Zijn jullie ook zo blij met je juf?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Zijn jullie ook zo blij met je juf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 16:12

Vandaag hadden we (Jacqueline en ik) weer les, na even niet te hebben gelest door omstandigheden. We hadden er flink zin in en juf ook
Naderhand hebben we nog even de les doorgesproken en kwamen we erachter dat we toch wel heel erg blij zijn met onze juf. Ze is namelijk heel geinteresseerd, heeft altijd een complimentje klaar na je les, is lief maar weet ook wanneer ze wat strenger moet zijn. En het belangrijkst: ze geeft je vertrouwen!!

Dusseh: ode aan onze juf
OK dan! OK dan! Echt toppie

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:34

Ja, mijn instructrice is sweet!! En ze geeft ontzettend fijn les

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:35

Gelukkig wel zeg, anders moet ik op zoek naar een nieuwe...
Nee, ik ben heel erg blij met haar. Het is wel aanpoten, maar we hebben een doel en daar gaan we gewoon voor!

MelanieS

Berichten: 1044
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:46

Ik ben heel zuinig op mijn instructrice, zij is mijn goeroe! Haha!

Ze heeft mij 6 jaar les gegeven op de manege waar ik reed, voordat ik mijn paard Kieran tegen het lijf liep. Kieran was nog een veulen dus ik heb haar om advies gevraagd. Zij wist immers precies hoe ik ben, hoe ik rijd en of het kopen van een veulen wel een goed idee was . Zij was razend enthousiast, maar moest mij eerst nog beloven dat ze me zou helpen met het opvoeden en zadelmak maken van mijn bonte beest.
Gelukkig wilde ze dat wel en zodoende komt ze al een jaar of 2 eens in de zoveel tijd naar stal om les te geven.

Op rijtechnisch gebied vond ik haar altijd al goed maar ook in de omgang met een jong paard en v.w.b het zadelmak maken hoef ik niet bang te zijn dat ik iets niet goed doe of de verkeerde aanwijzingen krijg. Het is gewoon goed zoals zij mij begeleid. OK dan!

Mensen om je heen geven je altijd allerlei verschillende adviezen en dat waardeer ik zeer, maar soms wordt je er wel eens gek van, want op welk advies moet je afgaan? Ik volg dan altijd de raad van mijn instructrice en hou daaraan vast.

Er zijn momenten dat ze ontzettend streng is en om mij iets duidelijk te maken kan ze wel eens bot en ongenuanceerd over komen. Alsof ze bang is dat ze anders niet door komt. Gelukkig komt dit niet vaak voor, maar als het gebeurd, moet ik wel een dikke huid hebben en proberen de achterliggende gedachte te begrijpen. Maar de achterliggende redenen zie ik wel en het gaat altijd om wat het beste is voor het paard. En ik laat het voortaan wel uit mijn hoofd om het nog eens fout te doen! Haha! Dus het helpt wel!
Toen ik springles kreeg t.b.v het ruiterbewijs ging ze ontzettend tegen me te keer als ik het fout deed. Ze wilde ze perse dat ik het goed deed en het zou halen, aangezien ik al een keer gezakt was! En mede dankzij haar inspanningen heb ik het examen zonder problemen gehaald. Tong uitsteken

Ik ben op sommige momenten een angsthaas wat paardrijden betreft, maar als zij zegt dat ik het kan, dan doe en durf ik het ook. Lachen

Ik ben echt bevoorrecht dat ze mij lesgeeft. Ze heeft zoveel ervaring en zoveel gevoel voor paarden.
Bovendien is ze ook weg van Kieran, dus dan kan je sowieso een potje bij me breken!! Haha!

"Wat een Tinker Enormus Reusachtig!" :P (LilianR)
Een groots paard is niet meer. Kieran of Oz 28.08.2014


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:12

Mijn instructrice is geweldig! Haha!

Ze is heel gezellig, voor iedereen, en altijd vrolijk. Ze geeft goed les, is absoluut niet te streng, je kan leuk met haar praten...
Ik heb eigenlijk niet graag les van iemand anders Lachen
Ze geeft mijn moeder ook les, privéles, en mijn moeder vindt haar ook heel erg aardig.

Ja ze is super OK dan!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:12

Ik ben ook erg blij met mijn instructrice en ik ben hier dan ook erg zuinig op.
Ze is eerlijk motiverend als het even niet mee zit en erg aardig en bekwaam. Dat is ook erg belangrijk.

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:13

Ik ben ook erg blij met mijn instructrice en ik ben hier dan ook erg zuinig op.
Ze is eerlijk motiverend als het even niet mee zit en erg aardig en bekwaam. Dat is ook erg belangrijk.

marleeniej

Berichten: 636
Geregistreerd: 02-10-04
Woonplaats: Berry, Australia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:16

ik zit momenteel zonder instucteur..... helaas is mijn oude ermee opgehouden en ben ik nu hard op zoek naar een nieuwe, dus wie er nog tips heeft in de omgeving delfzijl/appingedam ( groningen ) ze zijn heeeeeeel erg welkom!

