Gister: Een echte PECHdag.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Gister: Een echte PECHdag.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 18:55

Zaterdag dus. Bij mij verklaard tot een echte pechdag!!!

Het begon smorgens al dat de versnelling van mn auto niet in de achteruit wou. Dikke ruzie met dat ding, maar uiteindelijk wel gelukt.

Later paard uit de wei gehaald en gaan zadelen om te gaan stappen over de weg (ivm rug die net herstelt is van het paard) Ben nog niet weg of mevrouw zegt geen zin te hebben en keert een paar keer om. Gaat stilstaan komt een paar keer goed om hoog en loopt achteruit bijna de sloot in en tegen een picknickbank aan. Uit eingelijk flink gedrijgd met de zweep en ze ging eindelijk in de vooruit. Ondertussen ben ik er ook nog 2 keer heel hard vandoor gegaan. 1e keer midden op het fietspad omdat er een aantal paarden gigatisch begonnen te rennen en te springen. en daarna nog een keer een bok die in beweging kwam. Uiteindelijk veilig thuis gekomen.(moest hier naderhand ook wel om lachen. maf dier)

Wil ik gaan voeren, pak het flesje myo cure van de plank om door het voer te doen, en ja je raad het al, het flesje gleed op de 1 of andere manier uit het doosje en jawel in honderden stukjes op de grond, en alles liep over de grond. Gelijk maar weer nieuwe besteld via spoedbestelling. (want dit heeft ze nodig ivm de spieren in haar rug die losgemaakt zijn).

s'avonds ga ik mijn paard opscheren en ja hoor de mesjes bot. Ik had wat slobber meegenomen wat ik normaal aan de ponys voer. Mevrouw heeft 2 happen genomen en de rest door de hele stal heen gemeerd en zelf zat ze er ook onder. Voor dat ik weg ging nog even een snoepje gegeven valt de emmer met snoepjes uit mn handen en de deksel zat er natuurlijk niet goed op dus alle snoepjes door het hele gangpad heen...

Nou dat was het wel zo een beetje.

Vandaag is gelukkig beter verlopen.

gr.


paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:08

sterkte, was idd een baaldag voor je

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

Ringetje

Berichten: 898
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:14

sterkte.

Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:24

ja dat is echt een baaldag. Ik denk wel dat iedereen dat kent Knipoog

zondag krinfinale rijden

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:57

Citaat:
pak het flesje myo cure van de plank om door het voer te doen, en ja je raad het al, het flesje gleed op de 1 of andere manier uit het doosje en jawel in honderden stukjes op de grond, en alles liep over de grond.


Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat altijd heeft. Op de een of andere manier moeten die dingen mij altijd uit de hand vallen.

Soms is't niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad heilige Anthonius
Rust zacht lieve Eldi.......

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:27

Er zijn van die dagen dat je beter in bed kan blijven liggen.

[o]


Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:56

volgende keer beter he

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:47

ach die pechdag heb je voorlopig weer gehad moet je maar denken.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

pyrrhus
Berichten: 399
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Vledder en spier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 21:57

Zonnebloem schreef:
ach die pechdag heb je voorlopig weer gehad moet je maar denken.


Ja haha, dat is inderdaad ook wel weer zo.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, AnniekSolana, AVdB96, Inney, lovelucydan, paardje2013, Rex_Rolfo, TurboDi, W1ckedWitch en 105 bezoekers