mr ed superstore de moeite waard??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
darinka
Berichten: 694
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: alkmaar

mr ed superstore de moeite waard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 18:50

wij willen dinsdag naar mr ed maar nu wilde ik even wweten of dit de moeite is of dat je net zo goed naar horse lover kan gaan
We komen namelijk uit alkmaar en t is best een eind rijden in vergelijking met de horselover
Is het groot en hebben ze veel in hun assortiment aan verzorgings spulletjes als glansspray etc en hoofdstellen ?? bitten
En hoe is de prijs

En is de winkel van horselover de moeite om heen te gaan kwa hoeveelheid wat ze aanbieden(in bennebroek)


o_floor_o
Berichten: 196
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: De Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:04

het assortiment is toch in iedere zaak ongeveer hetzelfde,als je alleen maar verzorgingsspullen nodig hebt en glansspray zou ik niet zo ver reizen

XxXxX van FloOr...

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:11

ikzelf vindt het nog steeds het oude winkeltje van toen ze vroeger net begonnen,ja het is groter maar dat is ze omdat i.p.v 1 zelfde artikel 10 dezelfde hebben liggen...

sorry,ben geen mr edfan

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:26

ik zou er ook niet vanuit alkmaar helemaal naar maasland toe rijden..

Ze hebben geen dingen die ze in een mega klein winketje ook niet hebben.. Een winkel die ik wel zou aanraden is Ruiterhuis in Waldeck (den haag) daar hebben ze een hele grote collectie van Anky, Pikeur ed.

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:28

Leuke winkel, maar niet groot genoeg om een compleet daguitstapje van te maken. Als je uit Alkmaar moet komen, zou ik het niet zo snel doen.

Extremely rare and Beyond Compare

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:33

Ik kom uit hoorn. en ben er laatst heen geweest voor een dagje uit. het is wel groot en ze hebben wel veel. maar wel veel dure merken! dus als je veel te besteden heb is het de moeite waard. als je wat zuiniger aan wil doen. zou ik het dichterbij opzoeken!

Zensation Z1 + 3 Mijn Toppertje.

prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:37

Je kan ook naar Nieuwegein rijden, daar zitten Horse Plaza en Freddy's schuin tegenover elkaar. Heb je gelijk twee zaken in 1 keer rijden Lachen.

Extremely rare and Beyond Compare

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:03

Ik ben 2x bij mr ed geweest maar vind het assortiment niet echt groot, hyporama heeft wel veel maar die vind ik weer niet fijn om te shoppen. Divoza (zoetermeer) is wel netjes maar niet goedkoop. Ik vind het prettiger om naar Van Rijs te gaan daar wordt je vind ik tenminste heel netjes geholpen.
Dus als je toch een dagje op stap wilt... eerst Mr Ed, dan Hyporama, dan Van Rijs en via Zoetermeer terug richting Amsterdam... weet je zeker dat je je dan kan doorkomen.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:26

ik vind het een hele leuke winkel! niet zo groot als hyporama en divoza maar ze hebben er hele leuke spulletjes en het zijn hele aardige mensen.. ze doen nooit moeilijk over ruilen of als er iets niet goed is.
Ik vind ze ook niet duur, helemaal door de stempelkaarten (in feite heb je dus op alles 10% korting).

Ik ga voor bijna al m'n spulletjes naar mr Ed, onze hele stal is min of meer vaste klant eigenlijk Knipoog

maar ik zou er dan inderdaad een heel dagje van maken als je helemaal uit alkmaar moet komen Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:55

Ik zou niet vanuit alkaar 2 uur gaan rijden voor de Mr. Ed. De winkel is wel aardig groot, maar lang niet zo groot als Van Rijs of Hyporama.
Ik ga er altijd heen, omdat hij gewoon dichtbij is. Ze hebben er dure en goed betaalbare spullen. Keuze zat in prijzen, als je het mij vraagt.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:58

Tartuffo schreef:
Dus als je toch een dagje op stap wilt... eerst Mr Ed, dan Hyporama, dan Van Rijs en via Zoetermeer terug richting Amsterdam... weet je zeker dat je je dan kan doorkomen.


