eigenaar verzorgpaard in het ziekenhuis...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

eigenaar verzorgpaard in het ziekenhuis...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 21:38

de eigenaar van korona (mijn vorzorgpaard) ligt in het ziekenhuis...
ik ben nu heel erg veel met korona bezig omdat hij haar nu dus niet kan doen en de eigenaresse van tiger (een goede vriendin van hem) kan ook niet altijd.

ik heb alleen een groot probleem, ik zit ook nog op school en heb ook nog mijn werk, dus heb bijna nergens meer tijd voor over...
wat moet ik nu doen??
ik weet het echt niet meer

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7


This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:42

Een goede dagindelingmaken.. Kijk wat er het moet gebeuren op een dag en wat jij zeker nog wil gaan doen. Stem daar je hele dag op af.. Verder misschien afspreken dat jij hem op de dagen doet dat de eigenaresse van Tiger hem niet kan doen en andersom! Misschien zijn er andere op stal die je kunnen helpen??? Soms moet je eens wat uit handen geven, Is niet altijd leuk maar te veel hooi op je vork is ook niet goed hoor... (weet ik inmiddels alles van!!) Suc6 verder..

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 22:00

ja, ik zal eens kijken.
alleen ook nog een probleem is dat korona heel erg schrikachtig is en niet zomaar iedereen vertrouwd.
ik heb ook pas na ruim een jaar haar vertrouwen kunnen winnen, dus denk niet dat ze andere mensen toelaat...

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:32

Probeer het hoognodige te doen. Dus mesten en poetsen. Vraag of anderen haar kunnen losgooien.
Ik snap dat je het liefste alles zelf wilt doen. Maar ook voor jou zit er maar 24 uur in een dag.

[o]

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:00

wat luuntje al zei

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:46

ik ga ook met luuntje mee.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 18:52

er zitten wel 24 uur in een dag, maar ik hou er helaas niet zoveel van over vanwegen school en werk...

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7

TheRock
Berichten: 56
Geregistreerd: 16-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:36

Ziet het er naar uit dat de eigenaar lang uit de running zal zijn?
Zo ja, dan in ieder geval een goede dagindeling maken, en anders hopen dat de eigenaar weer snel op de been is.

What goes around, comes around.


spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:05

Ik deed het op de volgende manier toen de eigenresse van mijn verzorgpaar dop vakantie was en in het ziekenhuis lag. Ene dag uitmesten, paard los of stapmolen en dan uitgebreid poetsen. Andere dag goed rijden, snel borstel erover (vorige dag uitgebreid gepoetst) en opstrooien. Dat scheelt al gauw een half uur per keer. En vragen of andere mensen misschien willen helpen met longeren, losgooien of wandelen.

Leliev

Berichten: 4954
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Mooie stad, achter de duinen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-04 21:47

TheRock schreef:
Ziet het er naar uit dat de eigenaar lang uit de running zal zijn?
Zo ja, dan in ieder geval een goede dagindeling maken, en anders hopen dat de eigenaar weer snel op de been is.



hij heeft een long embolie (of zoiets)
dat is een bloedprop in de longen, dus voorlopig doet hij erg weinig...

Ik geloof in draken, kabouters, niet zeurende vrouwen en andere sprookjesfiguren..
Een dagje kinderen blij maken die het niet altijd leuk hebben. http://www.cars4kika.nl
Wie kan ik blij maken update 7


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Barchetta, bonnielau, Damelza, kyrkelover, L_iek, neline11, Nientsje, Selina, Vagabondo en 99 bezoekers