Maak je ook vreemde dingen mee 's nachts?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Maak je ook vreemde dingen mee 's nachts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 13:06

Mijn vriend vertelde laatst wat hij had gedroomd. Het bleek een heel nachtelijk tafereel te zijn geweest. Ik moest daar zo om lachen:

Midden in de nacht werd hij "wakker", en zag dat er 6 wespen op het dekbed zaten. (hij heeft ze geteld Haha! )
Mooi dat hij dus niet meer onder de dekens wilde kruipen, maar ik, in mijn onwetendheid, draaide me eens lekker om.
Werd hij toch kwaad op mij! Hoe ik zo stom kon zijn, ik zag toch zelf wel dat er wespen op het dekbed zaten! Hij schrok zich kapot dat ik er nog gewoon onder lag!

Ik heb hem rustig (in mijn slaap natuurlijk) gevraagd waarom hij nou zo boos op mij was. Ik had toch niks gedaan?
En hem gezegd dat hij niet zo raar moest doen. En heb me dus weer lekker omgedraaid.

Vervolgens werd mijn vriend een paar uur later wakker, volledig opgerold op het voeteneind van het bed. Hij had niet gedurfd om gewoon terug naast mij te kruipen Haha!

De wespen waren overigens weer weggevlogen...

En ik kan me natuurlijk helemaal niks van dit hele schouwspel herrinneren.

Maken jullie ook wel eens van die vreemde dingen mee 's nachts?


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:19

hahahaahaaa,
jeetje wat vreemd !
had je vriend zn pillen niet op??

nou jah,
ik droomde dat mijn moeder 700 euro had gewonnen,
kom ik beneden..
En is het nu al op of niet...
tjah sommige dromen lijken echt,,

Karaat_the_newforest op Instagram

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:22

Ikzelf gelukkig niet, maar met m'n hubbie maak ik dezelfde soort dingen mee als je hierboven omschrijft.

Ik heb 'm al 'ns in 't midden van de nacht van zolder afgeplukt, en als ik 'm dan vraag wat ie aan 't uitspoken is, krijg je zo'n brabbelverhaal, laatst zat ie ineens rechtop in bed, en zoeken tussen de lakens....was ie z'n cd's kwijt...

Later weet ie daar nooit meer iets van, maar ik vertel hem dat altijd met veel plezier tot in detail na... Nagelbijten / Gniffelen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:29

ja ik laatst,

wij hebben een zolder, waar mijn ouders een kamer hebben, en waar ook een wasgedeelte is. Er valt regelmatig een wasmand naar beneden, dus van dat geluid kijk ik niet meer op.

Laatst lag ik dus heeeerlijk te slapen, hoor ik iets van de trap denderen, het wasmand geluid, en ik half in mijn slaap mopperen op die wasmand Haha! en toen hoorde ik dus allemaal stemmen en ik was echt kwaad in m'n slaap, welke inbiziel was nu midden in de nacht met de was bezig Nagelbijten / Gniffelen
wordt ik dus echt wakker, blijkt m'n vader van de trap te zijn gevallen, dat geluid was dus geen wasmand Bloos!
was zo raar, voor mijn gevoel had ik het gedroomd dat de wasmand viel, maar mijn vader was uitgegleden boven aan de trap..

dus nu als er weer een wasmand valt ga ik toch even voor de zekerheid kijken Knipoog

Dag lieve mama...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:31

Remy zulke dingen doet mijn vent ook.
Voor als hij druk/stressig is (gelukkig niet al te vaak).
Laatst zat hij rechtop in bed allemaal programmeertaal op te zeggen (hij programmeert aardig wat), bleek dat íe even een oplossing had verzonnen voor een probleem waar hij tegenaan gelopen was. (Dat probleem was IRL, de oplossing in de droom Haha! Haha! ).