*LOL*, dat doe ik eens in de zoveel tijd met een vriendin van mij. Alleen beginnen we dan bij Hypoplaza, dan Divoza en dan Van Rijs.
En meestal hebben we dan al tijd tekort Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:26

ik ben er afgelopen zomer geweest en ik vond het tegen vallen. Ik had echt een superstore verwacht, maar zo veel hadden ze eigenlijk niet, veel van hetzelfde dat wel. ik vind hyposerie en de divoza's leuker om naar toe te gaan.


darinka
Berichten: 694
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 13:09

nou we zijn er uit we gaan naar de horselover in nieuwegein is niet zo ver maar heen wel een hoop geloog ik

bedankt voor de reacties!!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:17

Mr. Ed is ook nog veel jonger als de Hypo's en Divoza. Ik kan me nog herrinneren dat ze (ik denk hooguit 5 jaar geleden) het winkeltje nog in de schuur aan huis hadden! Ze zijn in die paar jaar onwijs gegroeid, maar het lukt natuurlijk nooit om in zo een korte tijd groter te worden dan de grootste ruitersportzaken met meerdere dependances.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:49

Citaat:
Mr. Ed is ook nog veel jonger als de Hypo's en Divoza. Ik kan me nog herrinneren dat ze (ik denk hooguit 5 jaar geleden) het winkeltje nog in de schuur aan huis hadden! Ze zijn in die paar jaar onwijs gegroeid, maar het lukt natuurlijk nooit om in zo een korte tijd groter te worden dan de grootste ruitersportzaken met meerdere dependances.


Hey, ik kan het me ook nog herrineren idd
Als je ziet wat ze in 5 jaar hebben opgebouwd, is het echt een hele vooruitgang. Ze zijn al bezig met de opslagplaats (die zit gewoon zichtbaar in de loods) te verplaatsen om nog meer artikelen te kunnen verkopen enz! Ik ben benieuwd.

Ik zou het aanraden om het op een route mee te pakken (via r'dam naar den haag ofzo) maar niet om er alleen heen te gaan! Het is een heerlijke winkel, maar een dagje hou je daar niet vol.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:03

Volgens mij is geen enkele ruitersportzaak de moeite waard om zomaar half NL voor door te crossen. Knipoog

Tenzij je iets heel speciaals nodig hebt en je weet dat je het alleen daar kunt krijgen. Of je bent toevallig in de buurt, dan kun je het leuk combineren. Maar het basisassortiment is toch overal nagenoeg hetzelfde, alleen hebben ze bij de ene zaak meer van merk A en bij de andere zaak van merk B. Knipoog

Ik bedenk me nu dat ik binnenkort ook nog eens bij Mr. Ed langs moet, heb een paar maanden geleden een waardebon gewonnen op een wedstrijd. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:44

Mr Ed bestond al voordat ze een winkel hadden. Ze delen toen alleen bestellingen. Op de manege waar ik eerst stond hadden ze daar regelmatig producten van.


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:46

Eerst was het Horses Service Ruitersport en daarvoor was het gewoon Poot (toch?)
De naam Mr. Ed bestaat nog niet zo lang.

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:50

klopt. Alleen poot was de achternaam van Gerda Poot (de eigenaresse).
Het was een bijnaam voor MR-ed. Ik noem het eigenlijk nog steeds poot.

de site is trouwens: www.mr-ed.nl

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:41

Ik ben erg nog nooit heen geweest, ik ga meestal naar een kleiner zaakje in Prinsenbeek. Ook omdat ik graag zeker wil weten. dat als iets noet goed is, dat ik dezelfde dag nog terug kan, en dat het geen kilometers ver rijden is. Ik ben wel benieuwd naar de winkel, maar vbolgens mij zitten er hier niet echt in de buurt, of iig niet te ver weg dan. Hyporama is wel te doen. maar verder hoeft t echt niet.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:42

Mr. Ed ligt 10 km vanaf mij, dus als je op mijn plaatsnaam klikt zie je waar het ligt.
Het zal niet ver bij jou vandaan liggen, het ligt net aan de andere kant van R'dam.


Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:12

Ireentjuh schreef:
ik vind het een hele leuke winkel! niet zo groot als hyporama en divoza maar ze hebben er hele leuke spulletjes en het zijn hele aardige mensen.. ze doen nooit moeilijk over ruilen of als er iets niet goed is.
Ik vind ze ook niet duur, helemaal door de stempelkaarten (in feite heb je dus op alles 10% korting).

Ik ga voor bijna al m'n spulletjes naar mr Ed, onze hele stal is min of meer vaste klant eigenlijk Knipoog

maar ik zou er dan inderdaad een heel dagje van maken als je helemaal uit alkmaar moet komen Lachen


ja wij ook
en horselover / hypoDrama is wel groot maar vind dat dus alles behavle een fijne winkel.
divoza is inderdaad groot maar duurder, nee mr. ed i seen erg fijne winkel ! OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 bezoekers