1e keer L1

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

1e keer L1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 23:06

he hallo allemaal
vandaag was het dus zover, na onze overwinning van vorig weekend, onze eerste keer L1
ik moest dus in spijkerboor starten, daar eenmaal aangekomen waren we dus te laat omdat er 2 bruggen open waren en er dus file stond
gauw ko opgezadeld en een beetje losgereden
toen moesten we dus ons eerste proefje rijden, wemaakten een paar kleine foutjes maar toch waren we erg tevreden de tweede proef net zo
nou ik kojack uitgestapt, afgezadeld en net toen we de transport beschermers hadden omgedaan kreeg ko het in zijn bol en ging er vandoor we konden hem vangen in de buitenbak nadat hij een showtje had gegeven en lekker had liggen rollen
nou toen de prijsuitreiking, was best wel zenuwachtig want ik wil erg graag selecties L1 rijden en moest daarvoor 4 weken voor de selecties 3 winstpunten hebben
nou ik was een keer eerste en een keer tweede en had dus 3 winstpunten, goh wat ben ik blij
dus mijn paardje heeft zich vandaag weer eens super gedragen
groetjes

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 23:24

Gefeliciteeeeeeerrrd Knipoog

Voor jou en natuurlijk je paardje!

Groetjes smousje.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 17:34

Goedzo! Gefeliciteerd!

Valt het tegen om de eerste keer L1 te rijden. Ik moet 2 juni L1 starten, ook de eerste keer, ben namelijk bang dat er vanalles mis gaat!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 19:07

hey
oh het viel best wel mee, maar omdat ik dus die punten voor die selectie moest hebben was ik zenuwachtig
ben erg blij dat ik er vanaf ben
groetjes

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 16:24

L1 rijden valt best mee hoor, ik neem aan dat je dat in je les allang al doet, die oefeningen, dus dan kan je het best! Het is makkelijker dan je denkt, ik was de eerste keer ook zenuwachtig, maar dat was echt nergens voor nodig, het is helemaal niet zo moeilijk!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 16:34

ik doe het je nog niet na .. Knipoog
heel goed!

er zit trouwens vind ik wel degelijk een aardig verschil tussen B en L1!
iedereen doet zo neerbuigend over de L1, maar je paard moet wel echt L1-niveau zijn, anders rijdt je niks.

lijkt logisch misschien, maar dat is het niet altijd Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-02 13:12

he hallo
ja tuurlijk reed ik al een tijdje in de les hoger, maar omdat ik dus die 3 winstpunten moest hebben voor de selecties was ik zenuwachtig
en het is pas onze 4e wedstrijd we zijn 3x in de b gestart en hebben 11 winstpunten gehaald en hebben de b-cup gewonnen en nu gaan we dus de selecties doen goh wel spannend hoor
groetjes