Je kan tegenwoordig zoveel worden dat ik maar gewoon blijf wie ik ben! Loesje

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:32

Zit momenteel ook zonder instructie maar hoop deze winter snel iemand te vinden!!!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:43

Ik ben zeker ontzettend blij met mijn instructrice.
Ze heeft me heel erg veel vertrouwen in m'n pony teruggegeven, nadat het een tijdje wat minder ging.
Ze is geduldig, legt duidelijk uit waarom ik iets op een bepaalde manier moet doen. Ze zegt na de les eerlijk of ze het wel/niet goed vond gaan.
En de complimentjes vliegen om je oren op momenten dat het goed gaat Haha!

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:57

Ik ben wel blij met mn juf (gijsenkim) Haha!
Ze brengt het op een normale manier als ik iets niet goed doe en zegt hoe het dan wel moet, als ik echt aan het klungelen ben lacht ze me uit maar dat vind ik wel grappig Haha! Als ik iets goed doe dan zegt ze het gelukkig ook. Ik krijg zowat elke week te horen dat ik zo'n leuk en braaf paard heb Lachen In die tijd dat ik les van haar heb heb ik toch al best veel geleerd en zo moet het ook.

Gamble

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:00

Ik ben er ook heel blij mee!! Bevalt me prima, en het is altijd heel gezellig!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:28

Vréselijk blij, ik leer elke keer weer zoveel!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:18

Ja ik ben Harstikke blij met mijn Juf!
Ik leer zoveel van haar, elke les weer een beetje meer.


Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:23

Ik ben ook helemaal fan van m'n "juf" ze helpt ons echt goed,we praten altijd gezellig en weet voor alles een oplossing, waarbij ze vaak kan vertellen dat zij dat zelf ook heeft meegemaakt, en hoe ze het heeft opgelost. dat is erg motiverend kan ik je vertellen, dat je "juf"die M2 rijdt met een mega mooi dressuurpaard, ook vaak met dezelfde problemen zit...

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:30

Ik heb een super fijne instructrice. Alleen denken steeds meer mensen daar over, en wordt een les plannen dus erg moeilijk.
Maar ze is mijn stalgenoot, dus ziet me vaak zat rijden en geeft dan wat tips.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:32

Heb geen juf heb een instructeur, maar daar ben ik ook heel blij mee hoor. Als ik in een dip zit praat hij altijd weer moed in. En hij heeft humor als ik bijna depressief op mijn paard zit omdat me iets niet lukt dan maakt hij een opmerking en dan moet je wel lachen. Lachen

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 07:44

ik ben ook erg blij met mijn instructeur.Ik ga echt met sprongen vooruit,zit nooit aan te klooien en hij weet overal wel een oplossing voor

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 07:48

Ik ben ook blij met mn juf, tijdens de groepslessen erg gezellig (echt???). Maar tijdens privélessen krijg je alle tijd en aandacht. Ze ziet wat er gebeurt en neemt alle tijd voor je.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 08:05

Mijn juf is super! Haha!
En dat realiseer ik me de laatste tijd veel vaker, ik kan heerlijk rijden met mn pony, en als je anderen dan soms zo ziet trekken ben ik al helemaal blij dat ik deze instructrice heb, die heeft veel betere oplossingen Knipoog

Ik merk echt verschil, een jaar geleden kon ik nog niet eens op het goede been lichtrijden, nu rijd ik een M2 proef met winst uit Haha!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:03

Maaike schreef:
Vandaag hadden we (Jacqueline en ik) weer les, na even niet te hebben gelest door omstandigheden. We hadden er flink zin in en juf ook
Naderhand hebben we nog even de les doorgesproken en kwamen we erachter dat we toch wel heel erg blij zijn met onze juf. Ze is namelijk heel geinteresseerd, heeft altijd een complimentje klaar na je les, is lief maar weet ook wanneer ze wat strenger moet zijn. En het belangrijkst: ze geeft je vertrouwen!!

Dusseh: ode aan onze juf
OK dan! OK dan! Echt toppie


Bloos! ik wordt er verlegen van...!

Jullie zijn ook super om les te geven hoor OK dan!

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 21:14

Ik ben ook heel blij met mijn meesters Tong uitsteken

» Never give up on the things that make you smile..

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 11:40

Ik ben ook heel blij met mijn juffie!!! Naast mijn juffie is hij ook mn beste vriendje. Dus ik kan niet meer zonder! Haha!

geen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 166 bezoekers