Starlet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Starlet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 22:15

Nou vanochtend was ik natuurlijk supervroeg wakker Haha!
En om acht uur reden we richting hardenberg om Starlet (zo heet ze dus, voor degenen die het nog niet wisten, mijn nieuwe paardje Haha! ) op te halen.
Onderweg was het trouwens best wel mistig, maar goed dat drukte mijn plezier igg niet! Tong uitsteken
Tien uur kwamen we aan in Hardenberg, de eigenaren (op dat moment nog wel *LOL* ) waren bezig haar nog even te poetsen enzo voor de reis.
Ze glom als een spiegel!!!
Daarna nog even koffie gedronken en na een halfuurtje gingen we haar inladen. Dat ging heel makkelijk, ze liep zo de trailer in!
En toen op weg... 2 uren rijden Lips are sealed Maar ze had een gevuld hooi net en we zijn onder weg een paar keer gestopt om even water te geven en even te checken of alles ok was. Onderweg was het lekker rustig dus wel konden mooi doorrijden zonder problemen.
Toen de thuiskomst,
Ze was natuurlijk dolblij dat ze eindelijk weer uit de trailer mocht!
We hebben haar toen tussen mijn pony en mn zusjes paard ingezet en dat bleek een goed idee want ze konden het wel goed met elkaar vinden. Lovers
Na een uurtje op stal te hebben gestaan hebben we alle paarden buiten gelaten en ook dat ging super goed, ze hebben niet eens gevochten.
De een had het veel te druk met eten en weer een ander had het veel te druk met achter Sybrich en Gelbrich (= het veulen van Sybrich, net een week oud Lovers ) aan te lopen. Dus Starlet was bijzaak en kon op haar dooie gemak alles een beetje verkennen. Later besloot ze achter de stoet aan te gaan die achter Sybrich en Gelbrich hing. *LOL*
Aan het eind van de middag hebben we ze weer binnen gelaten en heb ik Goldy (mijn pony) en Starlet nog even lekker gepoetst.
Natuurlijk zijn er over de middag heen nog heel wat bezoekjes geweest van mensen die óf Starlet óf Gelbrich of beide nog moesten bekijken. Lekkere drukke, maar wel hele leuke dag dus! Lovers
En van de miljoen foto's die ik heb gemaakt krijgen jullie natuurlijk ook een paar te zien! Knipoog
Laatst bijgewerkt door Faline op 21-04-02 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt


nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:17

heel veel fun met je nieuwe aanwinst !

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:19

Maar hoe is het daarna verder gegaan?
Hoe bevalt het op haar nieuwe plekje?

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 22:25

puma schreef:
Maar hoe is het daarna verder gegaan?
Hoe bevalt het op haar nieuwe plekje?


*LOL* I know.. de helft van de tekst was weggevallen Verward ]
maar het staat er weer! Knipoog


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:32

leuk joh!! succes ermee, en hopen dat t heeeeel leuk gaat worden met je nieuwe paardje!
leuke naam ook, zo heet een nummer van een band van vrienden van me waarbij k in de clip gespeeld heb Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, Eliine, GoogleAdsense, Ilona__, JameyDL, Kopmeeuw, mariettek, MeesMo, Mondy, Noor17, Patriesje, pillow, Pinacolada, Robin_Rikkie, ryukapple, Texas02, Vagabondo en 148 bezoekers