:evaw:

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:35

Kijk Sjimmie, dát noem ik nou nog es een efficiënt intelligente kerel... *LOL*

Bij die van mij komt er alleen klinkklare onzin uit...maar ja, hij is dan ook blond Lips are sealed

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:38

Robert heeft nogal eens de neiging om als ik bijna slaap een serieus gesprek aan te knopen. Dan komen er ehm... Zeg maar niet bepaald zinnige antwoorden uit. Ik combineer dan dromen met werkelijkheid...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:41

Ach de volgende keer is hij zijn cd's kwijt hoor Knipoog

:evaw:

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:42

Heerlijk is dit! Je kan van die geweldige dingen doen in je slaap Haha!

Ik lag nog eens te sms'en in bed... sliep met mn zusje op 1 kamer. Die staat ineens uit de dood op Haha! en gaat op zoek naar dat lekkende water Haha! Was dus het geluid van de toetsen van mobieltje Haha!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

kipsie

Berichten: 134
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:43

Ik lag eens in italie (vakantie) op het strand en viel in slaap,
ik droomde dat m`n zusje me had opgesloten in een kast, dus gilde ik keihard"LAAT ME ERUIT!!!!!!". Ik werd toen van me eigen geschreeuw wakker, en iedereen zat me heel stom aan te staren. Verward Verward Verward

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:43

Hahaha zulke dingen heb ik dus ook Bloos

Niet zo lang geleden nog weer iets, ik lag te slapen en droomde dat er een spin op mijn bed naar mij toe kwam lopen. Ik wist niet hóe snel ik uit mijn bed moest komen, en stond er dus ook echt naast. Nog steeds niet helemaal wakker deed ik het licht aan en doorzocht ik heel mijn bed. Ik zag hem weg kruipen in het hoekje bij mijn voeten. Alles moest weg daar, en ik zoeken, zoeken, natuurlijk zag ik dat kreng niet meer, goh wat was ik boos. Ik wilde naar de andere slaapkamer gaan om daar te gaan slapen toen ik ineens een briljant idee kreeg 'Droom ik??' Haha!

Dit is een van de enkele stomme 'dromen' die ik nog al echt mee maak. De overige hou ik maar voor me Bloos

Dikkie81

Berichten: 191
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:44

Ik schijn 's nachts ook allerlei onzin uit te kramen. Laatst zat ik midden in de nacht rechtop in bed. Toen mijn man vroeg wat er was zei ik hem dat hij het gras nu moest maaien. Verward Erg grappig, want we hebben helemaal geen gras!

De volgende dag weet ik er niets meer van. Hij heeft me ook een keer van buiten op moeten halen, ik slaapwandel er namelijk ook nog bij.

De pessimist klaagt over de wind,
de optimist verwacht dat die draait
en de realist stelt de zeilen bij.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:46

Och daar heb ik er ook nog één van. Sliep bij een klasgenootje en ik droomde dat ze onze merrie, die al jaren van 'mij' was, op kwamen halen om haar af te maken. Toen ze haar in de trailer zetten ben ik schreeuwend op die man afgerend, hij greep me vast en toen ben ik 'm gaan slaan. Bleek dus dat ik al de hele tijd 'nee' had gezegt/geroepen in mijn slaap en mijn klasgenootje me wakker probeerde te maken.. Dat heeft ze dus met aardig wat klappen moeten bekopen Bloos!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:46

Ach ja, ik droom ook wel 'ns over andere dingen, en die lijken dan ook echt te zijn, maar die bewaar ik voor een ander topic... Bloos

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:48

Ik heb pas gedroomd dat ik iemand de stuipen op het lijf wou jagen Rolleyes , dus ik had overal bommen geplaatst waar hij moest zijn ~~}> (bij zn voordeur, zn auto, de metro, zn bureau, de winkel waar hij nog even naar toe moest) en dan liet ik ze ontploffen als hij in de buurt was (nee, wilde m niet dood hebben Schijnheilig )... Wat bleek nou, hij was erachter gekomen dat ik die bommen geplaatst had Bloos! , en daar was hij niet zo blij mee! Dus hij wilde me terugpakken, maar hij wilde mij wél dood hebben, dus ik elke keer voor zo'n bom wegspringen, leek wel een goeie actiefilm Haha!

