Wat vinden jullie van bellen op een paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Wat vinden jullie van bellen op een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 21:18

Ik zie het steeds vaker bellen op je paard, ik vind het nogal onverstandig voor als je buiten rijd, wat vinden jullie ervan. Doen jullie het weleens, Of nooit Schijnheilig Ik doe het nooit ik wordt trouwes toch nooit gebelt Huilen Haha! Maar ik neem hem niet eens mee op het paard!
Nou jullie mening nog!
doeg groetjes lydia


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:20

tsjah..
Ik vind het erg aso staan, maar ik heb altijd wel m`n mobiel bij me..
VOor als er wat gebeurt.
Maar ik word ook wel is gebeld op de pony Scheve mond
En dan denk ik soms van.. Frusty ASO!!!!!!!!!! Haha!:D:D

ahaha
maar iedereen moet het maar zelf weten Haha!

xxx

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 21:24

hahaha en als je er dan zon blij muziekje op heb staan schrikken ze zich dan niet de pleuris Haha!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:25

Ik doe het zelf nooit, en ik vind het ook niet verstandig om te bellen terwijl je op je paard zit. Mijn pony zou volgens mij nog aan de kletter gaan ook..
En over het algemeen word ik niet vaak gebeld (lees; nooit Haha! )

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:27

Ik bel bijna nooit op het paard.Maar ik heb hem wel altijd bij voor als er iets gebeurt.
Groetjes julie Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:29

Dit onderwerp is echt al volledig uitgekauwd. Gebruik de zoekfunctie maar eens.

Nulla tenaci invia est via

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:29

ik heb m'n mobiel wel altijd bij me als ik ga rijden.. moet van m'n ma Haha! als ik gebeld word dan ligt het een beetje aan de situatie of ik op neem, meestzal stap ik dan wel even af als ik wel op neem.. maar dat ligt er een beetje aan wie het is Schijnheilig op mn paard bellen doe ik bijna nooit, m'n pony gaat namelijk altijd rare fratsen uithalen als ze merkt dat ik m'n aandacht niet bij haar heb.


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 21:30

someone schreef:
Ik bel bijna nooit op het paard.Maar ik heb hem wel altijd bij voor als er iets
gebeurt.
Groetjes julie Haha!


Ben je dan niet bang dat je paard er van schrikt ofzo, lijkt me wel grappig ik denk dat je dan de telefoon moeilijk kan opnemen Haha!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:38

Ik denk dat het gevaarlijker is dan niet handsfree bellen in de auto. Je auto schrikt niet als hij af gaat. Met een paard kan dat wel gebeuren.
Maar ik ben ook heel fout. Ik word zelden(= 1x per maand) gebeld en heel weinig geSMSt enz. Maar heb hem wel soms(niet altijd Frusty ) mee. En als ik hem mee heb heb ik het geluid aan staan Frusty . Maar ik zit wel rustig SMSjes te schijven(naar Heleen, My Dominique Haha! ) als ik met Dennis op stap ben. Ook eigenlijk HEEL FOUT.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 21:42

whahhahahaha okj nieuw onderwerp wat vinden jullie van smsen op het paard. Die staat denk ik nog niet in de zoekfunctie Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:46


Nulla tenaci invia est via

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 21:49

okj thx margreet sorry kwist niet dat dit al bestond heeft Scheve mond Maar mischien kan ik het veranderen in wat vinden jullie van smsen op het paard Tong uitsteken

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 21:56

avantilover schreef:
okj thx margreet sorry kwist niet dat dit al bestond heeft Scheve mond Maar mischien kan ik het veranderen in wat vinden jullie van smsen op het paard Tong uitsteken




HAHHA das beter Haha! Haha!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:03

sms'en op je paard vind ik nog gevaarlijker dan bellen. Bij bellen kan je nog goed voor je en om je heen kijken en dus dingen aan zien komen en dan evt. ophangen. En bij sms'en zit je vooral naar je schermpje te kijken. Tenzij je natuurlijk een heel geoefend sms'er(ster) bent en het totaal "blind" kan, maar dat kan ik zelfs niet (en ben een echt sms freak Schijnheilig), dus dat lijkt me niet. En aangezien jij naar je scherm kijkt zie je de rest niet. Zelfs als je regelmatig opkijkt kan je net wat missen en te laat zijn, met alle gevolgen van dien......

Groetjes, Jacqueline

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Re: re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 22:08

manzano schreef:
sms'en op je paard vind ik nog gevaarlijker dan bellen. Bij bellen kan je nog goed voor je en om je heen kijken en dus dingen aan zien komen en dan evt. ophangen. En bij sms'en zit je vooral naar je schermpje te kijken. Tenzij je natuurlijk een heel geoefend sms'er(ster) bent en het totaal "blind" kan, maar dat kan ik zelfs niet (en ben een echt sms freak Schijnheilig), dus dat lijkt me niet. En aangezien jij naar je scherm kijkt zie je de rest niet. Zelfs als je regelmatig opkijkt kan je net wat missen en te laat zijn, met alle gevolgen van dien......

