Geen zin meer in opleiding!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Geen zin meer in opleiding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 15:40

Vandaag had ik ff helemaal gehad:

Het was harstikke druk in het lokaal*, printen kon niet, want iedereen zat al te printen Boos! . Achter mij zat een theekransje van 7 man te ouwehoeren Frusty en achter de afscheiding werd door twee mensen praktijkles gegeven (brul brul brul) . Toen mijn stoel tot twee keer toe gejat was, toen ik heeeel even weg was. Was de maat vol, dan maar THUIS werken Stoom uit je oren Hoe kan ik me anders concentreren??????
Daar betaal je dan Geld, geld! 1600 voor!
In november mag ik op stage Hyper! , ik hoop dat dat leuker is. Scheve mond

* Hogeschool INHolland Alkmaar


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:43

Tja hoe herkenbaar Haha! al valt het nu, onze locatie (rotterdam) groter is geworden allemaal mee. Het enige wat er meer zou moeten komen zijn pgo lokalen of zelfstandige werkplekken. Die zijn echt moeilijk te vinden. Maar stoppen met mijn opleiding om deze reden heb ik nooit gedacht.
Ik werk toch al liever thuis dan op school.

- Offline -

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:08

God god, wat is dit herkenbaar Haha! Hogeschool Rotterdam

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:09

Tja das alkmaar. Ik ken het. Ik mag die hel nu al 2 jaar meemaken daar op de bergerweg... pfff

Geest

Berichten: 122
Geregistreerd: 03-10-04
Woonplaats: Kerkdriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:13

jah wat doe je dan ook zo ver weg te gaan studeren. ga naar brabant, is nog gezeligger ook Haha!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 16:16

Ik zit nu in het derde jaar, en tevens het laatste jaar, maar ik ben echt blij dat bij mij het eind in zicht is... als je vraagt wat heb je al die jaren gedaan zeg ik: niets... wel makkelijk zo'n papiertje verdienen...

:){

ruitje

Berichten: 12286
Geregistreerd: 29-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:03

Hogeschool Rotterdam meld zich aan,ook erg herkenbaar......ik vraag me ook af waar ik al dat geld voor betaal !

24/7 buiten en een binnenbak in de Randstad? Het is er:
insta: https://www.instagram.com/staldegroenemeer website: https://www.staldegroenemeer.nl

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 17:19

En het stagejaar kost ook gewoon 1600 euries. Ze komen TWEE keer (ja lees maar goed!) kijken bij je!! dus zo'n 800 euro per bezoek Boos!
In een boze bui heb ik weleens tegen ze gebruld dat als ze een bedrijf waren, ze al harstikke failliet waren gegaan, wat een service Stoom uit je oren

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:35

*LOL* Wist je dat je voor ver onder de kostprijs studeert. Als je zelf lessen/opleidingen en daar een leraar bij uitnodigt. ben je veel duurder uit. Dan haal je het niet met €300 p.p per uur!

- Offline -

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:19

Waarom denk je dat ik gelijk een eigen pc met printer en internetverbinding heb geregeld, na me 2 maanden behelpen? En dan vlak voor de deadline een fatsoenlijke pc op school vinden, vergeet het maar Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:48

Ik ben ontiegelijk blij dat ik mijn eigen pc, printer en internetverbinding op mijn kamertje heb
Op zich is het bij ons op de Universiteit wel goed geregeld, maar aan lawaai om je heen en meeglurende mensen kan je niets doen...
*Universiteit Antwerpen

Ik heb trouwens ook op Hogeschool Rotterdam gezeten. Was inderdaad altijd een drama met de computers. Altijd waren de lokalen helemaal vol. Alle comps bezet. Was irri.

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 06:06

Hahaha, hier nog een Inholland Alkmaar ganger Haha!
Ik ga vandaag dus te vroeg naar school, alleen al om een pc te bemachtigen Scheve mond
Ik word er ook echt niet goed van...er is echt nooit een pc te vinden tijdens de normale tijden Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 07:21

Ik neem tegenwoordig mijn laptop mee naar school. Ik ga dan maar in een rustig hoekje in de kantine zitten of met mooi weer buiten. Erg handig dat nieuwe wireless netwerk in het gebouw OK dan!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 07:42

Oooooo wat bof ik met mijn heerlijke avondopleidingkje! Ik doe alles thuis op mijn com, en neem de boeken van de bieb mee. Alleen de stages ben ik helemaal niet over te spreken, wat een zooitje!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 08:08

superlenie schreef:
Hahaha, hier nog een Inholland Alkmaar ganger Haha!
Ik ga vandaag dus te vroeg naar school, alleen al om een pc te bemachtigen Scheve mond
Ik word er ook echt niet goed van...er is echt nooit een pc te vinden tijdens de normale tijden Boos!


