iemand anders mijn pony laten springen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

iemand anders mijn pony laten springen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 19:18

ik zit er sterk over te denken om iemand anders(mits ik de juiste persoon kan vinden)mijn pony uit te laten brengen in het springen. zelf ben ik echt beslist geen held(lees, hoogsten 70 cm en dan met super veel angst), maar mijn pony vindt het echt heel leuk.
ik merk echt aan hem dat hij het veel leuker vind als het hoger is, en als ik hem los laat springen stopt hij gewoon niet meer zolang er nog een hindernis staat.
maandag komt er iemand om met hem te springen, misschien dat ik haar dan ga vragen hem uit te brengen als het klikt.
hij heeft al L gesprongen, weet iemand hoe hoog dat is(voor E-pony's?)
maar ik weet het nog niet helemaal zeker, ik weet niet hoor..vind het toch maar een raar idee, ik wil er dan in ieder geval wel altijd bij zijn enzo maar toch blijf ik het maar een gek idee vinden dat iemand anders start op mijn pony..
wat vinden jullie hier nou van en wat zijn jullie ervaringen hiermee(ook met de praktische kant, aansprakelijkheid enzo)


carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:22

Het lijkt me voor mijzelf ook een apart idee, om iemand een parcours rond te zien gaan op jouw paard maar het gebeurd echt wel hoor.
Er zijn er zo veel die zelf liever geen wedstrijden springen en waar bij het paard het onwijs leuk vind en er ook echt aanleg voor heeft.
Ik heb er zelf dus geen ervaring mee, maar het zou best kunnen.
Als je paard het tof vind en je kunt een passende ruiter vinden... waarom niet.
Over aansprakelijkheid, en meer van dat soort afspraken heb ik niet echt een antwoord op maar ik denk dat dat te overleggen valt met de ruiter.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:27

Ik vraag me alleen af of de persoon die jij in je gedachten hebt wel zo'n geschikt iemand is, maar dat terzijde Schijnheilig Knipoog
Mij lijkt het ook wel vreemd, maar het gebeurd zo vaak....dus moet kunnen....en wie weet krijg je als je haar ziet springen (een wedstrijd dus) ook wel de smaak een beetje te pakken en kom je over je angst heen ofzo..

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 19:33

of die persoon geschikt is zien we maandag wel he.
mijn pony is best kieskeurig met personen en deze persoon voldoet voor zover ik weet wel aan zijn wensen, haha.

over mijn angsten heen zal ik niet komen, misschien kan ik een enkele sprong springen van een aardige hoogte, maar een parcours zal ik nooit kunnen(ja, B misschien, maar oke)

en trouwens, ik heb meerdere personen in mijn hoofd hoor fleur, en daar weet jij lekker niets vanaf!haha


Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 19:35

Pluutje schreef:
en trouwens, ik heb meerdere personen in mijn hoofd hoor fleur, en daar weet jij lekker niets vanaf!haha


Tong uitsteken Lips are sealed Tong uitsteken

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:08

als je een ander op je paard laat springen is denk ik opzich best leuk voor je paardje...vooral alst'ie het echt zo leuk vindt, maar als ze hem dan dus ook gaat uitbrengen op wedstrijden betekend dat ook dat ze hem moet 'trainen/oefenen'... dat lijkt me eerlijk gezegd minder leuk.

but it's your choice Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:13

Vraag steef eens, die heeft zichzelf inmiddels wel bewezen Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 20:19

XoNo schreef:
Vraag steef eens, die heeft zichzelf inmiddels wel bewezen Haha!


tja, als ik dat nou eens voor elkaar zou kunnen krijgen...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 20:20

Hij woont in Putten, ligt bij Harderwijk. Hij doet héééél weinig aan school Schijnheilig Dus je zou het natuurlijk gewoon eens kunnen vragen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

patje1
Berichten: 41
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: boxtel (bij Den Bosch en Eindhoven)

Re: iemand anders mijn pony laten springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 21:32

[hij heeft al L gesprongen, weet iemand hoe hoog dat is(voor E-pony's?)

E pony's springen in de B 90 cm en in de barage gaat dat 10 cm omhoog. Zo loopt het tevens per klasse 10 cm op. Dus de L is voor E pony's 100m en 110 in de barage.

Olympia is van mij!!!!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: N_B_N en 30 bezoekers