Car verhaart niet echt geweldig!! grrr Lijnzaad dan maar???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Car verhaart niet echt geweldig!! grrr Lijnzaad dan maar???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 11:32

Hij heeft nog heel veel haar, maar niet over zijn hele lichaam, terwijl het zo warm is, de laatste tijd Verward Ik snap het niet. Misschien komt het doorrdat hij wat ouder word. Op zijn nek en buik laat het wel goed los, maar op zijn rug en kont niet. Ik heb het met alle soorten borstels geprobeerd(ros,poetsblok,poetshandschoen) maar het gaat er echt een langzaam af. Zal ik hem lijnzaad moeten bijvoeren, of is dat niet echt nodig??

gr Kathelijn

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:40

Nou, kwaad kan het in ieder geval niet, maar je kan ook bijv. zonnebloem olie proberen. Of lijnzaadpoeder, iedere dag een schepje over het voer.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:37

Kijk eens naar wat je voert en wat erin zit qua vitaminen en mineralen.
Ik voer nu voor het eerst een compleet voedingsupplement voor deze periode (Maxh)
Ze zijn zo goed als klaar met verharen,lekker glad dus ,als een spiegeltje staan ze te glanzen.
De shet is 30 en krijgt het ook want vitaminen en mineralenopname is minder bij deze oudjes Haha!

kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:55

Kwaad kan het inderdaad niet. Als ze er nou helemaal niet door komt moet je misschien gaan scheren. Want omdat ze wat ouder worden krijgen ze ook meer last van de warmte...
Maar zou wel lijnzaad gaan voeren.

Kim

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:27

Scheren nu nog ?Nee zou ik niet doen,moet ie evengoed nog energie over hebben om een zomervachtje te krijgen.
Goede vacht is een afspiegeling van hoe het inwendig werkt.

www.maxh.nl