En een keer toen mn vriend naar de wc ging vroeg ik aan hem of hij de '8' even mee wilde nemen. Dus hij heel verbaasd aan mij gevraagd wat de '8' dan wel niet zijn mocht, dus ik zeg 'De 8, dat weet je toch wel?!'. Hij maar naar de wc en toen hij terugkwam ik boos omdat hij de 8 niet had, hij weer gevraagd wat de 8 dan was, dus ik heel geïrriteerd 'De FANTA!!' met een diepe zucht erachteraan. 'Hoe kom je dan aan 8?' Dus ik zeg 'Zo noemt Dré (vriend van ons) de fanta, is toch logisch?' en toen begon ik het een beetje door te krijgen en ben ik lachend gaan slapen. Echt zo vaag! En zo heb ik wel vaker wat, best grappig, vooral de napret de volgende morgen Haha!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:48

Ik herken dit volkomen.

Maar helaas overkomt het mij altijd. Ik zie nooit wespen, maar spinnen of zelfs slangen Haha!

Ik heb het ook altijd heel sterk als ik het druk heb en korte nachten maak.
Dan worden de nachten nog korter doordat ik zo droom.

Zo heb ik net een nieuw paard gekocht, mijn eerste dus heel spannend allemaal. Maar daar ben ik de laatste paar nachten al mee bezig geweest.

"Ik had geen eten klaargezet, dus dat moest ik nog doen, maar da's op mijn kamer natuurlijk niet te vinden Verward => Paniek, ze heeft geen eten""

"Ik had haar op de manege laten staan, terwijl ze terug naar stal moest en ik had de volgende dag geen tijd om haar te gaan halen Verward => Stress"

En dat zijn maar 2 van de scenario's.
De ellende is alleen dat je 's ochtend doodmoe wakker wordt en je op je werk half zit te slapen Bloos!

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:56

Ik heb een keer een nacht heeel slecht geslapen omdat ik dacht dat er overal spinnen zaten. Bij mijn hoofdeinde, tussen de muur en het bed, bij de muurkant van mijn bed, bij de andere kant van mijn bed tussen het nachtkastje en mijn bed, en onder mijn ombouw (die half boven mij hangt).

Ik durfde echt geen oog dicht te doen, of me te bewegen dus ik heb de hele nacht doodstil gelegen.

... And we like all the fluffy animals.


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 13:59

Haha, ooo wat ben ik blij dat ik niet de enige ben met dat soort fratsen Bloos

* ik heb een keer m'n zusje om 3 uur 's nachts uit bed gehaald omdat er een spin tussen m'n kleren zou zitten... Ik zag 'm zo naar m'n kleren lopen (was ik echt heilig van overtuigd ). Alleen het was pikkedonker dus dat zou ik nooit gezien kunnen hebben. Verward

M'n arme zusje heeft dus gewoon om 3 uur snachts door m'n kleren lopen zoeken naar dat beest Bloos!

* ook heb ik m'n vriend een keer wakker gemaakt omdat er twee spinnen boven ons bed hingen (echt net als wat TS beschreef).
M'n vriend (zelf ook als de dood voor spinnen) heeft wat met de dekens gewapperd, is omgedraaid en weer gaan slapen Verward

Fobie voor spinnen? hoe kom je daar nou bij Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Lame

Berichten: 3570
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Noorden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:07

Ik praat in mijn slaap en ik knars met mijn tanden wat het geluid geeft alsof er skeletten klapperen..

Ik zou ook nooit een geheim voor GJ kunnen hebben want als hij het wil weten hoeft hij het me maar te vragen als ik slaap en ik geef heel eerlijk antwoord.. Handig he!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:13

Oooh.. ik heb dat zoooo vaak, echt erg..

Lag een keer op vakantie met mijn broer op een kamer,
die heeft dus niet geslapen, sta ik ineens rechtovereind.. brabbel brabbel, totale paniek.
Broer wordt wakker, wat is er dan, wat is er dan..
'Ja, dat zie je toch wel?' en toen was ik weer gaan liggen en verder geslapen.