Je moet inderdaad om 8 uur al voor de deur liggen anders ben je al te laat. *droomt van eigen laptopje* wat zou dat fijn zijn!

Ik deed eerst avondopldeiding, dan is de school een stuk leger Haha! , nu zit ik iets meer dan een jaar op de dagschool.

En die nieuwe koffieautomaten! Je kan alleen met je chipknip betalen Boos! , voor de dichtsbijzijnde oplader moet ik 10 km bij mijn woonplaats vandaan! Langs het station kom ik ook niet sochtends. Dus dan maar thermosfles mee he, is nog goedkoper ook OK dan! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:10

Hahaha, ik heb een pc! jajaj in de bieb!

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:12

joh ik zou niet eens mijn wachtwoord weten Bloos

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-04 08:16

superlenie schreef:
Hahaha, ik heb een pc! jajaj in de bieb!

OK dan!
alleen mag je daar weer niet je tas bij je hebben, moet je alle zooi met je meeslepen Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:17

Ja die koffieautomaten! Boos!
Ik gebruik mijn chip ding nooit.
En hetzelfde met het opwaarderen van de kopieerkaart. Er kan alleen nog maar briefgeld in dat ding! Grrrrrrr
En het stomme opwaarderen van je printtegoed... ben je net fijn aan het printen *flop* uw printtegoed is op...
En altijd als ik te wieniggeld op mijn kopieerkaart heb, en het dus niet kan opwaarderen!


[edit] ja, dit is idd erg *piep*, niet eten en drinken....en al die zooi ja, ik zal het zo maar ff gaan halen.... [/edit]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:59

Die chipknip Haha! Was ik na twee jaar net helemaal gewend, om een chipknip te gebruiken op school, hebben ze die automaten net weer veranderd naar muntjes... Nu heb ik bijna nooit muntgeld mee, handig! Opwaarderen van je chipknip voor printen en kopiëren gaat gelukkig nog wel via de chip, ik doe meestel er behoorlijk veel in een keer opzetten, dan ben ik daar dan voor een paar maandjes vanaf Haha!


esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:59

Inderdaad hoe herkenbaar allemaal. Ik moet nog een half jaar en met een beetje geluk ben ik dan klaar. Heb het helemaal gehad.
Het vreemde vind ik eigenlijk, dat je niet anders hoort. Iedereen klaagt momenteel over zijn school en het onderwijs in het algemeen. Er mankeert vanalles aan. Vooral als het op begeleiding aankomt, valt er weinig goeds te melden.

...

Forestmeisje

Berichten: 711
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Velp GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:15

Ik ken dit, ik had dat vorige week nog op de middelbare ik hoorde eigenlijk in het 1e van het mbo te zitten maar k zat in de 3e, k had het helemaal gehad met die stomme vakken, dus ben ikdingen gaan uitzoeken nu zit ik in de vooropleiding van het mbo spw3 tot maart.. en daarna in spw 3 Lachen

Reddy, mijn kleine meisje.. Ik hou van jou!!

lonnie

Berichten: 7845
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Moergestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:34

ik ga ook dood op school hoor Haha!, idd nooit computers, nooit stoelen/plek in de pauzes, alles is heel slecht geregeld en de opleiding is ook nog eens stom......

L1+1 met Luna
Luna, Ciera, Rover, Zwier en Ollie
op 15-10-2010 afscheid genomen van Ollie...rust zacht op de groene weiden manneke!

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:38

Heb het zelfde alleen nu het 'echte' leven in zicht komt (lees: serieuze baan) begin ik stiekum toch weer naar school en studentenleven te verlangen!!!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:45

Bij ons op de UvA zijn er op zich nog wel genoeg computers, maar alleen op de eigen faculteit (o.a. Informatica), de algemene zalen zijn tussen 11 en 3 altijd hopeloos.
Kwaliteit van het onderwijs word de laatste jaren steeds beter moet ik toegeven, maar het aantal docenten dat buiten college per mail aanspreekbaar is neemt daarentegen wel rap af. Het wordt steeds onpersoonlijker allemaal.

Ik heb het ook helemaal gehad, maar ja ik doe er ook al veel te lang over Bloos (niks met de paarden te maken hoor! *kuch* Knipoog )