Wie wil er met z'n pony helpen met buurtfeest?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Wie wil er met z'n pony helpen met buurtfeest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 12:11

K weet niet waar k dit neer moet zetten, dus zet k t maar hier.

Donderdag 14 oktober hebben we buurtfeest (schuilenburg, Amersfoort). De winkeliersvereniging weet dat ik veel met paarden en pony's doe en zo en vroegen of ik een pony had die ze mochten gebruiken (onder mijn begeleiding) voor ponyritjes.
Nu zit ik met het volgende probleem en dat ik dat ik op dit moment geen pony heb die ik daarvoor kan en mag gebruiken.
Als er iemand is die een of twee pony's wil verhuren (je krijgt een goede vergoeding), hoor ik het graag. Het gaat om een middag volgens mij maar dat moet ik nog even navragen.
Je krijgt sowieso een vergoeding voor de reiskosten en de ijzers, als je pony daar niet op staat of nieuwe nodig heeft. En verder kun je ook nog wat krijgen maar ik hoor wel hoeveel jullie er voor zouden willen hebben. Daar valt best over te praten.
Het belangrijkste is dat de pony('s) volledig mak zijn en niet al te groot. Ze moeten niet gek doen als er veel kinderen omheen staan of als er een keer eentje in de buik schopt ofzo.

Alvast bedankt voor het lezen en ik hoor t wel. Als je PBt krijg je mn telefoonnummer en dan kunnen we het verder telefonisch bespreken.

TNX!


Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 12:50

O ja, k heb t ff nagevraagd en de reiskosten worden iig volledig vergoed, ijzers waarschijnlijk ook en er is hooi aanwezig, oid. Over de rest moeten ze nog ff overleggen

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:04

hoi. onze pony's doen het ook vaak op onze dag. is het mogelijk dat er iemand van stal met de pony loopt?
waar precies is het?

Ill try to remember every step you walked with me, every moment you make me smile, every moment I cherish.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 14:55

net mn trailer verkocht, Hon vind zoiets helemaal geweldig (kinderen aaien en hebben brood bij!!! )


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:35

Ik heb er op het moment ook geen geschikt paard voor.....

Maar mocht je niets kunnen vinden zou je stal groenendaal eens kunnen vragen, die hebben op het dorpsfeest Hoogland ook altijd een paar ponys lopen om rondjes te stappen Lachen

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-04 11:48

T hoeft al niet meer. Ze zouden even kijken hoeveel ze ervoor uit wilden geven en me dan terugbellen. Dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan en ik kan niet in een halve dag nog wat regelen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: VinandoW en 39 bezoekers