Bericht voor dierenarts?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kirsti
Berichten: 63
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Den Haag

Bericht voor dierenarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 13:19

Ik heb nu al een heleboel berichten in de rubriek medisch gelezen, maar ik zie nooit een antwoord van de dierenarts. Hoe kan dat? Ligt dat aan mij? Doe ik iets fout? Of is de DA met vakantie?


germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 13:35

Offereins is volgens mij al in geen maanden meer online geweest

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:08

nee idd....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:08

Net als Klaver4dieren, die is er ook nooit meer Verdrietig ik wilde graag meer weten over dat Primeval maarja, hij schrijft niet terug........


Dees

Berichten: 18900
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:27

Wat betreft Klaver4dieren...

Die man is verkoper van Primeval spullen...je kan dat advies heus ter harte nemen, maar bedenk dat hij er wel een financieel belang bij heeft dat jij dat spul gaat kopen.... Het advies van je eigen dierenarts zal eerlijker zijn..... en dus misschien wel een stuk goedkoper.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 14:43

Dees schreef:
Wat betreft Klaver4dieren...

Die man is verkoper van Primeval spullen...je kan dat advies heus ter harte nemen, maar bedenk dat hij er wel een financieel belang bij heeft dat jij dat spul gaat kopen.... Het advies van je eigen dierenarts zal eerlijker zijn..... en dus misschien wel een stuk goedkoper.


Ik had gewoon nog wat vragen aan hem maar als ie niet antwoord dan houdt het voor mij gewoon op een gegeven moment ook op. Dan wil hij kennelijk niet zo graag iets verkopen, of weet ie gewoon geen antwoord tegeven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, _Joelle, carina, Eefjahh, ElCid, Esperanza, FleurSandro, Fly_high, Ghazella, Jorex, kimmetje26, Maanon_, paljaslaura, Sky_As, Votti, XladyX en 80 bezoekers