Mental Theo

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Mental Theo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-02 17:40

Ik ben zaterdag uitgeweeest naar de Manebrug in Lopik.
Mental Theo was er toen en er is gefilmd.
Dit zou over een paar weken worden uitgezonden op MTV, maar weet iemand bij welk programma dit wordt uitgezonden en hoe laat dat is?
alvast bedankt

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 17:44

MTV? Ik denk eerder op TMF maar omdat TMF nu ook van MTV is hebben ze misschien gezegd dat het van MTV was.. Ik denk dat het gewoon op een vrijdagavond bij Mental Theo on the Road komt.. is wel stoer joh!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 19:09

Ja klopt:D Hij heeft ook altijd MTV Mircofoon Knipoog
Omdat buitenlandse sterren niet goed weten wat TMF is Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:47

mental theo on the road is toch elke avond van 11 tot 12 of heb ik dat nou mis?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 12:50

Vreselijke vent vind ik dat. Hij heeft ooit een doos voor gek gezet. Ik weet niet of jullie dat toevallig gezien hebben. Ze was een domme koe, dat kan ik niet ontkennen. Er kwam niets fatsoenlijks uit, alleen heel erg dom gelach. Ze zou getatoueerd worden geloof ik op haar borst. Ze moest niet te preuts zijn, en hij trok dus zo haar bloes uit (ze was passief en dom, dus dat ging gemakkelijk bij haar). BH moest aan 1 kant ook uit, en toen vond hij dat er haren op zaten. Met plakband moest dat er af. lukte niet in 1 keer. Hij sloeg er nog een paar keer met zijn hand op en trok toen het plakband er af. Ik weet niet hoe het verder gegaan is, het was al laat en ik wilde slapen, reclame kwam en zo. Maar ook al is iemand nog zo dom, ik vind het niet correct om die persoon in het volle honderd zo af te zeiken.

De hond is de betere mens

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-02 18:11

Maar in de bus zeiden ze juist dat het op MTV kwam, omdat TMF en MTV samen gaan. Want dan gaan er heel veel programma's van TMF naar MTV.
Maar ik zou niet weten wanneer het komt.........

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 09:18

trekt hij dan zoveel kijkers? Je kunt hem nu bepaald niet sympathiek noemen, en de muziek tussendoor sucks ook behoorlijk.

De hond is de betere mens

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 10:49

Ja,MTV en TMF gaan over 4dagen samen.(dus op MTV krijg je nederlands gepraat..)
Maar menthal theo moet ff een cursusje volgen voor 'inhouden' volgens mij, hij heeft altijd een grote bek en seksistisch ,maar hij kan wel goed mensen voor jan met de korte achternaam zetten.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:04

Seksistisch ja, dat kun je wel zeggen! Ik snap ook niet dat ze zo'n vent uit zenden. er moet eens een grens komen in wat wel en niet kan. Ik ben niet zo;n voorstander van die nederlandse "alles moet kunnen" cultuur die hier heerst.

De hond is de betere mens

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:08

Desiree schreef:
Seksistisch ja, dat kun je wel zeggen! Ik snap ook niet dat ze zo'n vent uit zenden. er moet eens een grens komen in wat wel en niet kan. Ik ben niet zo;n voorstander van die nederlandse "alles moet kunnen" cultuur die hier heerst.


Ik denk dat dat opzich wel een goed teken is van een democratie, als je het niet wil zien, dan kijk je gewoon niet! Ok mental theo gaat wat ver, maar als je niet wil dat ie dat bij jou doet dan moet je gewoon niet gaan op een avond als hij er is, dat staat namelijk altijd van te voren aangegeven en de meeste gaan zelfs voor Mental Theo naar die discotheek... Er moeten grenzen en regels zijn over verschillende onderwerpen, maar ik denk dat je bij dit onderwerp er zelf bij bent als hij je voor gek zet!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:22

maar in dat programma zie je hoe respectloos met mensen wordt omgegaan, en dat straks gaan veel jongeren dat nog normaal vinden ook! en daardoor gaat de maatschappij gewoon naar de knoppen.

De hond is de betere mens

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 11:25

Ik denk dat de mensen die zulke dingen over gaan nemen toch al niet helemaal 100 % deugen, je bent toch wie je zelf bent? En je bent zeker niet iemand anders!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, Ashleytjuhh, Azmay, BETUWE, BingBot, Cerosa, Colien, Dees, desireeee_x, DieL_Zor, Galaika, GoogleAdsense, GrapeshotBot, karlli, lucifertje, Lynn_Nikita, marschwood, Paardennamen, Petra_O, Sarah_Elise, Saskiaa_, Sintara, sofieiets, YandexBot en 87 bezoekers