Hebben jullie ook zo'n keelpijn?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Hebben jullie ook zo'n keelpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 10:20

Sinds een week of drie loop ik rond met een pijnlijke keel en kan ik nauwelijks slikken, het doet gewoon zo'n pijn... Hebben jullie hier ook last van? Is het een of ander virus wat heerst? Daarbij heb ik ook nog eens een onwijze kriebelhoest waar ik helemaal nit goed van wordt. Ik ben ongeveer de enige op de afdeling die nog niet ziek is geweest op de afdeling maar ik voel me toch knap lamlendig sinds een tijdje.......... Bleeeh.

Vraag twee is wie heeft er goeie remedies om en van de kriebelhoest en van de keelpijn af te komen? Het voelt alsof ik een schuurspons heb ingeslikt; Achter in mijn keel is het vuurrood met witte stipjes, het lijkt wel een vliegenzwam en de plek waar mijn amandelen zaten is helemaal gebubbeld......

HELP!!!!!!!!!!!!!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:23

Heb het een paar weken terug ook gehad. Dacht dat het van het schreeuwen bij de voetbal was, maar ik bleef maar een zere keel houden. Na een weekje of drie begon het bij mij wel te minderen. Het enige wat ik gedaan heb is veel drinken, in het begin pijnlijk, maar het verzacht op een gegeven moment wel.

Het heeft wel geheerst, heb meerdere mensen gehoord met deze klachten...

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 12:08

ik heb ook heel erge keel pijn Huilen Verdrietig