Groetjes, Jacqueline


ik kan het blind Haha! Maar dat merk ik wel aan mn beltegoed Haha! maar je heb gelijk, Maar je paard schrikt niet van de melodie

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:18

ik heb hem altijd bij me, stel dat er iets gebeurd!
Ik wordt toch bijna nooit gebeld *alleen gesms-ed*

Alleen vandaag toevallig wel! Haha! *SCHAAM*
Ik was op weg naar de ponyclub en me broertje fietse er langs,.... ineens hoor ik Lámour Toujours... mijn beltoontje! Toscar is beltoon-proof... dus ff stil gezet, me broertje de opdracht gegeven hem vast te houden (anders stond ik binnen de kortste keren bij de mensen in de voortuin --> Tos gras te eten!) en ik neem op... me moeder! Ze stond te wachten op de ponyclub! *euh.. binnen 5 minuten zijn we er!*

Maar meestal zet ik hem op trillen!

Maar ik voel me sowieso aso als ik sta te bellen!
*kap dus altijd gesprekken af als ik in het openbaar gebeld word...*

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 22:24

Ethelate schreef:
ik heb hem altijd bij me, stel dat er iets gebeurd!
Ik wordt toch bijna nooit gebeld *alleen gesms-ed*

Alleen vandaag toevallig wel! Haha! *SCHAAM*
Ik was op weg naar de ponyclub en me broertje fietse er langs,.... ineens hoor ik Lámour Toujours... mijn beltoontje! Toscar is beltoon-proof... dus ff stil gezet, me broertje de opdracht gegeven hem vast te houden (anders stond ik binnen de kortste keren bij de mensen in de voortuin --> Tos gras te eten!) en ik neem op... me moeder! Ze stond te wachten op de ponyclub! *euh.. binnen 5 minuten zijn we er!*

Maar meestal zet ik hem op trillen!

Maar ik voel me sowieso aso als ik sta te bellen!
*kap dus altijd gesprekken af als ik in het openbaar gebeld word...*


whahahha beltooon pfoef Haha! Tja die haffies he die schrikken nergens van denken aleen maar aan Vork
Maar volgens mij smst er bijna niemand op zn paard ikke ook niet hor Schijnheilig

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:37

als ik les heb, hebik hem niet bij me, als ik buitenrij (tegenwoorig op Leo niet, maar op geisha..) had ik hem gewoon bij me en nam ik ook gewoon op (met geluid aan) alsik gewoon aan het rijden ben, leg ik hem meestal op de bakrand maar dan kijk ik wel tig x, kan ik gleijk het halthouden oefenen en dan achterwaarts en voorwaarts in stap, draf of galop... hangt er net vanaf... Lachen Maar mochtik naar buiten gaan met Leo dan neem ik hem absoluut mee! Maar dan zet ik wel mn geluid uit! Lachen

....

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 00:36

Als ik gewoon rijdt heb k m niet op zak... maar als ik ga wandelen heb k m gewoon bij voor alle zekerheid...
Als ik gebeld wordt, neem k meestal niet op (en ik heb gelukkig een paard wat zich van weinig wat aantrekt...dus van het beltoontje verschiet ie ook niet...)

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 06:34

Sinds 1 april mag je in je auto (als je rijdt dan Haha! ) niet meer bellen, maar bijna niemand weet dat dat in principe voor alle bestuurders geldt, dus ook voor ruiters. Je zou er zelfs een boete voor krijgen als je zit te bellen op je paard (of fiets of whatever). Omdat het een beetje lastig is om zo'n handsfreesetje op je paard te monteren moet je dus eigenlijk gewoon afstappen.
Zelf bel ik sowieso al nooit als ik op m'n paard zit, maar als ik naar buiten ga heb ik wel altijd m'n telefoon bij me, voor noodgevallen.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 08:09

Ik heb als ik buitenrijd bijna altijd een mobieltje bij me (als ik m niet vergeet op te laden etc). Gewoon, voor als er wat gebeurt, you never know! En soms bel ik ook tijdens een buitenrit, maar alleen op een rustige weg!

Ik vind dat het moet kunnen mits je weet hoe je paard reageerd en het niet te druk is in de buurt!

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:22

Ik heb mijn mobiel meestal wel bij me. Ik heb nog nooit gebeld als ik aan het rijden was maar gelukkig is mijn pony absoluut niet bang voor het geluid.

Toen ik het ding net had ben ik gewoon alle melodietjes in zijn stal gaan uitproberen Haha!

Wat ik wel doe als ik echt bereikbaar moet zijn en ik ga rijden (zowel auto als paard) dan doe ik zo'n oortje in.
Hoef je alleen even op het knopje te drukken om op te nemen.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:24

Bellen op het paard sucks.
Je moet wel je telefoon menemen voor als er iets gebeurd maar het is niet de bedoeling dat je er dan mee gaat bellen.

Als je aan het rijden bent moet je helemaal gefixeerd zijn op je paard en als jij ergens anders op gaat letten let je paard ook ergens anders op.
En dat is niet de bedoeling..

-XXX- Angeliek

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:31

Hoe het 'staat' zal mij een worst wezen, mijn paard schrikt er zeer zeker niet van, maar alsnog bel ik niet te paard.

Lekker op Jeddah buitenrijden is MIJN tijd, dan wil ik ook niet gestoord worden. Frusty

Om die reden neem ik mijn gsm ook gewoon niet mee, geeft me een gevoel van vrijheid, onbereikbaarheid. Knipoog

Vroeger had niemand een gsm en gingen we ook gewoon lekker met een gerust hart buitenrijden....

PS bellen op een brommer mag niet, fiets en paard wel.....

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:58

Sandra.k schreef:
Omdat het een beetje lastig is om zo'n handsfreesetje op je paard te monteren moet je dus eigenlijk gewoon afstappen.


Zo'n oordopje functioneert prima hoor....

Nulla tenaci invia est via


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers