IEEEKS zometeen.... (verslag!)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

IEEEKS zometeen.... (verslag!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 09:31

een western trail demonstratiemiddag!
Ons eerste echte optreden.
Niet dat we er al wat van bakken Haha! maar tis meer als soort clinic opgezet geloof ik. Ik ben benieuwd hoor. Zit nu in mijn wedstrijdoutfitje te tikken, zenuwtjes nog niet te bekennen gelukkig.
Ben benieuwd of mijn gele monster zich schoon gehouden heeft vanacht, zal vast wel niet, en anders gaat ze maar mee als Fjaint, hihii.

Voor degenen die niks te doen hebben:
Kinderboederij de Blijde Weide (westerndag)
Bergse linker rottekade in Rotterdam
2.00-18.00uur.

Viv
Laatst bijgewerkt door Vippie op 22-04-02 05:56, in het totaal 1 keer bewerkt

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3



Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:34

He Succes. Spannend hoor, laat je vanavond ff weten hoe het gegaan is?

Ik vond het leuk dat ik er was Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:33

succes, gaat vast goed!!!
kheb gisteren ook m'n debuut gehad en dat ging ook fantastisch.
je hebt er mooi weer bij, succes!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

het verslag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 06:11

We hebben echt zo'n ongelofelijke superdag gehad, echt onbeschrijfelijk *LOL* . Organisatorisch liep het een beetje in het 100, maar verder/........
Allereerst was mijn fjordenkind superschoon (wauw) toen ik op stal kwam, dus we waren snel klaar.
Op naar het terrein. We hadden 3 stallen tot onze beschikking voor de paarden en een veld waar ze even los konden sjeezen.

Toen mijn vriendin met dr paard aan kwam werd Tjo helemaal gek (hadden elkaar 2 maanden ofzo niet meer gezien) en toen ze saampjes even los gingen of ze nooit uit elkaar waren geweest Lovers .

Daarna begon de roofvogelshow, helaas op ons terrein met als gevolg: de paarden moesten "even" op stal. Helaas raakte mijnheer tijdens zijn show een vogel kwijt Frusty en wilde de show niet stoppen voorrie terug was, dus het liep behoorlijk uit.
Dus daarna als een idioot opgezadeld en amper los gereden aan het eerste blokje show begonnen. Dat ging super gezien de omstandigheden (klein tereintje, trailhindernissen die 1 paard nog nooit gezien had, veel publiek, muziek op de achtergrond en ladyspeaker).

Daarna een half uurtje rust, paarden even laten grazen in het aangrenzende weitje (ook weer tijdens de vogelshow, toen kon het ineens wel). Tjo fungeerde als speelpaardje want die heeft geloof ik in een kwartier tijd wel 45 Verward kindertjes op dr rug gehad die even cowboy wilden spelen (lichtgewichtjes die erop getild werden), en die dikke van mij vondt dat allemaal best de scheet Lovers .

Daarna hoofstel in voor het 2e blokje, ook dit ging weer super en mijn gele smurf trok zelfs nog even een galopje rond de hindernissen (Tjo galop?) tot mijn grote verbazing, hihii. Kwijl

Daarna mochten ze de frustraties nog even eruit rennen op de losgooi wei en toen was het inpakken geblazen en naar huis.

Tjo en Romeo allebei helemaal over de z**k dat ze weer uit elkaar moesten (jaja over 3 maandjes gezellie op vakantie met zijn 2-tjes).

Al met al een superdag geweest, gave video gemaakt en ik hoop ook mooie foto's (tzt hier op bokt).
Op naar 5 mei wat mij betreft!

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 07:26

Gaaf zeg zo'n dag!
Lijkt me hardstikke leuk om aan mee te doen...
En jah, de volgende keer ook nog meedoen aan 'Men en Ruiter, Paard en Koets, Paard 2002... Verward *LOL*
Ik kijk nu al uit naar de foto's van deze dag!! Party!!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 10:49

Dorine schreef:
Gaaf zeg zo'n dag!
Lijkt me hardstikke leuk om aan mee te doen...
En jah, de volgende keer ook nog meedoen aan 'Men en Ruiter, Paard en Koets, Paard 2002... Verward *LOL*
Ik kijk nu al uit naar de foto's van deze dag!! Party!!


Ja het is de bedoeling dat we met het fjordenshowteam daar aan meedoen, maar das nog allemaal een eind weg.
Kunnen we mooi nog even dooroefenen.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: marloesxx, maxie, mukkes en 44 bezoekers