Het vreselijkste met je paard...

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Het vreselijkste met je paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 18:06

Lachen Heej! Ben jij wel eens van je paard afgevallen? Of is je paard gevallen? Knipoog Of alles wat je anders kunt bedenken, dat gewoon niet fijn is om met je paard mee te maken? Pling Vertel het hier! Scheve mond Dan voel ik mij niet de enigste sukkel Tong uitsteken !

Want het zit zo: ik heb een pony die zich overal doorheen duwt, en die als een boer overal doorheen gaat... Haha! Dat vind ik wel grappig! Maar ze houd niet zo van de zweep, ben ik laatst achter gekomen... Scheve mond Ik was Belle aan het longeren, dus ik gebruik die longezweep... Ze word helemaal gek en gaat bokken enzo, dus ik doe snel die zweep weg... Lachen Nu weet ik wat je gaat zeggen: kan je niet kijken ofzo!? Maar terwijl ik de zweep in de hoek van de bak gooide kreeg ik het handvat in mijn oog... Scheve mond Dat deed gelukkig maar even pijn, maar ik vond het erg dom! Want wie gooit er nou zijn zweep zomaar even weg!? Verward

Nou... Tong uitsteken Bloos Ik dus...

.:. Schijnheilig Belle Schijnheilig .:.


Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:33

Ik ging rijden met mijn ex-verzorgshet, die had een nieuw zadel.
We gingen een stukje in galop, heel leuk, maar Sammy is nogal een dondersteen en maakte een bocht naar links en ging vervolgens eten. Maar op zijn nieuwe zadel zat geen staartriem, dus ik viel met zadel en al van hem af, en het zadel bleef op zijn koppie zitten als een hoedje! Hij keek me zolief aan..wat doe jij hier nou? Daar KUN je gewoon niet boos op worden!

Hahaha:D

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 18:44

Haha! Haha! Vreetzakken zijn paarden ook hé? Tong uitsteken

.:. Schijnheilig Belle Schijnheilig .:.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:53

Whahaha, ja! En dan was het ook nog een shet Tong uitsteken Maar het was wel een scheetje hoor! En ik vint ook best jammer dat ik hem niet meer verzorg!

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

Roosjelief

Berichten: 1201
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:57

blonT misschien?

Stal De Monte Maisons

Iris82

Berichten: 39833
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:18

Mijn paard is er een keer vandoor gegaan en toen is ze over de motorkappen van 2 auto's gesprongen, terwijl het zadel op haar buik hing en haar halstertouw ergens tussen haar benen klapperde.

Dat wil ik nooit meer meemaken... Nagelbijten / Gniffelen

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:21

Ik ben met paard en al omgegaan, ze trok het bit door haar mond en ging spinnen (western-reining onderdeel), maar had dit maanden niet gedaan, werd duizelig en klapte vol achterover met mij er nog op... Beetje jammer, vooral omdat het de tweede keer dat ik op dit paard zat en ik haar wilde kopen (heb d'r inmiddels ruim 3,5 jaar Lachen )


mirjamalvaro

Berichten: 14614
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:22

ik ging een keer vrij rijden met een manegepaard. Het lukte niet om aan te singelen, dus ik erop om dan aan te singelen alleen ging het paard draven toen ik op wou stappen, het zadel gleed weg en toen lag ik op de grond.

Met me eigen paard: met me ruiterbewijsexamen erafgeknald tijdens het springen (wel geslaagd!!!)
-en nog veel meer.

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 19:22

Knipoog Paarden...

.:. Schijnheilig Belle Schijnheilig .:.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:31

Ik hoorde laatst een verhaal van een vriendin........
Ze was toen 4 jaar ofzo en ze reed pas net. Op een minishet.
TOen hadden ze allemaal wortels neer gelegd en ze wilden daaromheen slalommen. Nou dat ging 1 wortel goed maar daarna begon ie steeds vanuit galop in eens stil te staan en wortels te eten........... En zij vloog over zn hals op de grond hahaha!

