven wij u niet te helpen... (ik vroeg alleen of ik nu wel de juiste persoon aan de lijn had) En er werd weer opgehangen, grrrrrrrrrrrrrrrrrr.......

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:46

eknein schreef:
yeah right


huh deze reactie snap ik niet.. haha

Het is echt verbazingwekkend hoe sommige mensen kunnen reageren.. hopen maar dat ze wel goed telefoonnummer heeft overgenomen en ze het doorgeeft Tong uitsteken

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 16:47

Miss_Petit schreef:
Ik ben ook 'telefoniste' en vind dit bijzonder onbeschoft


Ik was eigenlijk zo verbaasd dat ik niet eens doorhad dat het idd wat onbeschoft overkwam Haha!

Moet zeggen dat ik de laatste tijd best tevreden was, laatste keer dat ik zo'n geval had was bij de KPN volgens mij.
Maar vorige maand had ik de nuon nog aan de lijn en die telefoniste was aardig en ik kreeg een goed antwoord op mijn vraag.

Toen kreeg ik 2 weken laten een enquete over de dienstverlening en of ik goed geholpen was.
Heb dus ook eerlijk ingevuld dat ik goed geholpen was.

Bij opmerkingen heb ik toch wel mijn nuchtere hollandse gedachte op de loop laten gaan en wel ff vermeld dat ik 0,10 eurocent per minuut wel erg duur vind voor een 'klanten'service.. Haha!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:54

Onze klantenservice is gratis Haha!

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:08

Persoonlijk vind ik het echt niet erg om te betalen,

Onze klantenservice is gratis

tis alleen zo frustrerend dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en weer terug..... (IBGroep, mailen, dat ga ik meteen proberen!)[/b]

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:17

Misschien was de echte receptioniste even plassen? Tong uitsteken

Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:29

Enorm irritant altijd ja Scheve mond

Hier bellen ze ook heel vaak, en ze denken altijd dat ik 'Mevrouw A. Jonker' ben.
Hoe vaak ik al de neiging heb gehad om te zeggen 'ja' Schijnheilig

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:44

VeirL schreef:
Enorm irritant altijd ja Scheve mond

Hier bellen ze ook heel vaak, en ze denken altijd dat ik 'Mevrouw A. Jonker' ben.
Hoe vaak ik al de neiging heb gehad om te zeggen 'ja' Schijnheilig

Ik zeg tegenwoordig ook ja Haha! , ben alleen nog steeds niet getrouwt...... laat ze het maar uitzoeken.