jongen achter mij aan, wat moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

jongen achter mij aan, wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 20:32

Ik heb nogal een probleem.....

Ik zit sinds een maand op een manege waar ik een tinker merrie lease... En het is echt zo ontzettend leuk daar, vroeger als paardrijmeisje werd je gewoon als iemand gezien die daar een beetje komt "leren paardrijden", en nu ga ik echt leuk met iedereen om enzo, zo gezellig Haha!
Maar nu komt het...

Er is dus een jongen, N.

En hij doet heel aardig tegen me en praat altijd leuk met me enzo, en dat vind ik juist gezellig, maar van de week zou die een stukje met me mee rijden omdat ik een heel eind in het donker naar huis moest fietsen... Dus ik vond dat wel goed maar hij bracht me helemaal naar huis...... En hij vraagt de hele tijd dingen hoe oud ik ben en hoe ik heet enzo, maar in principe heel normaal...en ik vond het bovendien wel aardig natuurlijk maar inene wilde hij afspreken en ik zei gewoon ja (!!!) maar dat wilde ik achteraf helemaal niet want ik dacht zeker dat hij iets van me wilde terwijl ik allang al een vriend heb!!!
Maar goed gisteravond zou hij me dus oppikken bij de manege om mij op te halen (!!!) Maar ik moest dus zeggen dat ik niet met hem mee kon dus ik zei maar dat ik al een andere afspraak had wat ik was vergeten.. Maar dat was zo zielig hij keek meteen zo sip Boos!

Nou en toen waren vriendin en ik nogal melig enzo en uiteindelijk fietste we om 10 uur naar huis... bracht hij ons weer naar huis, terwijl hij de hele andere kant op moest en het regende keihard Verward

Vraagt hij of ik mee ga een pannekoek eten ???? Dus ik zeg maar dat ik daar niet van houd...

Uiteindelijk was hij weer terug gegaan, maar goed ik dacht hij moet gewoon weten dat ik al bezet ben.... Maar ik weet gewoon niet hoe ik dat moet zeggen...

Hij heeft een eigen paard en vandaag vroeg hij of ik op zijn paard wilde rijden.... nou natuurlijk wilde ik dat Haha!

En daarna vroeg hij of hij dit weekend wat af wilde spreken maar ik durf niet naar hem toe te gaan en te zeggen hoe het dus zit, straks wilt hij gewoon alleen vrienden zijn!!

Wat vinden jullie hiervan, zouden jullie gewoon zeggen waar het op staat??

Ik wil hem niet kwetsen, maar ik heb het gevoel dat ik hem juist hierdoor alleen maar hoop geef... en hem juist kwets...

Ik vind het zo sneu, hij doet echt alles... Boos! Help, wat moet ik doen??

OK dit klinkt best zielig he ????


[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:09

Nu hou je hem aan het lijntje, ik zou dus maar snel eerlijk tegen hem zijn! Gewoon, dat je het gevoel hebt dat hij jou als meer dan alleen een leuke vriendin ziet en dat jij hem dat gevoel absoluut niet wilt geven omdat je al een lieve vriend hebt. Want als ik het zo lees dan denk ik echt dat hij meer wilt, en zo niet, dan is dat iig zeker duidelijk voor jullie allebei!

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:40

Ja het is wel duidelijk dat hij meer wil (zeggen meerdere), maar bedankt voor je reactie, ik zal toch eerlijk moeten zijn.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:42

Verplaatst van VvdD naar AM.

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:48

Zeg hem dat je hem aardig vind maar dat hij niet moet verwachte dat je iets meer wil dan alleen vriendschap omdat je al bezet bent. Dat je heel gelukkig bent met diegeen die je nu hebt enz enz.. Zeg verder dat je zijn vriendschap erg wardeer en dat je gewoon goede vrienden wilt zijn.. Als je niet duidelijk tegen hem bent hou je hem idd alleen maar aant lijntje net zoals amable al zegt.. Wees duidelijk anders blijf je hier mee zitte..

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:48

Wil je mijn titel niet veranderen?


[edit ellende: overdaad aan leestekens verwijderd]

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:49

In de Boktregels staat dat onduidelijke titels (zoals 'Help mij') worden aangepast. Vandaar dat ik je titel heb veranderd.

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:49

dank je this is me...... ik ga het van de week zeggen...... als ik hem zie... aaah en dat is moeilijk want voor dat soort dingen ben ik wél verlegen Boos!

remi

Berichten: 1714
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Heenvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:54

Even diep ademhalen en gewoon doen Haha! Veel succes in elk geval.

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 21:59

Oke.. *slik* hihi.. dank je

pmarena

Berichten: 48067
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:31

Joh , je hoeft hem toch niet te vertellen dat je een vriend hebt en met hem niks wil Verward

Dat staat zo stom !

Je kan het hem ook zelf laten ontdekken dat je een vriend hebt ,
door er wat over te zeggen of hem mee te nemen ofzo.