Of ik logeerde 5 jaar terug bij een vriendin, had toen pfeiffer, en mijn ex was er ook.
Alleen ik had niet zo'n heel goed verleden met die jongen..
En ik wilde slapen, en zij bleven maar giebelen en doen. Sliep bij haar op de kamer, en hij sliep in een aangrenzende kamer.
Dus ik was maar in zijn bed gaan liggen. Diepe slaap.
Kwam zij naar me toe. 'Kom jij ook nog even?'
'Ja, kom zo!' verder slapen.
Uur of wat later. 'Hey, Liz, kom je nog?'
'Ja, vind .... dat wel goed?' zij vragen 'ja hij vindt het goed'.
Ik weer 'ik kom zooo'
Volgende ochtend vertelde ze dit.. en ik had dus echt geeeen idee meer.

Wordt laatste tijd ook heel vaak wakker, helemaal overtuigd dat er iemand in mijn kamer is.. (poster van orlando bloom) dus die poster heb ik maar weggehaald.

Als ik iets op tv gezien heb van slangen enzo, ben ik ook overtuigd van slangen in mijn bed etc.

En heb zo ook vaak als ik bij mijn ouders kom, dat mijn moeder als ik al slaap nog even mijn kamer inkomt, heb ik heel verhaal tegen haar. En 's ochtends standaard kan ik me niets meer herinneren. Of kan ik het me wel herinneren, maar dan wel als droom..

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:34

Mijn zus en moeder hebben een kledingzaak. Toen ik laatst naast m'n zus sliep zei ze ineens heel hard: "Bedankt! En tot ziens"

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:42

Ik maak best vreemde dingen mee 's nachts Haha! Maar het zal mijn dirty mind wel weer zijn dat ik andere ideeen had dan jullie Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:43

Joyce schreef:
Hahaha zulke dingen heb ik dus ook Bloos

Niet zo lang geleden nog weer iets, ik lag te slapen en droomde dat er een spin op mijn bed naar mij toe kwam lopen. Ik wist niet hóe snel ik uit mijn bed moest komen, en stond er dus ook echt naast. Nog steeds niet helemaal wakker deed ik het licht aan en doorzocht ik heel mijn bed. Ik zag hem weg kruipen in het hoekje bij mijn voeten. Alles moest weg daar, en ik zoeken, zoeken, natuurlijk zag ik dat kreng niet meer, goh wat was ik boos. Ik wilde naar de andere slaapkamer gaan om daar te gaan slapen toen ik ineens een briljant idee kreeg 'Droom ik??' Haha!

Dit is een van de enkele stomme 'dromen' die ik nog al echt mee maak. De overige hou ik maar voor me Bloos



Hihihi......ik heb dus exact hetzelfde maar dan met een slang. Maar de angst die je op dat moment voelt.....niet normaal!

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 14:47

Laura schreef:
Ik maak best vreemde dingen mee 's nachts Haha! Maar het zal mijn dirty mind wel weer zijn dat ik andere ideeen had dan jullie Haha!


whoehahahaha Haha! Haha!.......FOEI Schijnheilig

....ongeloof...daardoor sprakeloos....

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-04 15:04

Ik begin me opeens ook weer allemaal dingen te herrinneren Bloos

Was ooit eens met school 4 weken naar griekenland. Ik sliep met een vriendin in een tentje.
Wordt ik midden in de nacht wakker hoor ikhaar eerst mompelen maar daarna steeds luider:

tomaaaat, tomaaattomaaaaat tomaaaaat tomaaaat tomaaaat Tomaaaaat

....toen heb ik haar maar wakker gemaakt, want heel de camping kon inmiddels meegenieten Haha!


Zelf maak ik me ook schuldig aan onzinnige antwoorden (en dan halverwege het gesprek half wakker worden en realiseren dat je onzin uitkraamt)... Weet zo snel geen voorbeeld jammergenoeg.

Dat met die 8 (das de fanta, logisch toch?) is echt iets voor mij Haha! HUMOR!

Volgens mij heeft bijna iedereen er wel eens last van, als ik het zo hoor!
Laatst bijgewerkt door miepmiep op 07-10-04 15:07, in het totaal 2 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Danseresje, Everest, Fayyah19, GoogleAdsense, JessicaK, Kairos en 157 bezoekers