Slijtage/accupunctuur/homeopathie..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 22:24

..Hallo Allemaal!
Vandaag is dus de accupuncturist/veearts bij Imatador geweest. Ik weet nog niet goed wat ik er allemaal van vindt en of ik nou positief of negatief nieuws heb gehad, dus als mijn verhaal warrig over komt: sorry!!!!
In ieder geval vindt zij het niet noodzakelijk om foto;s te maken: gezien Mat zijn leeftijd (16) en zijn giga cariere is het een aangenomen zaak dat het om slijtage gaat. Kan ik foto;s laten maken, dan heb ik zwart op wit wat ik nu toch al weet, maar dan met allerlei adviezen. Zij, als accupuncturist heeft die foto;s zowiezo niet nodig om Imatador te helpen. En ze is ervan overtuigd dat accupunctuur bij paarden met slijtage een hoop kan doen. Ze sluit zelfs niet uit dat ik na verloop van tijd zelf met hem kan starten, maar op dit moment ben ik al de hemel te rijk als mijn paardje rad loopt. Hij heeft dus een aantal naalden in zijn lijf gekregen. Op sommige naalden stak ze een goedje en tot mijn stomme verbazing stak ze dat goedje aan en stond mijn paard daar met 3 rokende wierookstokjes op zijn kont!!! Ik keek volgens mij alsof ik water zag branden (en hij ook!!!!), stond echt perplex! Het rook op stal alsof er iemand een vette joint zat te roken. Maar dat was dus voor 'energie'...nou..die energie had ie daarna wel, want hij sleurde me alle kanten op toen we gingen 'wandelen', hij had het reuze naar de zin, dus dat lijkt wel gewerkt te hebben. Wbt de knietjes, moet ik nu 2 dagen meerdere malen aan de hand stappen en er donderdag weer op, zonder wat te vragen...rechte lijnen en alleen stap en een beetje draf. Over 3 weken komt ze weer terug. 125,- armer laat ik dit allemaal over mij heen komen, hoop op het beste, maar weet niet of ik dat nou kan geloven, dus bekijk het maar even bij de dag. Weet niet zo goed wat nu het beste is om te doen: toch maar wel foto;s. Of misschien een homeopaath, daar hoor ik ook heel goede dingen over. Allerlei voedingssuplementen die bij die wel helpen, en bij die helpt weer wat anders, dus wat neem je dan? Ik vind het zeer oliebol allemaal. In eerste instantie ben ik de eerste die roept dat het paard op de foto moet, maar ik ben niet achterlijk natuurlijk: hij is 16 jaar, er komt altijd wel wat uit, dat hoeft dan nog niet eens hetgene te zijn waar hij onregelmatig op loopt!!!! Dan ga je je weer op lopen naaien om iets wat niet eens nodig is, misschien. Ik moet gewoon maar aankijken hoe hij op dit accupunctuur reageert en wat hij allemaal wel en niet kan straks, maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden.....
Als iemand tips/adviezen/verhalen van andere paarden etc heeft, dan ben ik een en al oor!
Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-01 22:28

oliebol???????????

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 22:29

ja sommige woorden woorden verandert in andere worden. is erg leuk. hadden ook al een keer poedersuikerherrie. is grappig om dan je teksten terug te lezen. beetje censuur op je teksten, maar t heeft wel wat.