Tong piercing??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Tong piercing??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 12:11

Ik wil al best lang een Tongpiercing..
Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, haha maar ik vind het echt mooooooi Party!!
Maarja,1 ik moet mijn moeder nog over zien te halen..maar dat is niet het belangrijste punt...
Ik hoor allemaal van die nare verhalen erover?
Wie heeft er allemaal een tongpiercing? en hoe gaat dat in z'n werk..?
Vanaf dat je em laat zetten.. totdat je gewoon het goeie maat staafje hebt.
En hoeveel kost het ongeveer? Wat is een goede zaak om het te laten zetten?
Reacties graag?!! Lachen

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 17:38

Ik heb het 1x op TV gezien. Daarvoor wilde ik al geen piercing en daarna al helemaal niet meer. Dat meisje waar ie gezet werd viel half flauw. Nee, echt niks voor mij, maarre veel succes!

Noortje__

Berichten: 239
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: huissen(omg. arnhem)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 17:59

hoi 4 vriendinnen van mij hebben er 1 en vonden t absoluut niet veel pijn doen ze zetten een klem op je tong en steken de naald er doorheen en daarna doen ze er t staafje doorheen ziet er niet eng uit vind ik.groetjes noor

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:52

Ik wou dus ook een paar jaar geleden een tongpiercing maar door die verhalen heb ik het ook maar niet meer gedaan. Ik vind het wel nog steeds gaaf, maar het moet wel bij je staan.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:24

een meisje uit mijn klas heeft er ook een, het lijkt mij veel werk 3x per dag ontsmetten en ze had afgelopen weekend een opgezwollen tong van hier tot ginder! nou lekkuh, je moet het zelf weten als je het er voor over hebt of niet

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:50

Een kennisje van mij heeft er ook 1 laten zetten. Het zetten zelf viel erg mee, alleen de drie dagen erna kon ze enkel door een rietje eten en drinken omdat haar tong vreselijk dik werd! Blegh!

Mij niet gezien hoor, een tongpiercing! Maar veel succes!

Rivendell

Berichten: 6819
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 23:02

Ik heb er ook één en ik heb er nooit last van gehad. De eerste 2 dagen was het wat dik door de listerine waa je mee moet speoeln maar verder niets. Ik ben vrij snel gestopt met het spoelen want ik kon niet tegen dat spul. Verder heb er ik er geen seconde spijt van.
Het doet trouwens niet echt pijn om het te laten doen. Het prikt even en daarna is het over. Ik vind een gaatje in je oor schieten pijnlijker dan dit.
Zorg wel dat als je het doet, je naar een echte piercer gaat en niet een vage persoon die alles thuis doet. Je kan bij de GG en GD opvragen of iemand de juiste papieren ervoor heeft.
Succes

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 13:55

chantal1 schreef:
Ik wou dus ook een paar jaar geleden een tongpiercing maar door die verhalen heb ik het ook maar niet meer gedaan. Ik vind het wel nog steeds gaaf, maar het moet wel bij je staan.


inderdaad.

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:51

doet absoluut geen pijn, en als je het de eerste paar dagen goed verzorgt met van dat spoelspul (wat je er als het goed is bijkrijgt) dan heb je weinig kans op een dikke/ontstoken tong. De eerste paar dagen kan ie wat dikker zijn maar dat is normaal. Na ong 10 dagen krijg je een nieuwe, een kortere, omdat je tong dan (allang) weer z'n normale dikte aangenomen heeft.
Het pijnlijkste is eigenlijk het eten de eerste dag, voorderest valt het 100% mee. Ik heb mij laten vertellen door m'n piercer dat het 10x minder pijn doet dan een navelpiercing en het klopte ook nog....

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:14

....weet je wel dat het maar liefst 4 jaar duurt voordat het echt genezen is? Je tong is een spier en die genezen helemaal niet snel....!
Mij niet gezien hoor, maar veel succes als jij het wel durft!