Mentaliteit?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Mentaliteit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 21:20

Vanochtend kom ik opgewekt beneden om naar de carrousselwedstrijden te vertrekken, en wat ik toen aantrof ..

Het voorportier van mijn auto, helemaal ondergekrast. Nou, je kan je voorstellen dat mijn dag gelijk goed vergald was. Ik, die altijd zo zuinig op het autootje is. Altijd ruim parkeren, niet bij karretjes enz enz.
Nou heb ik nog het ´geluk´dat het een leaseauto is en ik dus alleen een eigen risico moet betalen, maar dan nog!

Als je toch per ongeluk met een voorwerp of een karretje een auto beschadigd, dan heb je toch het fatsoen een briefje onder de ruitenwisser te doen? Dat lijkt me toch niet meer dan normaal. Maar nee, er wordt gedacht, ´ach het is mijn auto niet, wat maakt het uit´.
Van zulke mensen walg ik dus echt, bah! Misselijk


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:38

Hadden wij ook, gelukkig had iemand anders het gezien en meteen bij ons aangebeld, maar je hebt er van die leipe vuilnisbakken bij die gewoon doorrijden. Verschrikkelijk asociaal. We begrijpen allemaal dat een ongelukje kan gebeuren, en daar hebben we de verzekering voor toch? Had inderdaad makkelijk een briefje onder de ruitenwisser kunnen doen.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:52

Tja.. mijn moeder had dit ook al 2 !!! keer Verdrietig , idd gewoon a-sociaal gedrag Frusty , l*llig voor je hoor!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:59

Ik stond een keer op de parkeerplaats bij AH. Was iets op de grond aan het zoeken (m'n telefoon Bloos ), gebukt dus, van buitenaf slecht te zien dat er nog iemand in zat. Reed er een vrouw met een volle boodschappenkar vol tegen m'n portier aan! Lekker lomp! Beetje stuurproblemen ofzo. Flinke schade ook, putten en krassen, en ze wilde gewoon doorlopen want ze dacht dat niemand het gezien had. Dus ik uitstappen en vriendelijk doch zeer direct vragen wat ze dacht daaraan te gaan doen en of ze wel vaker doorliep na dat soort geintjes. Ontkende ze het ook nog! Lomp wijf! Hele rel op het parkeerterrein natuurlijk, mensen die zich ermee gingen bemoeien, maar allemaal aan mijn kant stonden }>
Bleek er een man te zijn die het ook gezien had (zat ook in z'n auto) en na bemiddeling door de politie (!) bond ze uiteindelijk in. Vroeg ze of ik dacht dat 100 gulden genoeg was, het was tenslotte maar een oude auto....! Ja, inderdaad 9 jaar oud, maar nog helemaal krasvrij, strak in de lak en nog van m'n moeder ook, die hier beslist niet blij mee was! En zelf bleek dat mens in een nieuwe Jeep Grand Cherokee te rijden.... (met een deuk in de bumper }> *LOL* ) Uiteindelijk is het een verzekeringskwestie geworden en is de schade hersteld en betaald, maar voor hetzelfde geld had ik het dus niet gezien, was ze doorgelopen en had ik het uit m'n eigen zak kunnen betalen.

Nulla tenaci invia est via


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:27

DAt is nou typische nederlandse mentaliteit: "wat ik niet heb, mag jij OOK NIET hebben". Nederlanders zijn heel afgunstig op elkaar.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bolletje29, Eilish, Facebook, GoogleAdsense, lastig, Manieki, Suliko, Varekaj en 152 bezoekers