Je kan gerust eens in een gesprekje zeggen dat je nog naar je vriend gaat , of wat je van het weekend voorleuks met je vriend gedaan hebt ...
noem hem gewoon eens in het gesprek en dan weet die jongen meteen dat je een vriend hebt waar je blij mee bent , hoef je verder niet moeilijk te doen

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:33

zeg dat je lesbi bent!

pmarena

Berichten: 48067
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:36

Maar alleen als dat echt zo is , anders is het liegen Schijnheilig

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:45

pmarena schreef:
Je kan het hem ook zelf laten ontdekken dat je een vriend hebt ,
door er wat over te zeggen of hem mee te nemen ofzo.

Je kan gerust eens in een gesprekje zeggen dat je nog naar je vriend gaat , of wat je van het weekend voorleuks met je vriend gedaan hebt ...
noem hem gewoon eens in het gesprek en dan weet die jongen meteen dat je een vriend hebt waar je blij mee bent , hoef je verder niet moeilijk te doen


dit is wel een ideetje , komt t misschien minder hard aan , maar als je niks zegt en hem aan het lijntje blijft houden
word de klap voor hem alleen maar harder !

@sp-> werkt niet ! meeste jongens vinden je dan alleen maar nog interessanter (spreek uit eigen ervaring Knipoog )
daarbij komt hij er uiteindelijk toch wel achter dat ze al een vriend heeft
en heeft ze dan dus gelogen , nee das n lekker gevoel ...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 03:45

Op het moment dat hij zegt zullen we wat doen in het weekend kan je toch gewoon zeggen dat je vriend het daar niet zo mee eens is *zeg ik altijd lachend...eh als ik een vriend heb dan* of dat je dan al een afspraak hebt met je vriend?

Om er een heel gesprek voor aan te knopen vind ik een beetje onnodig, 1 zo'n antwoord en je bent klaar.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:21

SuperPepeijn schreef:
zeg dat je lesbi bent!


Werkt altijd!!

manzano

Berichten: 23907
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:30

Gewoon je vriend een keer meenemen. Dan is het in 1x duidelijk denk ik Knipoog.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:17

Precies wat Sily zegt: Gewoon tussen neus en lippen door zeggen. Dus als hij vraagt of je morgen wat kunt doen, dan zeg je gewoon: Helaas, dan heb ik al wat met mn vriendje afgesproken. Dan is het voor hem duidelijk en staat hij niet zo voor joker (wat hij wel doet als je zegt dat je hem alleen als vriend ziet etc)

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:30

idd. je vriend meenemen.. dan weet hij vanzelf dat hij geen kans bij je maakt..

iig geval dat hoop ik dan maar Vork

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:07

pmarena schreef:
Joh , je hoeft hem toch niet te vertellen dat je een vriend hebt en met hem niks wil Verward

Dat staat zo stom !

Je kan het hem ook zelf laten ontdekken dat je een vriend hebt ,
door er wat over te zeggen of hem mee te nemen ofzo.

Je kan gerust eens in een gesprekje zeggen dat je nog naar je vriend gaat , of wat je van het weekend voorleuks met je vriend gedaan hebt ...
noem hem gewoon eens in het gesprek en dan weet die jongen meteen dat je een vriend hebt waar je blij mee bent , hoef je verder niet moeilijk te doen


Daar heb ik nog niet aan gedacht haha!!! Dat is wel een goeie...
Hij bracht me gister naar huis en toen liep hij weer over zichzelf op te scheppen... dus ik doe een fake telefoon gesprek met me vriend met mn mobiele, waarbij ik duidelijk IK HOU VAN JE en LIEVERD zei... maar hij hoorde het niet want hij had een helm op Cool

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:09

manzano schreef:
Gewoon je vriend een keer meenemen. Dan is het in 1x duidelijk denk ik Knipoog.


haha, zou kunnen maar die is als de dood voor paarden Lips are sealed
Dan is hij binnen no-time weer weg Cool

TINKYgipsy

Berichten: 242
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 11:11

Jaaa ik weet het ik ga zeggen dat ik volgend weekend bij mn vriend blijf Cool
Ahhh wel sneu ik weet hoe het voelt om iemand leuk te vinden die al bezet is Ach gut

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:46

youngster schreef:
Werkt altijd!!


Werkt altijd averechts ja Haha!

Ik heb het 2 keer gezegt omdat ik iemand zat was, en twee keer de vraag gehad of wij dan ook in waren voor een trio, niet zo'n goed idee dus Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:11

Sily schreef:
Werkt altijd averechts ja Haha!

Ik heb het 2 keer gezegt omdat ik iemand zat was, en twee keer de vraag gehad of wij dan ook in waren voor een trio, niet zo'n goed idee dus Knipoog


haha Haha! je valt dan toch op vrouwen en niet op mannen.. Wat is dat toch met mannen en 2 vrouwen?? Verward

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:00

SuperPepeijn schreef:
zeg dat je lesbi bent!



Hahaha hij is leuk,maar inderdaad de fantasie van de man wil dan nog wel eens op hol slaan en willen dan gelijk een trio.
Volgens mij weten sommige mannen niet helemaal wat een lesbi is Verward
Sukkels Tong uitsteken