DA prijs veel hoger als afgesproken...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

DA prijs veel hoger als afgesproken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:45

Mexx is afgelopen week gecastereerd,.. vooraf heb ik gevraagd wat dit ongeveer ging kosten... Hierop kreeg ik als andwoord "ongeveer 140 euro". daar ben ik mee acoord gegaan en heb de afspraak gemaakt..

Nu kreeg ik de rekening van 194 euro!! sorry maar met 'ongeveer' denk ik aan 10 a 15 euro verschil...

Kan ik er iest aan doen? of moet ik gewoon betalen...


EmMetjes
Berichten: 603
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:47

Misschien dat het castreren 140 kostte maar de medicijnen/verdoving daar nog bij kwam. Zou gewoon je DA bellen en overleg plegen.

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:48

Ik denk dat je gewoon moet betalen, je krijgt toch een bon met de daarop staande handelingen....misschien is hij zn consult wel vergeten mee te rekenen...ligt eraan hoe specifiek jij je vraag hebt gesteld!

Koudbloedigheid dat is pas het mooie leven! 'shed a tear because i'm missing you, but I'm still alright to smile'profiel under construction

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:48

naar zijn zeggen was het helemaal met antibiotica voor de dagen erna ook nog erbij..Dus de totaal prijs... castereren alleen was 90 euro..... dus heeft ie er voor 100 euro medicijnen in gestopt Verward

Katja
Blogger

Berichten: 42172
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:51

Het was verstandig geweest om de afspraak duidelijker te maken dan had je hier nu niet meer mee gezeten.
Maar aangezien je daar niets meer aan hebt denk ik dat je het beste even met je dierenarts kunt praten en hem herinneren aan jullie afspraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:06

Op de rekening staat toch gespecifeerd waarom het dat bij elkaar dat bedrag is? Gewoon even kijken, en als er iets op staat wat er niet vooraf was afgesproken, dan kan je daar nog een opmerking over maken. Maar anders gewoon betalen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:11

hij heeft toch extra narcose erbij gehad meen ik me te herinneren? Misschien dat daar wel niet op gerekend was.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:12

Tja... je zou hooguit even op kunnen bellen om opheldering te vragen. Meestal staat er wel een duidelijke specificatie op. Dus voorrijkosten, castreren zelf, verdoving, antibiotica. Misschien kun je aan de hand daarvan bekijken hoe het kan dat de faktuur hoger is. Voorrijkosten komen er sowieso altijd nog bij natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:53

voorrijkosten? Zijn die wel meegeteld?

Ik zou wel even bellen, misschien dat je er wat geld af kunt kletsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:53

de voorrijkosten zijn maar 16 euro dus dat kan het niet zijn... ik zal hem ind even opbellen en vragen hoe het zit

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:55

Misschien hebben ze een prijs ex. BTW genoemd en worden er nog administratiekosten berekend?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:57

ja waarschijnlijk is het ex. BTW geweest

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:10

ik had dat met keuren van Niek. Ze zeiden tegen mij dat het 50 euro was en daar ging ik mee akkoord.

Totdat ik de rekening kreeg deze bedroeg 130 euro. Dus ik had meteen opgebelt dat dat niet de afspraak was. Vertelde het meisje dat ze gewoon de uitgebreide keuring hadden gedaan en dat deze 130 euro was. Maar tegen mij was er gezegt dat daar foto's bij zaten. Naja om het verhaal kort te houden. Ik heb uiteindelijk 50 euro moeten betalen. Lachen

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 09:06

Ik heb dit ook wel eens meegemaakt.
Rekening zou rond de 250 euro uitkomen.. Dat werd bijna 500 euro...
Schrok me wild..
De Ab was heel duur uitgevallen want hij had niet eens alle visites gerekend..
Dit is nu ook mede het verhaal waarom ik hem nu in de verzekering heb lopen..

Waar een wil is, is een weg.. Als de wil weg is houdt het op...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus en 35 bezoekers