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Arvensis

Berichten: 2304
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:42

Ben een keer met zadel en al op de grond geraakt.
We waren aan het springen en ik had even van paard gewisseld met iemand die niet wou springen.
met opstijgen helemaal geen last, ik spring aan in galop, paard word opeens onrustig en seconde later lig ik op de grond te kijken Scheve mond
was de singel losgelaten, niet echt een fijn gevoel had erna tijd last van mijn nek..
maar waar het aan lag.. geen idee.. ik heb de singel wel gecontroleerd voor ik opsteeg.

wel mazzel dat het niet gebeurde tijdens het springen Knipoog

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt.

develsgirl

Berichten: 294
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:55

Hoi
ik heb er ook nog een,
Ik was bezig met een van de Tinkers om in te rijden (staan al wel een beetje bekend om de lompheid)
en was ion de buiten bak aant rijden was eigenlijk al klaar en dee mijn voeten uit de beugels en ze begon te steigeren dus ik greep maar t zadel vast om niet te valle, begint ze naar voren te springen naar de uitgang springt zo door de plank heen naar buiten (ik er nog op)
zo de stal binnen staat er voor haar box een kruiwagen begint ze weer te steigeren en springt zo met d'r voorbenen erin.
wij gingen dus samen plat op de vloer, heb ze meteen overeind gezet zat er nog steeds op en ben nog heel ff terug gegaan naar de bak om haar toch niet te laten winnen sinds dien heeft ze nooit meer gesteigert (dit was mijn grootste probleem met haar altijd)

follow me to the dark side.... we have cookies!!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 13:18

ik was een keer van mn pony afgevallen tijdens het springen!
ja het was mn eerste keer hoor haha
dus kon het nog nie echt..
de pony stopte net voor de hindernis..en ik vloog er over..
achteraf kon ik er wel om lachen hoor

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:12

Ik ben er twee keer afgevallen omdat de pony waar ik op reed zich ineens omdraaide en stil ging staan...En daar lig je dan

Flins
Berichten: 900
Geregistreerd: 01-10-04
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 15:13

Ook een keer met springen maar dat was minder want ik lag eronder.. Bloos

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:21

ik ben wel is met mijn pony en al gevallen...mijn pony struikelde ik viel voorover en toen ze opstond viel ze weer boven op mij Bloos niet echt heel erg prettig ofzo

Chocolate /3 M dressuur, B springen, M eventing
Dexter }:) Z dressuur

develsgirl

Berichten: 294
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:42

Ik zette vanmiddag een van de 2 jarige hengsten in de paddock en bij het inlopen draaide hij heel snel om en liep tegen mij aan waarna ik in de stroomdraad viel. Verdrietig
ben er achter dat er toch iets te veel stroom op de draad staat
dat deed echt zeer voel t nu nog
ben wel blij dat niemand het gezien had Schijnheilig

follow me to the dark side.... we have cookies!!

AL_A
Berichten: 520
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:47

3 keer op een dag afgevallen.. Hij wou gewoon niet springen... :S

Om het snelste Miljonair te worden
Kun je het beste miljardair zijn

Loesje

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:52

Er zijn 2 dingen vreselijk. Dat ik voor het eerst van mieke ben afgevallen in bijna 2jaar dat ik haar rij en dat ze door 11 draden gerend was met zadel erop. En dat haar been helemaal open lag door de draden. Echt vreselijk.

Faniek

Berichten: 16217
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 20:23

Het domste wat ik heb meegemaakt is heel wat jaartjes terug. Ik reed met mijn shetje (die ik toe nog had) in de bak en was aan galloperen met shetje gaat langzaam steeds meer tegen de bakrand lopen paaltje, been haken....boem daar lag ik ^^

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl

Belle_Sweety

Berichten: 79
Geregistreerd: 02-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 12:36

Scheve mond Owow...sommige dingen klinken *en zijn ook vast grappig als je erop terugkijkt* grappig, maar sommige dingen zijn echt heel serieus... Lachen Maarja...kan je er zelf ook nog om lachen?

.:. I Lovers Belle .:.
.:.'Kip...het meest veelzijdige stukje vlees, KIP!' He Lilly!? Tong uitsteken.:.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:03

Soraya die heeft in de wei iets gedaan waardoor ze haar pees ernstig ingescheurd heeft. Ze heeft er net twee maanden boxrust op zitten en mag nu weer 10 minuten per dag stappen.

Bolivia staat met haar 11 jaar in een rusthuis vanwege artrose.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:56

Met paard en al gevallen Scheve mond
Snellis -> Steigeren -> Achterover klappen -> Ik eronder Scheve mond
En dan heb ik geluk gehad dat ze niet op mn borst is gevallen, dat waren mn longen dicht geslagen. Ze viel op mn onderlichaam.. mn knie was zo ongeveer verbrijzeld Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:28

[paard] die een keer in de sloot was gevallen. is weleens bij andere paarden gebeurt, maar bij je eigen paardje is het toch anders!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:35

Ik ben een keer met mijn paard gevallen, nou ja, niet 1 keer, wel een keer of 5. Erg vervelend, ze is half blind dus ziet vaak ook niet waar ze heengaat. Durf nu ook niet meer te crossen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers